Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Analiza tolerancji w konstrukcji i technologii maszyn Zbiór zadań

Analiza tolerancji w konstrukcji i technologii maszyn Zbiór zadań

51.45zł
41.67zł
Zakamarki marki Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Audiobook CD 39.00zł
Zakamarki marki Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Audiobook CD

Tytuł: Zakamarki marki Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Audiobook CD
Tytuł oryginalny Audiobook CD
Autor: Paweł Tkaczyk
ISBN: 978-83-246-5091-0
Ilość stron: 216
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Audiobook CD
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.00zł


Uwaga: to jest Audiobook CD. To NIE jest książka drukowana.

Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji.

Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

• Silna marka
• Strategia komunikacji marki
• Identyfikacja wizualna
• Nowy marketing
• Case studies

Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!

Zakamarki marki Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Audiobook CD
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zakamarki marki Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki Audiobook CD”, kupili także:

Typografia typowej książki, Robert Chwałowski, Wydawnictwo Helion

Kolor kurs dla artystów i projektantów, David Hornung, Wydawnictwo Universitas

Typografia od podstaw Projekty z klasą, Robin Williams, Wydawnictwo Helion

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę - Audiobook CD, Marek Jankowski, Wydawnictwo Onepress

Wprowadzenie do HTML5 Autorytety Informatyki, Bruce Lawson, Remy Sharp, Wydawnictwo Helion

NLP dla początkujących Podstawowe pytania i odpowiedzi, Shlomo Vaknin, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami