Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Czy roboty czują ból? 33 filozoficzne łamigłówki

Czy roboty czują ból? 33 filozoficzne łamigłówki

39.00zł
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych 67.00zł
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Autor: David H. Maister

ISBN: 83-246-0182-1

Ilość stron: 464

Data wydania: 07/2006

Twarda oprawa

Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne.

W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.

Podręcznik "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem - od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo.

Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora: "Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego".

  • Cykl rozwojowy firmy usługowej
  • Badanie potrzeb klientów
  • Podnoszenie jakości usług
  • Polityka marketingowa firmy usługowej
  • Zarządzanie pracownikami
  • Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
  • Planowanie strategiczne

Rozdziały:

Część pierwsza: Podstawowe zagadnienia

  • 1. Kwestia równowagi (21)
  • 2. Cykl rozwojowy firmy profesjonalnej (43)
  • 3. Rentowność: zdrowie i higiena (55)
  • 4. Rozwiązanie problemu nieefektywnego podziału pracy (67)

Część druga: Klienci

  • 5. Rozwój praktyki zawodowej: charakterystyka koniecznych działań (81)
  • 6. Słuchanie klientów (91)
  • 7. Wysoka jakość pracy nie oznacza wysokiej jakości usług (101)
  • 8. Program jakości obsługi (111)
  • 9. Marketing skierowany do obecnych klientów (131)
  • 10. Jak klienci wybierają? (147)
  • 11. Przyciąganie nowych klientów (159)
  • 12. Zarządzanie działaniami marketingowymi (173)

Część trzecia: Pracownicy

  • 13. Jak się mają Twoje aktywa? (185)
  • 14. Jak budować kapitał ludzki? (199)
  • 15. Kryzys motywacji (209)
  • 16. O znaczeniu harmonogramu pracy (223)
  • 17. O znaczeniu pozycji partnera (235)
  • 18. Jak przetrwać kryzys na rynku pracy? (241)

Część czwarta: Zarządzanie

  • 19. Wartość wnoszona przez kadrę zarządzającą (263)
  • 20. Jak stworzyć strategię? (281)
  • 21. Strategia przyspieszona (297)

Część piąta: Partnerzy

  • 22. Doradztwo zawodowe dla partnerów (307)
  • 23. Sztuka wynagradzania partnerów (319)
  • 24. Schematy wynagrodzenia partnerów (337)
  • 25. Wysokość wynagrodzenia (349)
  • 26. System sprawowania władzy (partnership governance) (361)

Część szósta: Sieć firmowa

  • 27. Firma "jednej firmy" (377)
  • 28. Łowcy i Farmerzy (399)
  • 29. Sprawne działanie sieci (407)
  • 30. Rozwijanie ducha współpracy w firmie (417)
  • 31. Koordynacja zespołów branżowych (425)

Część siódma: Uwagi końcowe

  • 32. Zarządzanie aktywami (441)
  • Skorowidz (449)
Zarządzanie firmą usług profesjonalnych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie firmą usług profesjonalnych”, kupili także:

Umowy w procesie budowlanym, Michał Behnke, Bogna Czajka-Marchlewicz, Dorota Dorska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Metrologia w budowie maszyn Zadania z rozwiązaniami Wydanie II, Stanisław Adamczak, Włodzimierz Makieła, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przestrzeń czasu zerowego Tunelowanie kwantowe i prędkości nadświetlne, Astrid Haibel, Wydawnictwo Prószyński

Znakomita organizacja czasu 151 błyskotliwych rozwiązań, Robert E. Dittmer, Wydawnictwo Onepress

Krótka historia czasu Od Wielkiego Wybuchu do czarnych dziur, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Montaż i konserwacja instalacji elektrycznych Podręcznik do kształcenia, Sławomir Kołodziejczyk, Wydawnictwo WKiŁ

Pokładowe systemy diagnostyczne pojazdów samochodowych, Jerzy Merkisz, Stanisław Mazurek, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Kubernetes w akcji</b>, <font color="navy">Marko Lukša</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kubernetes w akcji, Marko Lukša, Wydawnictwo Naukowe PWN

Technika HDR Warsztaty fotograficzne, Pete Carr, Robert Correll, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami