Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Silniki pojazdów samochodowych Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy

Silniki pojazdów samochodowych Podstawy budowy, diagnozowania i naprawy

75.60zł
64.26zł
Zarządzanie cenami 149.00zł
Zarządzanie cenami

Tytuł: Zarządzanie cenami
Tytuł oryginalny Preismanagement
Autor: Hermann Simon , Martin Fasstnacht
ISBN: 978-83-01-20772-4
Ilość stron: 466
Data wydania: 09/2019
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x28.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł


Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej – w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę.

Pojęcie „zarządzanie cenami” miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika.

Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów.

Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane.

W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego.

Zarządzanie cenami
Tytuł książki: "Zarządzanie cenami"
Autor: Hermann Simon , Martin Fasstnacht
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie cenami”, kupili także:

Rozmowa rekrutacyjna dla programistów Przewodnik do sukcesu, Gayle Laakmann McDowell, Wydawnictwo Helion
<b>Człowiek istota społeczna. Wydanie nowe</b>, <font color="navy">Elliot Aronson , Joshua Aronson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Człowiek istota społeczna. Wydanie nowe, Elliot Aronson , Joshua Aronson, Wydawnictwo Naukowe PWN

Subtelnie mówię F**k! Sprzeczna z logiką metoda na szczęśliwe życie, Mark Manson, Wydawnictwo Septem

Pomiar dokonań Od wyniku finansowego do Balanced Scorecard, Jan Michalak, Wydawnictwo Difin

Rachunek różniczkowy i całkowy dla studentów uczelni technicznych, Radosław Grzymkowski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Rachunkowość i podatki wspólnoty mieszkaniowej, Eugenia Śleszyńska, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Training kit Zestaw Szkoleniowy MCSE/MCSA ( Egzaminy 70-290, 70-291, 70-293, 70-294 ) Windows Server 2003 Wydanie 2, Microsoft Press, Wydawnictwo Microsoft Press

Broń strzelecka Od roku 1860 do współczesności, Martin J. Dougherty, Wydawnictwo MAK

Projektowanie wnętrz Kolory, Macarena San Martin, Wydawnictwo Solis

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami