Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Tworzenie systemu ochrony danych osobowych krok po kroku

Tworzenie systemu ochrony danych osobowych krok po kroku

63.00zł
53.55zł
Zarządzanie działem sprzedaży firmy 49.90zł 37.43zł
Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Autor: Krzysztof Cybulski

ISBN: 978-83-01-16357-0

Ilość stron: 288

Data wydania: 06/2012 (dodruk)

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!

Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
• znaczenie i rola personelu sprzedaży;
• formułowanie strategii sprzedaży;
• organizowanie procesu sprzedaży;
• kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
• kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
• przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
• duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
• liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
• słowniczek ważniejszych terminów,
• indeks rzeczowy,
• bogata bibliografia.

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.

Rozdziały:

Rozdział 1. Personel sprzedaży jego rola i znaczenie            13
1.1. Sprzedaż i personel sprzedaży w rynkowo zorientowanej firmie      14
1.2. Zakres sprzedaży osobistej i rodzaje sprzedawców          18
1.3. Charakterystyka procesu zarządzania personelem sprzedaży       23
1.4. Czynniki wpływające na zarządzanie personelem sprzedaży       27
1.5. Główne trendy w zakresie zarządzania personelem sprzedaży       39

Rozdział 2. Formułowanie strategii sprzedaży             45
2.1. Istota i elementy składowe strategii sprzedaży           45
2.2. Analiza sytuacyjna                   48
2.3. Założenia strategii sprzedaży                79
2.4. Plan sprzedaży                    87
2.5. Budżet działu sprzedaży firmy                96

Rozdział 3. Organizowanie procesu sprzedaży              101
3.1. Podstawowe rozstrzygnięcia                 102
3.2. Wybór adekwatnych rodzajów sprzedawców            103
3.3. Własny a kontraktowy personel sprzedaży             107
3.4. Formy organizacji działu sprzedaży               110
3.5. Okreoelanie liczebności personelu sprzedaży            120
3.6. Pozyskiwanie personelu sprzedaży               128
3.7. Zatrudnianie i adaptacja personelu sprzedaży            144

Rozdział 4. Kierowanie bieżącą działalnooecią sprzedawców          149
4.1. Szkolenie sprzedawców                  150
4.2. Kształtowanie wysiłku sprzedażowego personelu firmy         166
4.3. System motywowania sprzedawców i ich menedżerów         178
4.4. Menedżer sprzedaży – zadania, umiejętności i kwalifikacje        216

Rozdział 5. Kontrola, analiza i ocena działalnooeci sprzedawców        228
5.1. Znaczenie kontroli działalności personelu sprzedaży firmy        229
5.2. Podstawowe obszary działalności sprzedawców podlegające kontroli     234
5.3. Wybrane źródła informacji przydatnych do oceny sprzedawców      245
5.4. Kluczowe przekroje analizy działalności sprzedawców         248

Pytania                        264
Słowniczek ważniejszych terminów                 266

Zarządzanie działem sprzedaży firmy
Tytuł książki: "Zarządzanie działem sprzedaży firmy"
Autor: Krzysztof Cybulski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie działem sprzedaży firmy”, kupili także:
<b>Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży</b>, <font color="navy">Warren Greshes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Piekielnie dobra książka o sprzedaży 16 żelaznych zasad osiągania sukcesu w sprzedaży, Warren Greshes, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Totalny Model Sprzedaży</b>, <font color="navy">Artur Bartosiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Totalny Model Sprzedaży, Artur Bartosiński, Wydawnictwo Onepress
<b>Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach</b>, <font color="navy">Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach, Andrzej Niemczyk, Bartłomiej Sapała, Wydawnictwo Onepress
<b>Czas 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie</b>, <font color="navy">David Allen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Czas 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie, David Allen, Wydawnictwo Onepress
<b>Efektywna sprzedaż 151 błyskotliwych rozwiązań</b>, <font color="navy">Linda Sparks</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Efektywna sprzedaż 151 błyskotliwych rozwiązań, Linda Sparks, Wydawnictwo Onepress
<b>Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane</b>, <font color="navy">Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biznesplan w małej firmie Wydanie II zaktualizowane, Colin Barrow, Paul Barrow, Robert Brown, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded

Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded

79.00zł
67.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT

sobota, 16 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami