Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Windows Server 2019 Inside Out

Windows Server 2019 Inside Out

149.00zł
120.69zł
Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera 39.90zł 29.93zł
Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera

Tytuł: Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera
Autor: Monika Iwaniec
ISBN: 978-83-283-2650-7
Ilość stron: 256
Data wydania: 08/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Zaprawdę powiadam Ci, szukać będziesz sposobów, a nie pretekstów!

„Wstajesz rano. Poranek niby ładny, ale działasz powoli, bez zapału. Tak jakby mogło to opóźnić ósmą, kiedy sięgniesz po telefon i zadzwonisz do pierwszej osoby z listy. Ale ósma nieubłaganie nadchodzi, więc dzwonisz. Musisz. I słyszysz, że przeszkadzasz komuś, kto chce się zabrać do uczciwej pracy. Po piątym telefonie masz dość, a do końca jeszcze tyle czasu...” To cytat z opowieści pewnego handlowca. Nie znasz go, ale to nic. Pasuje, prawda? Ty też często tak masz? Niby chciałoby się coś zrobić i to zrobić dobrze, ale jakoś... nie wychodzi. Klienci mówią „nie”, a Tobie brakuje siły nawet na to, by zapytać o powody.

Wiesz, dlaczego sprzedawanie Ci nie wychodzi? Bo łamiesz dekalog! Nie przejmuj się jednak, nie jesteś w tym odosobniony - przypuszczalnie popełniasz dziesięć tych samych błędów, które przydarzają się bardzo wielu handlowcom, co Monika Iwaniec udowodniła w tej książce. Podczas pisania skorzystała z doświadczeń w pracy z handlowcami oraz z analiz aktywnej sprzedaży telefonicznej, nagrań kontaktów i działań tzw. ukrytych klientów.

Wskazała błędy, wyciągnęła wnioski i opracowała listę podpowiedzi oraz wskazówek. Dzięki nim nie będziesz więcej upadać i błądzić, wstąpisz za to wreszcie na drogę do sukcesu, na której czekają lojalni klienci. Dekalog to droga do szczęścia, jeśli dodamy do niej przykazanie miłości...

A o to przecież chodzi w życiu i handlowaniu, prawda?

Spis treści:

Wprowadzenie (9) Grzech Pierwszy. Negatywne nastawienie do życia i pracy (13)

  • Oczekiwane cechy efektywnego handlowca (14)
  • Co decyduje o skuteczności handlowca? Doświadczenie, staż czy kwalifikacje? (35)
  • Jak na rynku pracy znaleźć wartościowych handlowców? (38)

Grzech Drugi. Recytowanie z szablonów i scenariuszy - czyli niewłaściwa komunikacja z klientem (43)

  • Rozmowa to dialog, a nie monolog (44)
  • Oczekiwania klientów i ich zadowolenie - gdzie popełniam błędy? (49)
  • Perswazja, manipulacja w kontakcie z klientem (64)
  • Kontakt z klientem - nie bądź trędowaty, bądź jak nietoperz i żaba (69)
  • Racjonalność zakupowa (71)
  • Głos i uszy? Czy mają jakiś związek? Na ile głos ma decydujące znaczenie? (85)

Grzech Trzeci. Nieumiejętne zadawanie pytań (93)

  • Magia pytań (94)
  • A skąd wiadomo, na czym klientowi zależy? (95)
  • W jaki więc sposób zadawać pytania? (96)

Grzech Czwarty. Brak uśmiechu, praca bez pasji (109)

  • Masz tylko jedną szansę zrobić dobre pierwsze wrażenie (110)
  • Jak polubić człowieka, który się nie uśmiecha? (111)
  • Rozpoczęcie rozmowy (117)

Grzech Piąty. Lęk przed odrzuceniem, opory przed rozmową (125)

  • Źródło strachu i lęku (126)
  • Przygotowanie do rozmowy i wyciąganie trafnych wniosków (130)
  • Klient nie jest zainteresowany? A może ma wątpliwości? (136)

Grzech Szósty. Brak organizacji czasu (141)

  • Koncentracja (142)
  • Zarządzanie bazą - CRM (148)

Grzech Siódmy. Opory przed obroną ceny i konkurencją (159)

  • Wartość ceny (160)
  • Walcz wartością, a nie ceną! (169)
  • Argument "konkurencja"? (174)

Grzech Ósmy. Zaniedbane zarządzanie relacjami (181)

  • Satysfakcja klienta (182)
  • Jakie czynniki wpływają na lojalność klienta? (191)
  • Jak budować długotrwałe relacje? (193)
  • Czy motywacja pracownika i jakość świadczonej przez niego obsługi wpływa na lojalność klienta? (197)

Grzech Dziewiąty. Opory przed zmianą (203)

  • Nasze podejście do zmian (204)
  • Wypalenie zawodowe. Czy jest na to jakiś sposób? (213)

Grzech Dziesiąty. Zatrzymywanie się na bieżni życia (223)

  • Co lub kto stoi na przeszkodzie do realizacji celu? (224)
  • Kim jestem? Kim chciałbym być? Co chcę robić? (227)
  • Czy można zmienić samoocenę? (234)
  • Jak zaplanować swój rozwój? (239)
  • Koncentracja na wynikach i przyszłości (242)

Zakończenie (249) Epilog (255)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera
Tytuł książki: "Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera"
Autor: Monika Iwaniec
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera”, kupili także:

Zmyl trop Na barykadach prywatności w sieci Przewodnik, Finn Brunton, Helen Nissenbaum, Wydawnictwo Naukowe PWN

Pętla dobrego samopoczucia, Carl Cederstrom, Andre Spicer, Wydawnictwo Naukowe PWN

Olo na Atlantyku. Kajakiem przez ocean. Wydanie 2, Aleksander Doba, Wydawnictwo Bezdroża

Tajniki języka JavaScript. ECMAScript 6 i dalej, Kyle Simpson, Wydawnictwo Helion

Praca 2.0. Nie ukryjesz się przed rewolucją rynku pracy, Sergiusz Prokurat, Wydawnictwo Onepress

Naukowcy spod czerwonej gwiazdy, Marta Panas-Goworska, Andrzej Goworski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami