Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft SharePoint 2013 Krok po kroku

Microsoft SharePoint 2013 Krok po kroku

92.40zł
69.30zł
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych 67.00zł
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Autor: David H. Maister

ISBN: 83-246-0182-1

Ilość stron: 464

Data wydania: 07/2006

Twarda oprawa

Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne.

W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.

Podręcznik "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem - od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo.

Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora: "Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego".

  • Cykl rozwojowy firmy usługowej
  • Badanie potrzeb klientów
  • Podnoszenie jakości usług
  • Polityka marketingowa firmy usługowej
  • Zarządzanie pracownikami
  • Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
  • Planowanie strategiczne

Rozdziały:

Część pierwsza: Podstawowe zagadnienia

  • 1. Kwestia równowagi (21)
  • 2. Cykl rozwojowy firmy profesjonalnej (43)
  • 3. Rentowność: zdrowie i higiena (55)
  • 4. Rozwiązanie problemu nieefektywnego podziału pracy (67)

Część druga: Klienci

  • 5. Rozwój praktyki zawodowej: charakterystyka koniecznych działań (81)
  • 6. Słuchanie klientów (91)
  • 7. Wysoka jakość pracy nie oznacza wysokiej jakości usług (101)
  • 8. Program jakości obsługi (111)
  • 9. Marketing skierowany do obecnych klientów (131)
  • 10. Jak klienci wybierają? (147)
  • 11. Przyciąganie nowych klientów (159)
  • 12. Zarządzanie działaniami marketingowymi (173)

Część trzecia: Pracownicy

  • 13. Jak się mają Twoje aktywa? (185)
  • 14. Jak budować kapitał ludzki? (199)
  • 15. Kryzys motywacji (209)
  • 16. O znaczeniu harmonogramu pracy (223)
  • 17. O znaczeniu pozycji partnera (235)
  • 18. Jak przetrwać kryzys na rynku pracy? (241)

Część czwarta: Zarządzanie

  • 19. Wartość wnoszona przez kadrę zarządzającą (263)
  • 20. Jak stworzyć strategię? (281)
  • 21. Strategia przyspieszona (297)

Część piąta: Partnerzy

  • 22. Doradztwo zawodowe dla partnerów (307)
  • 23. Sztuka wynagradzania partnerów (319)
  • 24. Schematy wynagrodzenia partnerów (337)
  • 25. Wysokość wynagrodzenia (349)
  • 26. System sprawowania władzy (partnership governance) (361)

Część szósta: Sieć firmowa

  • 27. Firma "jednej firmy" (377)
  • 28. Łowcy i Farmerzy (399)
  • 29. Sprawne działanie sieci (407)
  • 30. Rozwijanie ducha współpracy w firmie (417)
  • 31. Koordynacja zespołów branżowych (425)

Część siódma: Uwagi końcowe

  • 32. Zarządzanie aktywami (441)
  • Skorowidz (449)
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie firmą usług profesjonalnych”, kupili także:
<b>Matura Matematyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych</b>, <font color="navy">Centralna Komisja Egzaminacyjna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Greg</font>
Matura Matematyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych, Centralna Komisja Egzaminacyjna, Wydawnictwo Greg
<b>Termodynamika procesowa</b>, <font color="navy">Stanisław Michałowski, Kazimierz Wańkowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Termodynamika procesowa, Stanisław Michałowski, Kazimierz Wańkowicz, Wydawnictwo WNT
<b>Peugeot 206</b>, <font color="navy">Przemysław Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Peugeot 206, Przemysław Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Sterowanie napędów elektrycznych Analiza, modelowanie, projektowanie</b>, <font color="navy">Lech Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sterowanie napędów elektrycznych Analiza, modelowanie, projektowanie, Lech Grzesiak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Polskie motocykle 1946-1985</b>, <font color="navy">Andrzej Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Polskie motocykle 1946-1985, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Wizualizacja informacji Studium informatologiczne</b>, <font color="navy">Veslava Osińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK</font>
Wizualizacja informacji Studium informatologiczne, Veslava Osińska, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Tom 1+2 Skoć, Spałek KOMPLET</b>, <font color="navy">Antoni Skoć, Jacek Spałek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Tom 1+2 Skoć, Spałek KOMPLET, Antoni Skoć, Jacek Spałek, Wydawnictwo WNT
<b>Praktyka przetwarzania obrazów z zadaniami w programie Matlab</b>, <font color="navy">Zygmunt Wróbel, Robert Koprowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Praktyka przetwarzania obrazów z zadaniami w programie Matlab, Zygmunt Wróbel, Robert Koprowski, Wydawnictwo EXIT
<b>CSS3. Tworzenie nowoczesnych stron WWW</b>, <font color="navy">Łukasz Pasternak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Tworzenie nowoczesnych stron WWW, Łukasz Pasternak, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Business Intelligence Systemy wspomagania decyzji biznesowych

Business Intelligence Systemy wspomagania decyzji biznesowych

49.00zł
36.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION

poniedziałek, 10 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami