Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Zarządzanie jakością Podstawy systemy i narzędzia 49.00zł
Zarządzanie jakością Podstawy systemy i narzędzia

Tytuł: Zarządzanie jakością Podstawy systemy i narzędzia
Autor: Sławomir Wawak
ISBN: 978-83-246-2866-7
Ilość stron: 224
Data wydania: 04/2011
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł


• Koncepcja zarządzania przez jakość - Total Quality Management
• Koszty wprowadzania zarządzania jakością
• Przygotowanie firmy do wdrożenia norm ISO
• Przyczyny niewłaściwego działania systemu zarządzania jakością
• Narzędzia i metody identyfikacji oraz analizy problemów
• Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością

Obecna rzeczywistość rynkowa charakteryzuje się dynamicznymi zmianami, ciągłymi wyzwaniami i niemałą konkurencją. Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich potrzeb i nie decydują się na zakup produktów lub usług niskiej jakości.

Jako przedsiębiorca lub osoba zarządzająca to właśnie Ty jesteś odpowiedzialny za czytelną politykę jakości Twojej firmy oraz wybór odpowiedniego systemu zarządzania. Wdrożenie praktycznych metod i narzędzi, pomagających utrzymać standard oferty na odpowiednim poziomie, pozwoli Ci zyskać pewność, że przedsiębiorstwo ma na celu ciągłe doskonalenie siebie i swoich usług.

Nim zaczniesz myśleć o udoskonalaniu swojej firmy, zapoznaj się z dostępną, absolutnie obowiązkową wiedzą. Podręcznik Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia to niezbędnik kadry menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością - studentów oraz pracowników u progu kariery.

W książce opisano obowiązujące aktualnie normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.

Trzy stopnie wtajemniczenia w zarządzaniu jakością:
• Podstawy, systemy oraz narzędzia zarządzania jakością.
• Wymagania systemu zarządzania jakością (SZJ) zgodnego z normą ISO 9001 oraz omówienie najważniejszych znormalizowanych systemów zarządzania.
• Narzędzia i metody wspomagające zarządzanie jakością.

Rozdziały:

Część I. Podstawy

1. Koncepcja zarządzania przez jakość (TQM) (11)
1.1. Rozwój idei jakości (11)
1.2. Poglądy twórców TQM (17)
1.3. Model znakomitości EFQM (29)
1.4. Nagrody jakości (33)
1.5. Common Assessment Framework (CAF) (41)

2. Ekonomika jakości (43)
2.1. Jakość a wyniki ekonomiczne organizacji (43)
2.2. Rodzaje i struktura kosztów jakości (44)
2.3. Rachunek korzyści i kosztów jakości (49)

Część II. Systemy

3. System zarządzania jakością ISO 9001 (59)
3.1. Rozwój znormalizowanych systemów zarządzania (59)
3.2. Zasady zarządzania jakością (69)
3.3. Wymagania systemu zarządzania jakością (79)
3.4. Podstawowe dokumenty systemu (90)
3.5. Audyt wewnętrzny (104)
3.6. Certyfikacja systemu zarządzania jakością (118)
3.7. Przyczyny niewłaściwego działania systemu (121)

4. Wybrane inne znormalizowane systemy zarządzania (129)
4.1. System zarządzania środowiskowego ISO 14001 (129)
4.2. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy PN-N-18001 (135)
4.3. System zarządzania bezpieczeństwem żywności ISO 22000 (142)
4.4. System zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001 (146)
4.5. Integracja systemów zarządzania (155)

Część III. Narzędzia i metody

5. Narzędzia i metody identyfikacji i analizy problemów (163)
5.1. Diagram Ishikawy (163)
5.2. Histogram (166)
5.3. Metoda Pareto (168)
5.4. Karta kontrolna (173)
5.5. Burza mózgów (176)

6. Narzędzia i metody projektowania produktów i procesów (179)
6.1. Metoda QFD (179)
6.2. Metoda FMEA (184)
6.3. Wykres kompetencji (191)

7. Zaawansowane narzędzia i metody (197)
7.1. Lean management (197)
7.2. Kaizen (199)
7.3. SMED (203)
7.4. Poka yoke (207)
7.5. Total Productive Maintenance (209)
7.6. Just in time (212)
7.7. Kanban (215)

Zarządzanie jakością Podstawy systemy i narzędzia
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie jakością Podstawy systemy i narzędzia”, kupili także:

Współczesne systemy zarządzania Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko, Marek Bugdol, Piotr Jedynak, Wydawnictwo Onepress

Projektowanie nadzorowanie i doskonalenie systemu jakości według normy PN-EN ISO 9001:2009, Piotr Grudowski, Wydawnictwo ODDK

Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie Ocena i uwarunkowania skuteczności, Sławomir Zapłata, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zarządzanie jakością z przykładami Wydanie 2, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategia zarządzania jakością, Stanisław Tkaczyk, Ewa Kowalska-Napora, Wydawnictwo Difin

Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami