Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zarządzanie dla racjonalnego menedżera 56.00zł
Zarządzanie dla racjonalnego menedżera

Tytuł: Zarządzanie dla racjonalnego menedżera
Autor: Tadeusz Gospodarek
ISBN: 978-83-7930-293-2
Ilość stron: 256
Data wydania: 04/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 56.00zł


Książka przedstawia odpowiedzi na fundamentalne pytania, będące elementem codziennej pracy każdego managera:

- Jak podejmować decyzje?
- Jak uruchamiać wiedzę?
- Jak redukować niepewność?
- Jak stworzyć wartość?
- Jak pracować z ludźmi?

Jest to pierwsza pozycja na rynku, traktująca o temacie z punktu widzenia różnych dziedzin wiedzy, oferując propozycje budowania miar dla problemów nauk społecznych wynikających z różnych wariantów analiz wielokryterialnych. Zawiera szereg przykładów praktycznych, procedur użycia analiz biznesowych i sposobów ich wykonania. Porusza problemy użyteczności systemów informatycznych, ocen pracochłonności wykonania oprogramowania, struktury studium wykonalności projektów, analizy interesariuszy i wielu innych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji oraz ograniczanie niepewności i ryzyka.

Książka napisana jest przystępnym językiem, zrozumiałym dla praktyków. Jest ona przeznaczona dla każdego, kto zajmuje się kierowaniem jakimkolwiek odcinkiem biznesu, szczególnie dla managerów chcących korzystać ze szkoleń ustawicznych typu executive education ale przydatne informacje znajdzie w niej również student i analityk biznesu. Poruszane kwestie mają charakter uniwersalny, co powoduje, że przekazywana wiedza nie prędko ulegnie dezaktualizacji.

Spis treści:

Rozdział 1. Jak podejmować decyzje
1.1. Czas w problemie decyzyjnym
1.2. Strukturyzacja problemu decyzyjnego
1.3. Kryteria oceny
1.4. Analizy ilościowe i quasi-ilościowe
1.5. Analizy jakościowe w problemie decyzyjnym
1.6. Ocena decyzji

Rozdział 2. Jak uruchamiać wiedzę
2.1. Wiedza w biznesie
2.2. Wiedza ukryta i jej konwersja
2.3. Jak używać wiedzy
2.4. Innowacyjność jako wynik użycia wiedzy
2.5. Organizacja oparta na wiedzy

Rozdział 3. Jak redukować niepewność
3.1. Niepewność i jej rodzaje
3.2. Ograniczona racjonalność
3.3. Ryzyko i jego redukcja
3.4. Studium wykonalności i biznesplan
3.5. Pomiar w naukach społecznych

Rozdział 4. Jak stworzyć wartość
4.1. Przedsiębiorczość
4.2. Łańcuch wartości
4.3. Optymalizacja
4.4. Prognoza
4.5. Strategia i zmiana

Rozdział 5. Jak pracować z ludźmi
5.1. Potrzeby, cele i motywacja
5.2. Relacje pracownika w organizacji
5.3. Przywództwo
5.4. Budowanie efektywnego zespołu
5.5. Historyczne koncepcje aktualne do dzisiaj

Rozdział 6. Komputer w zarządzaniu
6.1. Jak oszacować pracę programisty
6.2. Jak ocenić pracochłonność wykonania projektu IT
6.3. Jak ocenić użyteczność programu
6.4. Rewolucja informacyjna w biznesie
6.5. Wirtualizacja biznesu

Rozdział 7. Dodatek
7.1. Analiza wielokryterialna
7.2. Analiza interesariuszy
7.3. Analiza strategiczna PEST(LE)
7.4. Analiza strategiczna portfelowa wg McKinseya
7.5. Symulacja Monte Carlo

Zarządzanie dla racjonalnego menedżera
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie dla racjonalnego menedżera”, kupili także:

Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera, Monika Iwaniec, Wydawnictwo Onepress

Spring w praktyce, Willie Wheeler, Joshua White, Wydawnictwo Helion

Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin

Po prostu Windows Vista PL Wydanie II, Chris Fehily, Wydawnictwo Helion

Data Science. Programowanie, analiza i wizualizacja danych z wykorzystaniem języka R, Michael Freeman, Joel Ross, Wydawnictwo Helion

Zadania z wytrzymałości materiałów Wydanie IV, Michał E. Niezgodziński, Tadeusz Niezgodziński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Grafika w Internecie, Shelley Powers, Wydawnictwo Helion

Inventor Pierwsze kroki, Bogdan Noga, Zbigniew Kosma, Jan Parczewski, Wydawnictwo Helion

I żyli długo i szczęśliwie… Jak zbudować szczęśliwe i trwałe małżeństwo?, Barbara Bartlein, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami