Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonometria » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Słownik tematyczny Tom 9 Fizyka

Słownik tematyczny Tom 9 Fizyka

29.90zł
Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań 39.90zł
Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań

Autor: Edward Nowak

ISBN: 978-83-01-15259-8

Ilość stron: 224

Data wydania: 2007 (wydanie 3, poprawione)

Metody ekonometryczne znajdują coraz szersze zastosowanie w różnych dziedzinach badań ekonomicznych. Nie można jednak stwierdzić, że możliwości ekonometrii zostały już dobrze poznane.

Na rynku wydawniczym ceni się szczególnie prace, w których nawet najbardziej skomplikowane metody ekonometryczne są przedstawione w taki sposób, aby stały się zrozumiałym narzędziem badawczym.

Do takich książek należy niniejszy podręcznik, od wielu lat cieszący się uznaniem studentów i wykładowców.

Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań
Tytuł książki: "Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań"
Autor: Edward Nowak
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 39.90zł
Klienci, którzy kupili „Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań”, kupili także:

Modelowanie numeryczne mikrostruktury ceramiki Zagadnienia wybrane, Niezgoda Tadeusz, Małachowski Jerzy, Szymczyk Wiesław, Wydawnictwo WNT

Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem, Agnieszka Ornatowska, Alicja Szczyglewska, Elżbieta Fiedorowicz, Elżbi, Wydawnictwo Sensus

Logistyka Teoria i praktyka Tom 2, Stanisław Krawczyk, Wydawnictwo Difin

Sekret dzieciństwa, Maria Montessori, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie</b>, <font color="navy">Krzysztof Wadas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie, Krzysztof Wadas, Wydawnictwo Onepress

ABC PowerPoint 2016 PL, Aleksandra Tomaszewska, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość finansowa od podstaw, Józef Aleszczyk, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Odkryj smak fizyki, Jerzy Przystawa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka wizażu Podręcznik atrakcyjnej kobiety, Katarzyna Kozłowska-Kołodziejska, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami