Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

Egzamin 70-687 Konfigurowanie Windows 8

98.70zł
74.03zł
Zarządzanie działalnością innowacyjną 79.00zł 66.36zł
Zarządzanie działalnością innowacyjną

Autor: Lidia Białoń

ISBN: 978-83-7488-153-1

ILość stron: 392

Data wydania: 03/2010

Wiedza o innowacjach, którą przekazujemy w tej publikacji może być adaptowana w wielu dziedzinach działalności menedżerskiej. Treść książki prezentuje w szerszej perspektywie problematykę innowacji we współczesnym przedsiębiorstwie. Dostarczamy menedżerom instrumentów pomagających w tworzeniu strategii innowacji. Może też służyć studentom szkół wyższych, a również słuchaczom studiów podyplomowych.

Innowacja jest efektem całego procesu innowacyjnego, więc zarządzać należy całym procesem innowacyjnym. Tłem wszystkich rozważań dotyczących zarządzania działalnością innowacyjną na wszystkich poziomach jest gospodarka oparta na wiedzy.

Współczesne zarządzanie działalnością innowacyjną na każdym z wymienionych szczebli będzie rozpatrywane w następujących perspektywach:
• globalizacji;
• wiedzy i nauki jako czynnikach sprawczych wszelkich działań innowacyjnych;
• ekologicznej, co oznacza, że wszelkie decyzje o wdrażaniu pomysłów innowacyjnych muszą być nakierowane na poszanowanie zasobów przyrody;
• konkurencji – bowiem w takich warunkach ekonomicznych żyjemy.

W niniejszej pracy prezentowane będą przede wszystkim ekonomiczne i społeczne aspekty zarządzania.

Rozdziały:

1. Zręby teorii innowacji
1.1. Pojęcie innowacji
1.2. Proces innowacyjny
1.3. źródła innowacji
1.4. Łańcuch tworzenia wartości innowacji

2. Potencjał działalności innowacyjnej
2.1. Pojęcie potencjału działalności innowacyjnej
2.2. Elementy potencjału dzia?alności innowacyjnej
2.3. Pomiar potencjału działalności innowacyjnej

3. Systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy
3.1. Wprowadzenie
3.2. Makrosystem innowacji w ramach UNESCO i UNIDO
3.3. Systemy i makrosystemy innowacji w USA
3.4. Systemy zarządzania wiedzą i innowacjami w Japonii
3.5. System zarządzania wiedzą i innowacjami w Unii Europejskiej (UE)
3.6. Strategia Lizbońska UE
3.7. Narodowe systemy i makrosystemy innowacji opartej na wiedzy
3.8. Narodowy Makrosystem Innowacji opartej na wiedzy w Polsce
3.8.1. Strategia Rozwoju Kraju (SRK)
3.8.2. Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia (NSRO) a Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka (POIG)
3.8.3. Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka

4. Regionalne Systemy Innowacji
4.1. Istota Regionalnego Systemu Innowacji i zasady jego budowy
4.2. Parki technologiczne i grona komputeks.pl
4.3. Regionalne Systemy Innowacji a Regionalne Strategie Innowacji
4.4. Wdrażanie Regionalnych Systemów Innowacji
4.5. Doświadczenie polskich regionów w budowie Regionalnych Systemów Innowacji
4.6. Podsumowanie

5. Firma innowacyjna
5.1. Istota i cechy firmy innowacyjnej
5.2. Aktywność innowacyjna firm innowacyjnych
5.3. Mierniki aktywności innowacyjnej firm
5.4. Elementy zarządzania działalnością innowacyjną w firmie innowacyjnej
5.5. Psychologiczne aspekty działań innowacyjnych

6. Strategie innowacji
6.1. Strategie innowacji w ogólnych strategiach firmy
6.2. Diagnoza uwarunkowań działalności innowacyjnej firmy
6.3. Audyt technologiczny
6.4. Rodzaje strategii innowacji
6.5. Możliwość zastosowania strategicznej karty wyników (SKW) w sporządzaniu i realizacji strategii innowacji
6.6. Baza informacyjna dla strategii działalności innowacyjnej

7. Korzyści i koszty działalności innowacyjnej
7.1. Interpretacja korzyści i kosztów działalności innowacyjnej
7.2. Problem efektywności działalności innowacyjnej
7.3. Metody szacowania kosztów i korzyści oraz efektywności działalności innowacyjnej
7.4. Wartość firmy a innowacje
7.5. Podsumowanie

8. Finansowanie projektów innowacji
8.1. Wprowadzenie
8.2. Projekt innowacji
8.3. Potencjalne źródła finansowania projektów innowacji
8.4. Uwarunkowania wyboru źródła finansowania projektu innowacji
8.5. Procedury przygotowania projektu innowacji do wystąpienia o uzyskanie śodków finansowych na jego realizację
8.6. Propozycje rozwiązań finansowych dla wdrożeń projektów innowacji stanowiących rezultaty badań naukowych programu wieloletniego
8.7. Zakończenie

9. Marketingowe wsparcie procesów innowacyjnych
9.1. Ogólna charakterystyka marketingowego wsparcia procesów innowacyjnych
9.2. Rynek innowacji i jego uczestnicy
9.3. Marketing w instytucjach generujących pomysły nowych rozwiązań innowacyjnych
9.4. Marketing w jednostkach sfery nauki
9.5. Marketingowy kontekst procesu innowacyjnego na poziomie przedsiębiorstw

10. Interakcje między wizerunkiem, tożsamością i reputacją firmy a działalnością innowacyjną
10.1. Wstęp
10.2. Tożsamość, wizerunek i reputacja w kontekście działalności Innowacyjnej
10.3. Innowacyjny wizerunek firmy w gospodarce opartej na wiedzy
10.4. Tożsamość i audyt tożsamości w kontekście działalności innowacyjnej
10.5. Wizerunek w kontekście działalności innowacyjnej
10.6. Reputacja w kontekście działalności innowacyjnej
10.7. Zakończenie

11. Świadomośś innowacyjna społeczeństwa
11.1. Drogi rozwoju świadomości innowacyjnej
11.2. Organizacje pozarządowe – innowacja społeczna powstała w wyniku zmiany świadomości społecznej w latach 1989–2008
11.3. Podnoszenie innowacyjności gospodarki w programach wyborczych partii politycznych


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,36zł

Zarządzanie działalnością innowacyjną
Tytuł książki: "Zarządzanie działalnością innowacyjną"
Autor: Lidia Białoń
Wydawnictwo: PLACET
Cena: 79.00zł 66.36zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie działalnością innowacyjną”, kupili także:

Murarstwo i tynkarstwo Odbiory naprawy i rozliczenia, Włodzimierz Martinek, Nabi Ibadov, Wydawnictwo WSiP

Inżynieria odwrotna w praktyce. Narzędzia i techniki, Bruce Dang, Alexandre Gazet, Elias Bachaalany, Sébastien Josse, Wydawnictwo Helion
<b>Odwagi! Fortuna sprzyja nieustraszonym</b>, <font color="navy">Ryan Holiday</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Odwagi! Fortuna sprzyja nieustraszonym, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress

Expression Blend Przewodnik, Artur Żarski, Wydawnictwo Promise

Ford Focus III (od kwietnia 2011) Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

JavaScript i jQuery Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio, Dawid Borycki, Jacek Matulewski, Wydawnictwo Helion

Minecraft. Kreatywna nauka i zabawa, Katarzyna Czekaj-Kotynia, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 1-5 KOMPLET, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski</b>, <font color="navy">Cathy Tanimura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski, Cathy Tanimura, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami