Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie innowacjami i transferem technologii 59.00zł
Zarządzanie innowacjami i transferem technologii

Tytuł: Zarządzanie innowacjami i transferem technologii
Autor: Kazimierz Szatkowski
ISBN: 978-83-01-18540-4
Ilość stron: 334
Data wydania: 07/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Podręcznik w całości porusza problematykę z zakresu zarządzania innowacjami techniczno-organizacyjnymi. Autor omawia m.in. modele działalności innowacyjnej, strategie innowacyjne przedsiębiorstw, rynek technologii.

Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków: Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Inżynieria Produkcji, na których wykładane są przedmioty: Zarządzanie Innowacjami, Zarządzanie Wiedzą i Zarządzanie Technologiami. Stanowi także cenny materiał uzupełniający do przedmiotów: Przygotowanie Produkcji, Zarządzanie i Sterowanie Produkcją oraz Organizacja Obsługi Produkcji.

By utrzymać się w wyścigu ekonomicznym trzeba wprowadzać nie tylko innowacje w postaci nowych wyrobów i nowych usług, nowych procesów technologicznych, ale też umiejętnie nimi zarządzać. Każda firma musi być dzisiaj zorientowana proinnowacyjnie. Innowacje przenikają obecnie wszystkie fazy biznesu, dlatego edukacja społeczeństwa w tym obszarze jest tak bardzo ważna, aby, jak słusznie Autor zauważa "nie tylko mówić, ale zacząć robić innowacje".

W sposób przejrzysty a zarazem profesjonalny Autor przedstawia podstawowe problemy działalności innowacyjnej, rodzaje innowacji oraz modele procesu innowacyjnego wskazujące na różnice i wspólne elementy działalności innowacyjnej, prac B+R i prac z zakresu Technicznego Przygotowania Produkcji.

Wszystkie rozdziały książki są bardzo ciekawe i zawierają duży ładunek wiedzy. Szczególnym walorem książki jest jej wartość dydaktyczna. Zawiera wiele dobrze ustrukturalizowanych treści. Z pewnością pozwoli łatwiej zrozumieć istotę procesów innowacyjnych. Zawarta w niej wiedza z pewnością może się dobrze przysłużyć szczególnie studentom na kierunkach Zarządzanie, Zarządzanie i Inżyniera Produkcji."

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii
Tytuł książki: "Zarządzanie innowacjami i transferem technologii"
Autor: Kazimierz Szatkowski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie innowacjami i transferem technologii”, kupili także:

Chromatografia gazowa Teoria i praktyka, Zygfryd Witkiewicz , Waldemar Wordencki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pojazdy autonomiczne i systemy transportu autonomicznego, Maciej Kozłowski , Włodzimierz Choromański, Wydawnictwo Naukowe PWN

Urządzenia i systemy mechatroniczne Część I, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

Matematyka część 2 Analiza matematyczna Wydanie XV, Wojciech Żakowski, Witold Kołodziej, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1</b>, <font color="navy">Stuart Russell, Peter Norvig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuczna inteligencja. Nowe spojrzenie. Wydanie IV. Tom 1, Stuart Russell, Peter Norvig, Wydawnictwo Helion
<b>Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jaime Levy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II, Jaime Levy, Wydawnictwo Helion

Uzdrowiciel Wydanie II, Ken McClure, Wydawnictwo Amber

Słownik budowlany polsko angielski angielsko polski, Jacek Gordon, Wydawnictwo Level Trading

Kominki Piękne wnętrza, Carol Cooper Gray, Wydawnictwo Arkady

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami