Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów 49.00zł 36.75zł
Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów

Tytuł: Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów
Tytuł oryginalny Lost and Founder: A Painfully Honest Field Guide to the Startup World
Autor: Rand Fishkin
ISBN: 978-83-283-4670-3
Ilość stron: 304
Data wydania: 03/2019
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Rand Fishkin, założyciel i były prezes Moz, opisuje, w jaki sposób konwencjonalne "mądrości" rodem z Doliny Krzemowej sprowadzają wiele startupów na złą drogę. Pisze w sposób przejrzysty i pełen poczucia humoru, które doceniły już setki tysięcy czytelników jego bloga.

Wszyscy doskonale wiedzą, jak powinna rozwijać się historia startupu: młody, błyskotliwy przedsiębiorca wpada na jakiś świetny pomysł, rzuca studia, pokazuje malkontentom, że się mylą, pokonuje wszelkie przeciwności i staje się przedmiotem zawiści całego świata technologicznego.

Cóż, nie tak to szło.

To nie tak, że Randowi Fishkinowi się nie udało - po prostu jego historia nie jest aż tak Zuckerbergowska. Moz, firma Randa zajmująca się oprogramowaniem dla marketerów, osiąga obecnie przychody na poziomie 45 milionów dolarów rocznie, a sam Rand jest jednym z głównych światowych ekspertów w dziedzinie SEO.

Przedsięwzięcie to i jego twórca potrzebowali jednak piętnastu lat, aby wejść na ten poziom. Firma Moz nie powstała w pokoju akademika na Harvardzie - wszystko zaczęło się od małej firmy rodzinnej, prowadzonej razem z mamą, oraz od wielkich długów, w jakie oboje popadli.

Fishkin postanowił pokazać światu prawdę o startupach technologicznych, obnażyć wzloty i upadki charakterystyczne dla tego stylu życia, o których większość prezesów woli nie wspominać. Oto przykłady: minimalnie satysfakcjonujący produkt może być przyczyną zguby, jeśli zostanie oddany użytkownikom w nieodpowiednim momencie. Przychody i wzrost nie chronią przed koniecznością redukcji etatów. Korzystanie z kapitału VC rodzi określone konsekwencje.

Wiedza przedstawiona tu przez Fishkina znajduje zastosowanie w dowolnych realiach biznesowych. Nie ma znaczenia, jak wysoko w hierarchii organizacyjnej się znajdujesz, na jakim etapie rozwoju jest Twoja firma oraz czy odnosisz akurat sukcesy, czy masz trudniejszy okres - ta książka pomoże Ci rozwiązać problemy, z którymi się zmagasz. Dzięki niej wyzbędziesz się poczucia, że jesteś z tym wszystkim sam.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów
Tytuł książki: "Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów"
Autor: Rand Fishkin
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Zagubiony przedsiębiorca. Brutalnie szczery przewodnik po świecie startupów”, kupili także:

Plan marketingowy w praktyce, John Westwood, Wydawnictwo Onepress

Podstawy biologii komórki Tom 1 Wydanie III, Bruce Alberts , Karen Hopkin , Alexander Johnson , David Morgan, Wydawnictwo Naukowe PWN

Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w, Tomasz Stopka, Wydawnictwo Poltext

Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II ro, Bartłomiej Stolarczyk, Wydawnictwo Onepress

Mistrzowie rynków finansowych Rozmowy z najlepszymi amerykańskimi inwestorami i graczami giełdowymi, Jack D. Schwager, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Krajobrazy Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo Helion

Metody ilościowe w zarządzaniu organizacją. Poradnik z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego Excel + CD, Staniec Iwona, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone</b>, <font color="navy">Marcin Żmigrodzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone, Marcin Żmigrodzki, Wydawnictwo Onepress

Giełdowy rynek akcji a gospodarka Ujęcie funkcyjne, Anna Kasprzak-Czelej, Wydawnictwo Difin

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami