Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zagęszczanie gruntów metodą mikrowybuchów

Zagęszczanie gruntów metodą mikrowybuchów

69.00zł
Zarządzanie cenami 149.00zł
Zarządzanie cenami

Tytuł: Zarządzanie cenami
Tytuł oryginalny Preismanagement
Autor: Hermann Simon , Martin Fasstnacht
ISBN: 978-83-01-20772-4
Ilość stron: 466
Data wydania: 09/2019
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x28.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł


Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej – w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę.

Pojęcie „zarządzanie cenami” miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika.

Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów.

Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane.

W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego.

Zarządzanie cenami
Tytuł książki: "Zarządzanie cenami"
Autor: Hermann Simon , Martin Fasstnacht
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 149.00zł
Klienci, którzy kupili „Zarządzanie cenami”, kupili także:

Krągła rewolucja Piękno w rozmiarze XL i... każdym innym!, Rachel Caplin, Tonya Sandis, Wydawnictwo Onepress

Linux Podstawy i aplikacje dla systemów embedded, Łukasz Skalski, Wydawnictwo BTC

Obliczanie zapotrzebowania na ciepło, Sylwia Brzezińska, Wydawnictwo DASHÖFER

Box2D Fizyczny świat w pudełku, Łukasz Grządka, Marcin Różański, Wydawnictwo Naukowe PWN

Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku, Marek Wzorek, Wydawnictwo Onepress

Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor, Paweł Płuciennik, Wydawnictwo Naukowe PWN

MongoDB w akcji, Kyle Banker, Peter Bakkum, Shaun Verch, Doug Garrett, Tim Hawkins, Wydawnictwo Helion

Wzmacnianie konstrukcji żelbetowych metodami tradycyjnymi, Tadeusz Urban, Wydawnictwo Naukowe PWN

Metodologia badań psychologicznych, Jerzy M. Brzeziński, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami