Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Język angielski w warsztacie samochodowym

Język angielski w warsztacie samochodowym

49.35zł
41.95zł
Zarys mikrologistyki 45.00zł
Zarys mikrologistyki

Autor: Krzysztof Ficoń

ISBN: 83-89968-52-5

Ilość stron: 271

Data wydania: 2005

Logistyka, jako teoria i praktyka zarządzania fizycznymi przepływami materiałów, towarów i usług stanowi podstawę współczesnej gospodarki rynkowej. Formalnie zajmuje się sprawnym i efektywnym zarządzaniem procesami logistycznymi we wszystkich fazach działalności gospodarczej.

W tym sensie książka stanowi wprowadzenie do obszernej problematyki efektywnego zarządzania procesami logistycznymi na szczeblu podmiotów gospodarczych.

W książce została opisana:

• Geneza i przyczyny rozwoju logistyki
• Istota i przedmiot logistyki
• Infrastruktura logistyczna

Zarys mikrologistyki
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarys mikrologistyki”, kupili także:
<b>Biblia e-biznesu 3.0</b>, <font color="navy">Dutko Maciej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Biblia e-biznesu 3.0, Dutko Maciej, Wydawnictwo Onepress

Teoria i praktyka rozwiązywania zadań optymalizacji z przykładami zastosowań technicznych, Jacek Stadnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Odroczony rozrost Technologia w piekarni, Huber Hans, Wydawnictwo Naukowe PWN

Internet Ochrona wolności własności i bezpieczeństwa, Grażyna Szpor, Wydawnictwo C.H. BECK

Fragmenty kopernikańskie, Galileusz, Wydawnictwo WUW

Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych, Bogusław Stefańczyk, Paweł Mieczkowski, Wydawnictwo WKiŁ

Zapomniana historia nauki Panny apteczkowe, znachorzy, kołtuny, Krzysztof Rejmer, Wydawnictwo Naukowe PWN

Microssoft Office 2016 Krok po kroku, Joan Curtis, Frye Lambert, Wydawnictwo Promise
<b>Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II</b>, <font color="navy">Katarzyna Wojciechowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II, Katarzyna Wojciechowska, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami