Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Fizjologia człowieka Krótkie wykłady

Fizjologia człowieka Krótkie wykłady

64.90zł
Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty 55.00zł
Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty

Tytuł: Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty
Autor: Ryszard Żuber
ISBN: 978-83-8085-156-6
Ilość stron: 234
Data wydania: 04/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 55.00zł


Książka zawiera wiedzę z zakresu strategii innowacji w przedsiębiorstwie oraz wyniki badań empirycznych czynników zarządczych innowacyjności. Zwraca uwagę na szczególną rolę w zarządzaniu innowacjami kierownictwa oraz rolę i cechy menedżera innowacji w przedsiębiorstwie. Wskazuje podstawową wiedzę dla kierownika z zakresu planowania przedsięwzięcia innowacyjnego, zasad współpracy i organizacji zespołów w ramach działalności innowacyjnej, podstawowe źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej.

Przedstawia rolę metod twórczego poszukiwania rozwiązań dla praktyki i kadry kierowniczej zajmującej się problematyką innowacji, genezę i charakterystykę inwentyki, podział i klasyfikację metod inwentycznych, zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych oraz skuteczność tworzenia innowacji w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem inwentyki.

Pokazano zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi i opcje realne w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii, prezentując wybrane modele wyceny opcji oraz zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu i w wycenie prac badawczo-rozwojowych.

Książka zawiera również analizę i ocenę efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw z wybranych krajów UE, szczególnie zwracając uwagę na rozwiązania instytucjonalne wspomagające innowacyjność przedsiębiorstw i stosowane narzędzia prawne.

Ostatnia część książki zwraca uwagę na wzrastającą rolę wewnętrznej komunikacji w przedsiębiorstwie jako podstawy skutecznego zarządzania i sprawnego przebiegu procesów innowacji, jej modele, szczególnie narzędzia komunikacji online i kształtowanie jej procesu przy ich wykorzystaniu.

Publikacja może być przydatna dla kadry kierowniczej zarządzającej innowacjami oraz przedsięwzięciami badawczo-rozwojowymi, a także dla studentów Wydziałów Zarządzania i Wydziałów Inżynierii Produkcji politechnik, uniwersytetów oraz wyższych szkół niepublicznych, szczególnie w ramach przedmiotów: zarządzanie innowacjami, zarządzanie strategiczne, zarządzanie projektami, metody twórczego poszukiwania rozwiązań, transfer technologii. Autorami są osoby pracujące i współpracujące z Zakładem Zarządzania Innowacjami, kierowanym przez prof. nzw. dr. hab. inż. Ryszarda Żubera Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej.

Spis treści:

1. Strategie innowacji w przedsiębiorstwie  
1.1. Istota strategii innowacji
1.2. Podstawowe rodzaje strategii innowacji
1.2.1. Klasyfikacja strategii innowacji według kryterium intensywności badań i rozwoju
1.2.2. Klasyfikacja strategii innowacji według R. Milesa i C. Snowa
1.3. Współczesne koncepcje strategii innowacji
1.3.1. Strategia błękitnego oceanu
1.3.2. Strategia innowacji otwartej
1.3.3. Strategia niszy innowacji
1.4. Tworzenie, wdrażanie i monitoring strategii innowacji w przedsiębiorstwie
1.4.1. Monitoring strategii innowacji
1.5. Czynniki zarządcze innowacyjności – wyniki badań empirycznych
1.5.1. Uzasadnienie podjęcia badań własnych
1.5.2. Opis metodyki badań własnych
1.5.3. Charakterystyka opisowa badanych przedsiębiorstw
1.5.4. Strategiczne czynniki zarządcze innowacyjności przedsiębiorstw Wnioski

2. Innowacje otwarte a struktura sieciowa – ujęcie teoretyczne  
2.1. Tradycyjne i nowoczesne podejście do innowacji
2.2. Charakterystyka struktury sieciowej
2.3. Realizacja innowacji otwartych w strukturze  sieciowej

3. Organizacyjne aspekty zarządzania przedsięwzięciami innowacyjnymi w przedsiębiorstwie  
3.1. Manager Innowacji w organizacji – jego cechy i rola
3.2. Planowanie przedsięwzięcia innowacyjnego
3.3. Współpraca i organizacja zespołów w ramach działalności innowacyjnej
3.3.1. Organizacja sieciowa działalności innowacyjnej
3.3.2. Inicjatywa klastrowa
3.3.3. Organizacja zespołów wirtualnych
3.3.4. Transfer technologii
3.3.5. Ochrona własności intelektualnej
3.3.6. Współpraca wewnątrzorganizacyjna
3.4. Źródła finansowania i ekonomiczne aspekty działalności innowacyjnej

4. Inwentyka – tworzenie innowacji od strony metodycznej  
4.1. Geneza i charakterystyka inwentyki
4.2. Podział i klasyfikacja metod inwentycznych
4.3. Zasady organizacji i pracy zespołów inwentycznych
4.4. Skuteczność tworzenia innowacji w firmie z wykorzystaniem inwentyki
Bibliografia

5. Zastosowanie drzew decyzyjnych i opcji realnych w zarządzaniu projektami innowacyjnych technologii  
5.1. Zastosowanie drzew decyzyjnych w zarządzaniu  projektami badawczo-rozwojowymi
5.2. Opcje realne w zarządzaniu projektami  innowacyjnych technologii
5.3. Modele wyceny opcji
5.3.1. Model Blacka-Scholesa
5.3.2. Model dwumianowy
5.4. Zastosowanie opcji realnych w wycenie patentu
5.5. Zastosowanie opcji realnych w wycenie prac badawczo-rozwojowych
5.6. Dyskusja nad wybranymi modelami

6. Analiza i ocena efektywności i skuteczności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w wybranych krajach UE  
6.1. Podstawa oceny efektywności narzędzi wspomagania innowacyjności przedsiębiorstw w wybranych krajach UE
6.2. Narzędzia wspomagania innowacyjności  przedsiębiorstw w Czechach
6.2.1. Zarządzanie innowacjami
6.2.2. Agencja Techniki i Technologii Republiki Czeskiej (TA CR)
6.3. Narzędzia wspomagania innowacyjności  przedsiębiorstw w Holandii
6.3.1. Zarządzanie innowacjami
6.3.2. Królewska Holenderska Akademia Sztuki i Nauki (KNAW)
6.3.3. Holenderski Instytut Badań Naukowych (NWO)
6.3.4. Fundacja Technologiczna STW
6.3.5. Agencja NL
6.4. Narzędzia wspomagania innowacyjności  przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii
6.4.1. Zarządzanie innowacjami
6.4.2. Departament ds. Biznesu, Innowacji i Umiejętności (BIS)
6.4.3. Rada Strategii ds. Technologii (TSB)
6.4.4. Instytut Wspierania Edukacji Wyższej w Angli (Higher Education Funding Council for England – HEFCE)
6.4.5. Research Councils UK – Rady Badawcze UK
 
7. Wspieranie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw – narzędzia wewnętrznej komunikacji on-line  
7.1. Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie
7.2. Modele przepływu informacji
7.3. Wybrane narzędzia on-line stosowane w komunikacji wewnętrznej

Spis tabel
Spis rysunków

Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie innowacjami w przedsiębiorstwie. Wybrane aspekty”, kupili także:

Nowoczesne systemy oczyszczania ścieków, Adam Szpindor, Janusz Łomotowski, Wydawnictwo Arkady

Microsoft Exchange Server 2016 PowerShell. Księga przepisów, Jonas Andersson and Nuno Mota and Mike Pfeiffer, Wydawnictwo Promise

Kompas i GPS dla początkujących, Rainer Hoh, Wydawnictwo Bezdroża

Wycena spółek z WIG30 Specyfika, metody, przykłady, Marek Panfil, Andrzej Szablewski, Wydawnictwo Poltext

Windows 7 PL Ilustrowany przewodnik, Aleksandra Tomaszewska, Wydawnictwo Helion

Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą. Wydanie II, Ken Blanchard, Susan Fowler, Lawrence Hawkins, Wydawnictwo Onepress

Przygody Bajtazara 25 lat Olimpiady Informatycznej Wybór zadań, Krzysztof Diks, Tomasz Idziaszek, Jakub Łącki, Jakub Radoszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności</b>, <font color="navy">Andrzej Jeznach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności, Andrzej Jeznach, Wydawnictwo Sensus

AutoCAD 2018 PL. Pierwsze kroki, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami