Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Podstawy analizy środowiskowej wyrobów i obiektów

Podstawy analizy środowiskowej wyrobów i obiektów

60.90zł
46.28zł
Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2 60.00zł 51.00zł
Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2

Tytuł: Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-7641-353-2
Ilość stron: 336
Data wydania: 01/2011
Format: B5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 60.00zł 51.00zł


Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjono­waniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych), ale również przez radnych, którzy chcą oceniać jakość funkcjonowania urzędu.

Oprócz popularnych systemów zarządzania jakością książka zawiera opis podstawowych metod oceny i doskonalenia jakości (różne modele, standardy, wskaźniki). Wskazuje, jak w prosty sposób można wpływać na efek­tywność pracy urzędów.

Jej odbiorcami mogą być również studenci kierunku prawa, ad­ministracji, zarządzania, ekonomii. Każda osoba, która pełni funkcję starosty, prezydenta i burmistrza czy sekretarza powinna zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi stosowania podejścia procesowego. Ich wiedza w tym zakresie może wpłynąć na funkcjonowanie urzędu i uchwalane zewnętrzne przepisy prawne.

Autor wyraża nadzieję, że cenne mogą być zalecenia dotyczące przeprowadzania samooceny. Już bowiem co piąty urząd de­klaruje wdrożenie systemów znormalizowanych zarządzania jakością. Uwzględnienie w tym procesie warunków skutecznej implementacji (m.in. umów społecznych, zaufania, odpowiedniej struktury organizacyjnej) może w znaczącym stopniu wpłynąć na obniżenie kosztów jakości.

W nowym, drugim wydaniu książki czytelnik znajdzie również wyniki badań dotyczących korzyści, jakie odniosły urzędy stosujące system zarządzania według normy ISO9001.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną
1.1. Jakość jako wartość
1.2. Jakość usług
1.3. Jakość usług w administracji publicznej
1.4. Satysfakcja z usług
1.5. Jakość życia
1.6. Urząd jako organizacja
1.7. Zadania realizowane przez administrację publiczną
1.8. Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej

Rozdział 2. Systemy zarządzania jakością
2.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością
2.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu jakości
2.3. Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza)
2.4. Polityka jakości urzędów administracji publicznej
2.5. Podejście procesowe w systemie jakości
2.6. Przegląd zarządzania
2.7. Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady
2.8. System zarządzania środowiskowego
2.9. Wpływ systemów znormalizowanych na funkcjonowanie urzędów

Rozdział 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej
3.1. Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej
3.2. Wybrane koncepcje zarządzania
3.2.1. Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej
3.2.2. Zarządzanie wiedzą
3.2.3. Reengineering
3.2.4. E-government
3.2.5. Benchmarking
3.2.6. Outsourcing
3.2.7. New Public Management (NPM)
3.3. Warunki i zasady doskonalenia jakości

Rozdział 4. Pomiar jakości
4.1. Modele samooceny i oceny administracji publicznej
4.1.1. Modele samooceny i oceny – uwagi ogólne
4.1.2. Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management – EFQM)
4.1.3. Model Malcolma Baldrige’a
4.1.4. Model Edwarda Deminga
4.1.5. Model Common Assessment Framework (CAF)
4.1.6. Model Speyer Quality Award
4.1.7. Metoda i program Charter Mark
4.1.8. Standardy Investor in People (IIP)
4.1.9. Samoocena systemu zarządzania jakością
4.1.10. Zintegrowany model samooceny
4.2. Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości
4.2.1. Analiza instytucjonalna urzędu
4.2.2. Metody i techniki badań społecznych
4.2.3. Narzędzie badawcze SERVQUAL
4.2.4. Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE
4.2.5. Mystery shopping
4.2.6. Analiza wskaźników
4.2.7. Technika wydarzeń krytycznych
4.2.8. Analiza wartości
4.2.9. Audity jakości

Rozdział 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości
5.1. Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi
5.1.1. Procesy zatrudniania
5.1.2. Szkolenia w administracji
5.1.3. Systemy motywacji
5.1.4. Systemy ocen urzędników
5.1.5. Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej
5.2. Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość
5.2.1. Funkcje i role pracowników
5.2.2. Zadania najwyższego kierownictwa
5.2.3. Rola klientów
5.2.4. Rola rady
5.3. Kultura jakości
5.4. Znaczenie etyki
5.5. Rola zaufania w doskonaleniu jakości
5.6. Empowerment w administracji publicznej
5.7. Zaangażowanie pracowników i obywateli – klientów
5.8. Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości
5.9. Możliwości stosowania podejścia procesowego
5.10. „One-stop-shop” i kioski obsługi elektronicznej
5.11. Zróżnicowanie form obsługi
5.12. Struktury organizacyjne urzędów

Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2
Tytuł książki: "Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2"
Autor: Marek Bugdol
Wydawnictwo: Difin
Cena: 60.00zł 51.00zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2”, kupili także:
<b>MySQL Vademecum profesjonalisty Wydanie V</b>, <font color="navy">Paul DuBois</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MySQL Vademecum profesjonalisty Wydanie V, Paul DuBois, Wydawnictwo HELION
<b>Maraton Trening metodą Gallowaya</b>, <font color="navy">Jeff Galloway</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Maraton Trening metodą Gallowaya, Jeff Galloway, Wydawnictwo Septem
<b>Makroekonomia behawioralna Jak wyjaśniać zjawiska makroekonomiczne z wykorzystaniem ekonomii behawioralnej</b>, <font color="navy">Krzysztof Orlik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Makroekonomia behawioralna Jak wyjaśniać zjawiska makroekonomiczne z wykorzystaniem ekonomii behawioralnej, Krzysztof Orlik, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Bóg i Nauka</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Bóg i Nauka, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Nordic walking Sposób na zdrowie i kondycję</b>, <font color="navy">Doris Burger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bauer-Weltbild KDC</font>
Nordic walking Sposób na zdrowie i kondycję, Doris Burger, Wydawnictwo Bauer-Weltbild KDC
<b>Od Facebooka do post-przyjaźni Współczesne przeobrażenia bliskich relacji</b>, <font color="navy">Piotr Szarota</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Od Facebooka do post-przyjaźni Współczesne przeobrażenia bliskich relacji, Piotr Szarota, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Volkswagen Golf V, Golf Plus, Jetta, Touran Wydanie IV</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Volkswagen Golf V, Golf Plus, Jetta, Touran Wydanie IV, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Elementy aikido</b>, <font color="navy">Bartosz Łuniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Elementy aikido, Bartosz Łuniewski, Wydawnictwo AHA
<b>Losowe projekcje Metody, algorytmy i wybrane zastosowania</b>, <font color="navy">Ewa Skubalska-Rafajłowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Losowe projekcje Metody, algorytmy i wybrane zastosowania, Ewa Skubalska-Rafajłowicz, Wydawnictwo EXIT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Ekonometria
Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania Wydanie 4

Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania Wydanie 4

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION

poniedziałek, 25 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami