Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2 60.00zł
Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2

Tytuł: Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2
Autor: Marek Bugdol
ISBN: 978-83-7641-353-2
Ilość stron: 336
Data wydania: 01/2011
Format: B5
Wydawnictwo: Difin
Cena: 60.00zł


Książka adresowana jest do tych wszystkich czytelników, którzy interesują się funkcjono­waniem administracji publicznej. Może być wykorzystywana nie tylko przez pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych), ale również przez radnych, którzy chcą oceniać jakość funkcjonowania urzędu.

Oprócz popularnych systemów zarządzania jakością książka zawiera opis podstawowych metod oceny i doskonalenia jakości (różne modele, standardy, wskaźniki). Wskazuje, jak w prosty sposób można wpływać na efek­tywność pracy urzędów.

Jej odbiorcami mogą być również studenci kierunku prawa, ad­ministracji, zarządzania, ekonomii. Każda osoba, która pełni funkcję starosty, prezydenta i burmistrza czy sekretarza powinna zapoznać się z zaleceniami dotyczącymi stosowania podejścia procesowego. Ich wiedza w tym zakresie może wpłynąć na funkcjonowanie urzędu i uchwalane zewnętrzne przepisy prawne.

Autor wyraża nadzieję, że cenne mogą być zalecenia dotyczące przeprowadzania samooceny. Już bowiem co piąty urząd de­klaruje wdrożenie systemów znormalizowanych zarządzania jakością. Uwzględnienie w tym procesie warunków skutecznej implementacji (m.in. umów społecznych, zaufania, odpowiedniej struktury organizacyjnej) może w znaczącym stopniu wpłynąć na obniżenie kosztów jakości.

W nowym, drugim wydaniu książki czytelnik znajdzie również wyniki badań dotyczących korzyści, jakie odniosły urzędy stosujące system zarządzania według normy ISO9001.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną
1.1. Jakość jako wartość
1.2. Jakość usług
1.3. Jakość usług w administracji publicznej
1.4. Satysfakcja z usług
1.5. Jakość życia
1.6. Urząd jako organizacja
1.7. Zadania realizowane przez administrację publiczną
1.8. Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej

Rozdział 2. Systemy zarządzania jakością
2.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością
2.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu jakości
2.3. Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza)
2.4. Polityka jakości urzędów administracji publicznej
2.5. Podejście procesowe w systemie jakości
2.6. Przegląd zarządzania
2.7. Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady
2.8. System zarządzania środowiskowego
2.9. Wpływ systemów znormalizowanych na funkcjonowanie urzędów

Rozdział 3. Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej
3.1. Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej
3.2. Wybrane koncepcje zarządzania
3.2.1. Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej
3.2.2. Zarządzanie wiedzą
3.2.3. Reengineering
3.2.4. E-government
3.2.5. Benchmarking
3.2.6. Outsourcing
3.2.7. New Public Management (NPM)
3.3. Warunki i zasady doskonalenia jakości

Rozdział 4. Pomiar jakości
4.1. Modele samooceny i oceny administracji publicznej
4.1.1. Modele samooceny i oceny – uwagi ogólne
4.1.2. Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management – EFQM)
4.1.3. Model Malcolma Baldrige’a
4.1.4. Model Edwarda Deminga
4.1.5. Model Common Assessment Framework (CAF)
4.1.6. Model Speyer Quality Award
4.1.7. Metoda i program Charter Mark
4.1.8. Standardy Investor in People (IIP)
4.1.9. Samoocena systemu zarządzania jakością
4.1.10. Zintegrowany model samooceny
4.2. Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości
4.2.1. Analiza instytucjonalna urzędu
4.2.2. Metody i techniki badań społecznych
4.2.3. Narzędzie badawcze SERVQUAL
4.2.4. Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE
4.2.5. Mystery shopping
4.2.6. Analiza wskaźników
4.2.7. Technika wydarzeń krytycznych
4.2.8. Analiza wartości
4.2.9. Audity jakości

Rozdział 5. Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości
5.1. Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi
5.1.1. Procesy zatrudniania
5.1.2. Szkolenia w administracji
5.1.3. Systemy motywacji
5.1.4. Systemy ocen urzędników
5.1.5. Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej
5.2. Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość
5.2.1. Funkcje i role pracowników
5.2.2. Zadania najwyższego kierownictwa
5.2.3. Rola klientów
5.2.4. Rola rady
5.3. Kultura jakości
5.4. Znaczenie etyki
5.5. Rola zaufania w doskonaleniu jakości
5.6. Empowerment w administracji publicznej
5.7. Zaangażowanie pracowników i obywateli – klientów
5.8. Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości
5.9. Możliwości stosowania podejścia procesowego
5.10. „One-stop-shop” i kioski obsługi elektronicznej
5.11. Zróżnicowanie form obsługi
5.12. Struktury organizacyjne urzędów

Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością w urzędach administracji publicznej Teoria i praktyka Wydanie 2”, kupili także:

Język C++ gotowe rozwiązania dla programistów, Matthew Wilson, Wydawnictwo Helion

Teoria kwantowa nie gryzie Przewodnik po Wszechświecie, Marcus Chown, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Esencja sukcesji, Tomasz Budziak, Wydawnictwo Onepress

Flash 8 klatka po klatce, Katherine Ulrich, Wydawnictwo Helion
<b>Joga a psychoterapia. Zawiłości ludzkiej psyche</b>, <font color="navy">Swami Rama, Swami Ajaya, Rudolpy Ballentine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Joga a psychoterapia. Zawiłości ludzkiej psyche, Swami Rama, Swami Ajaya, Rudolpy Ballentine, Wydawnictwo Sensus

osCommerce Tworzenie sklepów internetowych Wydanie dla zaawansowanych, David Mercer, Wydawnictwo Helion

Dieta sportowców wytrzymałościowych. Odżywianie i suplementacja. Wydanie III, Monique Ryan, Wydawnictwo Septem

Struktura magii Kształtowanie ludzkiej psychiki, czyli więcej niż NLP Część 1, Richard Bandler, John Grinder, Wydawnictwo Onepress

GlobalGAP Podstawy wymagania wdrażanie i kontrola, Małgorzata Wiśniewska, Wydawnictwo ODDK

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami