Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy maszyn przepływowych i ich systemów energetycznych z płytą CD

Podstawy maszyn przepływowych i ich systemów energetycznych z płytą CD

79.00zł
Zarys mikrologistyki 45.00zł
Zarys mikrologistyki

Autor: Krzysztof Ficoń

ISBN: 83-89968-52-5

Ilość stron: 271

Data wydania: 2005

Logistyka, jako teoria i praktyka zarządzania fizycznymi przepływami materiałów, towarów i usług stanowi podstawę współczesnej gospodarki rynkowej. Formalnie zajmuje się sprawnym i efektywnym zarządzaniem procesami logistycznymi we wszystkich fazach działalności gospodarczej.

W tym sensie książka stanowi wprowadzenie do obszernej problematyki efektywnego zarządzania procesami logistycznymi na szczeblu podmiotów gospodarczych.

W książce została opisana:

• Geneza i przyczyny rozwoju logistyki
• Istota i przedmiot logistyki
• Infrastruktura logistyczna

Zarys mikrologistyki
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zarys mikrologistyki”, kupili także:

Tajemniczy świat genomu ludzkiego, Frank Ryan, Wydawnictwo Prószyński
<b>SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy</b>, <font color="navy">Paweł Cengiel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy, Paweł Cengiel, Wydawnictwo Helion

Najmocniejsze ogniwo Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress

Geografia Paszport maturzysty, Jan Starzomski, Wydawnictwo RM

Finansowanie inwestycji w teorii i praktyce, Aneta Michalak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie wiedzą, Ashok Jashapara, Wydawnictwo PWE

Bomba atomowa Świat wobec zagrożenia, Andrew J. Rotter, Wydawnictwo Naukowe PWN

Koncesja na roboty budowlane lub usługi Partnerstwo publiczno-prawne Komentarz, Andrzej Panasiuk, Wydawnictwo C.H. BECK

Steve Jobs Sztuka prezentacji Jak świetnie wypaść przed każdą publicznością, Carmine Gallo, Wydawnictwo Znak

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami