Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Samochody Warszawa

Samochody Warszawa

69.00zł
58.65zł
Zarządzanie cenami 149.00zł
Zarządzanie cenami

Tytuł: Zarządzanie cenami
Tytuł oryginalny Preismanagement
Autor: Hermann Simon , Martin Fasstnacht
ISBN: 978-83-01-20772-4
Ilość stron: 466
Data wydania: 09/2019
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x28.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł


Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej – w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę.

Pojęcie „zarządzanie cenami” miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika.

Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów.

Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane.

W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego.

Zarządzanie cenami
Tytuł książki: "Zarządzanie cenami"
Autor: Hermann Simon , Martin Fasstnacht
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie cenami”, kupili także:
<b>Excel 2021 i Microsoft 365 Analiza i modelowanie danych biznesowych</b>, <font color="navy">Wayne Winston</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Excel 2021 i Microsoft 365 Analiza i modelowanie danych biznesowych, Wayne Winston, Wydawnictwo Promise

To nie jest raj. Szkice o współczesnych Czechach, Michał Zabłocki, Wydawnictwo Editio

Angular 2. Programowanie z użyciem języka TypeScript, Yakov Fain, Anton Moiseev, Wydawnictwo Helion

Plemiona 2.0 Zostań internetowym przywódcą, Seth Godin, Wydawnictwo Helion
<b>Poznaj Tableau 2022. Wizualizacja danych, interaktywna analiza danych i umiejętność data storytellingu. Wydanie V</b>, <font color="navy">Joshua N. Milligan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Poznaj Tableau 2022. Wizualizacja danych, interaktywna analiza danych i umiejętność data storytellingu. Wydanie V, Joshua N. Milligan, Wydawnictwo Helion

Czy jesteśmy sami we wszechświecie, Wojciech Kulczyk, Wydawnictwo Petrus

Kurs nurkowania Teoria na stopień podstawowy i średni, Strugalski Tomasz, Wydawnictwo BEL Studio

Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym, Bartosz Antosik, Wydawnictwo WKiŁ

Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego Wydanie II, Leszek Konieczny , Paweł Spólnik , Irena Roterman, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami