Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Przekładnie śrubowe kulkowe

Przekładnie śrubowe kulkowe

39.00zł
31.59zł
Zarządzanie jakością usług 49.00zł
Zarządzanie jakością usług

Tytuł: Zarządzanie jakością usług
Autor: Wiesław Urban
ISBN: 978-83-01-19897-8
Ilość stron: 166
Data wydania: 04/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.00zł


Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji.

Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży.

Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P – metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie.

Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.

Zarządzanie jakością usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością usług”, kupili także:
<b>Prawdopodobieństwo i miara Wydanie II</b>, <font color="navy">Patric Billingsley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Prawdopodobieństwo i miara Wydanie II, Patric Billingsley, Wydawnictwo Naukowe PWN

JavaScript dla dzieci Programowanie na wesoło, Nick Morgan, Wydawnictwo Naukowe PWN

Peugeot 206, Przemysław Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ

Handel elektroniczny Bariery prawne, Lubasz Dominik, Wydawnictwo LexisNexis

C++17 STL Receptury, Jacek Galowicz, Wydawnictwo Helion
<b>Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first</b>, <font color="navy">Michał Kortas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Tailwind CSS. Projektowanie stron WWW i podejście utility-first, Michał Kortas, Wydawnictwo Helion

Godzina dziennie z e-mail marketingiem, Jeanniey Mullen, David Daniels, Wydawnictwo Helion

Wstrętni szefowie Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu, Jay Carter, Wydawnictwo Onepress

Sex z Twoim Ex... i 69 innych kuszących rzeczy, których nigdy nie powinnaś robić (plus kilka, które powinnaś), Yvonne K. Fulbright, Wydawnictwo Onepress

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami