Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone zostały w kontekście podnoszenia konkurencyjności branży dzięki profesjonalnie zarządzanym procesom innowacji na poziomie przedsiębiorstwa.
Ta praca powinna znaleźć się w biblioteczce każdej osoby organizującej lub uczestniczącej w profesjonalnych spotkaniach lub wydarzeniach. Pozwala zrozumieć mechanizmy skutecznej współpracy z dostawcami wysokospecjalistycznych usług biznesowych (ang. Knowledge Intensive Business Services – KIBS) oraz wskazuje najważniejsze trendy rozwoju branży spotkań i turystyki biznesowej.
Autorzy: • wyczerpująco omawiają strukturę przemysłu spotkań, • wprowadzają w tajniki procesu innowacji w przemyśle spotkań, • przedstawiają zagadnienie wysokospecjalistycznych usług biznesowych, • zapoznają z wykorzystanymi metodami badań optymalnie pasujących do przemysłu spotkań, • w sposób urozmaicony omawiają przypadki stosowania innowacyjnych rozwiązań w przemyśle spotkań, • podkreślają wysoki poziom innowacyjności przemysłu spotkań.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,15zł
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań
|