Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki

Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki

69.30zł
55.44zł
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych 67.00zł
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Autor: David H. Maister

ISBN: 83-246-0182-1

Ilość stron: 464

Data wydania: 07/2006

Twarda oprawa

Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne.

W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.

Podręcznik "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem - od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo.

Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora: "Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego".

  • Cykl rozwojowy firmy usługowej
  • Badanie potrzeb klientów
  • Podnoszenie jakości usług
  • Polityka marketingowa firmy usługowej
  • Zarządzanie pracownikami
  • Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
  • Planowanie strategiczne

Rozdziały:

Część pierwsza: Podstawowe zagadnienia

  • 1. Kwestia równowagi (21)
  • 2. Cykl rozwojowy firmy profesjonalnej (43)
  • 3. Rentowność: zdrowie i higiena (55)
  • 4. Rozwiązanie problemu nieefektywnego podziału pracy (67)

Część druga: Klienci

  • 5. Rozwój praktyki zawodowej: charakterystyka koniecznych działań (81)
  • 6. Słuchanie klientów (91)
  • 7. Wysoka jakość pracy nie oznacza wysokiej jakości usług (101)
  • 8. Program jakości obsługi (111)
  • 9. Marketing skierowany do obecnych klientów (131)
  • 10. Jak klienci wybierają? (147)
  • 11. Przyciąganie nowych klientów (159)
  • 12. Zarządzanie działaniami marketingowymi (173)

Część trzecia: Pracownicy

  • 13. Jak się mają Twoje aktywa? (185)
  • 14. Jak budować kapitał ludzki? (199)
  • 15. Kryzys motywacji (209)
  • 16. O znaczeniu harmonogramu pracy (223)
  • 17. O znaczeniu pozycji partnera (235)
  • 18. Jak przetrwać kryzys na rynku pracy? (241)

Część czwarta: Zarządzanie

  • 19. Wartość wnoszona przez kadrę zarządzającą (263)
  • 20. Jak stworzyć strategię? (281)
  • 21. Strategia przyspieszona (297)

Część piąta: Partnerzy

  • 22. Doradztwo zawodowe dla partnerów (307)
  • 23. Sztuka wynagradzania partnerów (319)
  • 24. Schematy wynagrodzenia partnerów (337)
  • 25. Wysokość wynagrodzenia (349)
  • 26. System sprawowania władzy (partnership governance) (361)

Część szósta: Sieć firmowa

  • 27. Firma "jednej firmy" (377)
  • 28. Łowcy i Farmerzy (399)
  • 29. Sprawne działanie sieci (407)
  • 30. Rozwijanie ducha współpracy w firmie (417)
  • 31. Koordynacja zespołów branżowych (425)

Część siódma: Uwagi końcowe

  • 32. Zarządzanie aktywami (441)
  • Skorowidz (449)
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie firmą usług profesjonalnych”, kupili także:
<b>Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (wydanie ekskluzywne + CD)</b>, <font color="navy">Robert Maurer Ph.D.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie (wydanie ekskluzywne + CD), Robert Maurer Ph.D., Wydawnictwo Onepress
<b>Słownik naukowo-techniczny francusko-polski</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Słownik naukowo-techniczny francusko-polski, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>jQuery Rusz głową!</b>, <font color="navy">Ryan Benedetti, Ronan Cranley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Rusz głową!, Ryan Benedetti, Ronan Cranley, Wydawnictwo HELION
<b>Fizyka wiary Kwantowa magia</b>, <font color="navy">Witalij Tichopław, Tatiana Tichopław</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Fizyka wiary Kwantowa magia, Witalij Tichopław, Tatiana Tichopław, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Joomla! 1.6 Prosty przepis na własną stronę WWW</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Joomla! 1.6 Prosty przepis na własną stronę WWW, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Kiedy przyjaźń rani. Jak radzić sobie z przyjaciółmi, którzy zdradzają</b>, <font color="navy">Jan Yager</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Kiedy przyjaźń rani. Jak radzić sobie z przyjaciółmi, którzy zdradzają, Jan Yager, Wydawnictwo Sensus
<b>Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu</b>, <font color="navy">Jan B. Gajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Prognozowanie i symulacje w ekonomii i zarządzaniu, Jan B. Gajda, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Mieszanie układów wielofazowych</b>, <font color="navy">Jerzy Kamieński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Mieszanie układów wielofazowych, Jerzy Kamieński, Wydawnictwo WNT
<b>Co siedzi w głowie klienta</b>, <font color="navy">Herb Sorensen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Co siedzi w głowie klienta, Herb Sorensen, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Ćwiczenia laboratoryjne z analizy żywności
22.10zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami