Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft SQL Server 2012 Optymalizacja kwerend T-SQL przy użyciu funkcji okna

Microsoft SQL Server 2012 Optymalizacja kwerend T-SQL przy użyciu funkcji okna

58.80zł
44.10zł
Zarządzanie działem sprzedaży firmy 49.90zł 37.43zł
Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Autor: Krzysztof Cybulski

ISBN: 978-83-01-16357-0

Ilość stron: 288

Data wydania: 06/2012 (dodruk)

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!

Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
• znaczenie i rola personelu sprzedaży;
• formułowanie strategii sprzedaży;
• organizowanie procesu sprzedaży;
• kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
• kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
• przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
• duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
• liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
• słowniczek ważniejszych terminów,
• indeks rzeczowy,
• bogata bibliografia.

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.

Rozdziały:

Rozdział 1. Personel sprzedaży jego rola i znaczenie            13
1.1. Sprzedaż i personel sprzedaży w rynkowo zorientowanej firmie      14
1.2. Zakres sprzedaży osobistej i rodzaje sprzedawców          18
1.3. Charakterystyka procesu zarządzania personelem sprzedaży       23
1.4. Czynniki wpływające na zarządzanie personelem sprzedaży       27
1.5. Główne trendy w zakresie zarządzania personelem sprzedaży       39

Rozdział 2. Formułowanie strategii sprzedaży             45
2.1. Istota i elementy składowe strategii sprzedaży           45
2.2. Analiza sytuacyjna                   48
2.3. Założenia strategii sprzedaży                79
2.4. Plan sprzedaży                    87
2.5. Budżet działu sprzedaży firmy                96

Rozdział 3. Organizowanie procesu sprzedaży              101
3.1. Podstawowe rozstrzygnięcia                 102
3.2. Wybór adekwatnych rodzajów sprzedawców            103
3.3. Własny a kontraktowy personel sprzedaży             107
3.4. Formy organizacji działu sprzedaży               110
3.5. Okreoelanie liczebności personelu sprzedaży            120
3.6. Pozyskiwanie personelu sprzedaży               128
3.7. Zatrudnianie i adaptacja personelu sprzedaży            144

Rozdział 4. Kierowanie bieżącą działalnooecią sprzedawców          149
4.1. Szkolenie sprzedawców                  150
4.2. Kształtowanie wysiłku sprzedażowego personelu firmy         166
4.3. System motywowania sprzedawców i ich menedżerów         178
4.4. Menedżer sprzedaży – zadania, umiejętności i kwalifikacje        216

Rozdział 5. Kontrola, analiza i ocena działalnooeci sprzedawców        228
5.1. Znaczenie kontroli działalności personelu sprzedaży firmy        229
5.2. Podstawowe obszary działalności sprzedawców podlegające kontroli     234
5.3. Wybrane źródła informacji przydatnych do oceny sprzedawców      245
5.4. Kluczowe przekroje analizy działalności sprzedawców         248

Pytania                        264
Słowniczek ważniejszych terminów                 266

Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Tytuł książki: "Zarządzanie działem sprzedaży firmy"
Autor: Krzysztof Cybulski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie działem sprzedaży firmy”, kupili także:
<b>Czas 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie</b>, <font color="navy">David Allen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Czas 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie, David Allen, Wydawnictwo Onepress
<b>Efektywna sprzedaż 151 błyskotliwych rozwiązań</b>, <font color="navy">Linda Sparks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Efektywna sprzedaż 151 błyskotliwych rozwiązań, Linda Sparks, Wydawnictwo Onepress
<b>Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane</b>, <font color="navy">Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane, Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown, Wydawnictwo Onepress
<b>Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży</b>, <font color="navy">Warren Greshes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży, Warren Greshes, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Totalny Model Sprzedaży</b>, <font color="navy">Artur Bartosiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Totalny Model Sprzedaży, Artur Bartosiński, Wydawnictwo Onepress
<b>Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach</b>, <font color="navy">Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach, Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-740: Windows Server 2016 - Instalacja, funkcje magazynowe i obliczeniowe

Egzamin 70-740: Windows Server 2016 - Instalacja, funkcje magazynowe i obliczeniowe

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Wprowadzenie do kompresji danych Wydanie 2 Adam Drozdek WNT
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION

niedziela, 18 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami