Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Słownik techniczny hiszpańsko-polski

Słownik techniczny hiszpańsko-polski

189.00zł
153.09zł
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych 67.00zł
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Autor: David H. Maister

ISBN: 83-246-0182-1

Ilość stron: 464

Data wydania: 07/2006

Twarda oprawa

Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne.

W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.

Podręcznik "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem - od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo.

Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora: "Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego".

  • Cykl rozwojowy firmy usługowej
  • Badanie potrzeb klientów
  • Podnoszenie jakości usług
  • Polityka marketingowa firmy usługowej
  • Zarządzanie pracownikami
  • Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
  • Planowanie strategiczne

Rozdziały:

Część pierwsza: Podstawowe zagadnienia

  • 1. Kwestia równowagi (21)
  • 2. Cykl rozwojowy firmy profesjonalnej (43)
  • 3. Rentowność: zdrowie i higiena (55)
  • 4. Rozwiązanie problemu nieefektywnego podziału pracy (67)

Część druga: Klienci

  • 5. Rozwój praktyki zawodowej: charakterystyka koniecznych działań (81)
  • 6. Słuchanie klientów (91)
  • 7. Wysoka jakość pracy nie oznacza wysokiej jakości usług (101)
  • 8. Program jakości obsługi (111)
  • 9. Marketing skierowany do obecnych klientów (131)
  • 10. Jak klienci wybierają? (147)
  • 11. Przyciąganie nowych klientów (159)
  • 12. Zarządzanie działaniami marketingowymi (173)

Część trzecia: Pracownicy

  • 13. Jak się mają Twoje aktywa? (185)
  • 14. Jak budować kapitał ludzki? (199)
  • 15. Kryzys motywacji (209)
  • 16. O znaczeniu harmonogramu pracy (223)
  • 17. O znaczeniu pozycji partnera (235)
  • 18. Jak przetrwać kryzys na rynku pracy? (241)

Część czwarta: Zarządzanie

  • 19. Wartość wnoszona przez kadrę zarządzającą (263)
  • 20. Jak stworzyć strategię? (281)
  • 21. Strategia przyspieszona (297)

Część piąta: Partnerzy

  • 22. Doradztwo zawodowe dla partnerów (307)
  • 23. Sztuka wynagradzania partnerów (319)
  • 24. Schematy wynagrodzenia partnerów (337)
  • 25. Wysokość wynagrodzenia (349)
  • 26. System sprawowania władzy (partnership governance) (361)

Część szósta: Sieć firmowa

  • 27. Firma "jednej firmy" (377)
  • 28. Łowcy i Farmerzy (399)
  • 29. Sprawne działanie sieci (407)
  • 30. Rozwijanie ducha współpracy w firmie (417)
  • 31. Koordynacja zespołów branżowych (425)

Część siódma: Uwagi końcowe

  • 32. Zarządzanie aktywami (441)
  • Skorowidz (449)
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie firmą usług profesjonalnych”, kupili także:

Twarzą w twarz z obiektywem Sztuka fotografowania ludzi, Rick Sammon, Wydawnictwo Helion

UX w projektowaniu witryn internetowych, Marli Ritter, Cara Winterbottom, Wydawnictwo Helion

Wizytówka Google. Kompletny poradnik, jak utworzyć, skonfigurować i wypozycjonować lokalizację Google Moja Firma, Seweryn Pietrucha, Wydawnictwo Onepress

Java 8 Przewodnik doświadczonego programisty, Cay S. Horstmann, Wydawnictwo Helion

Wydajne aplikacje dla systemu Android. Programuj szybko i efektywnie, Doug Sillars, Wydawnictwo Helion

Python 14 twórczych projektów dla dociekliwych programistów, Mahesh Venkitachalam, Wydawnictwo Helion

Zasady negocjacji Wydanie 3, Roy J. Lewicki, David M. Saunders, Bruce Barry, Wydawnictwo Rebis

Big Data. Najlepsze praktyki budowy skalowalnych systemów obsługi danych w czasie rzeczywistym, Nathan Marz, James Warren, Wydawnictwo Helion

Podstawy C++, Tomasz R. Werner, Wydawnictwo PJWSTK

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami