Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu 39.00zł
Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu

Tytuł: Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu
Autor: Sally Hogshead
ISBN: 978-83-246-2920-6
Ilość stron: 296
Data wydania: 03/2011
Oprawa: Miękka
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł


Czynnik fascynacji w kreowaniu Twojej osobowości i Twojej marki

  • Dlaczego jesteśmy lojalni wobec pewnych wyborów?
  • Dlaczego symbole rangi i respektu przykuwają Twój wzrok?
  • Dlaczego przyciągają Cię pewni ludzie, a inni nie?
  • Dlaczego uwodzi Cię oczekiwanie na doznanie przyjemności?
  • Dlaczego pamiętasz pewne marki, a zapominasz pozostałe?

Starożytni Persowie wierzyli, że fascynacja może powodować śmiertelne schorzenia. W Konstantynopolu mieszkańcy wypisywali na ścianach domów fragmenty Koranu, aby ochronić swoje rodziny przed "złym okiem" fascynacji. Freud określił ją jako formę hipnozy. Nawet współczesny Webster’s Dictionary zawiera złowieszczą definicję, porównującą fascynację do czarów.

Jednak umiejętność fascynowania to nie czary ani hipnoza. Jest to narzędzie, które powinieneś opanować, by przejąć pełną kontrolę nad swoim życiem i swoją karierą. Chęć imponowania innym jest naturalną potrzebą, wypływającą z ludzkiej natury, w praktyce wymaga jednak nieco wiedzy. Kluczem do opanowania sztuki fascynacji jest aktywowanie siedmiu jej wyzwalaczy.

Są nimi:

  • POŻĄDANIE, tworzące pragnienie przyjemności zmysłowych.
  • TAJEMNICZOŚĆ, kusząca pytaniami, na które nie znamy odpowiedzi.
  • NIEPOKÓJ, grożący negatywnymi konsekwencjami.
  • PRESTIŻ, wzbudzający szacunek symbolami osiągnięć.
  • WŁADZA, rozkazująca i kontrolująca.
  • ROZPUSTA, kusząca "zakazanym owocem" i powodująca, że buntujemy się przeciw normom.
  • ZAUFANIE, napawające nas pewnością i stabilnością.

Kiedy opanujesz wyzwalacze, Twoje pomysły będą lepiej zapadały w pamięć, argumenty będą lepiej przekonywać, a relacje staną się trwalsze. Dlaczego? - Ponieważ fascynacja to najpotężniejszy sposób wpływania na proces podejmowania decyzji. To metoda skuteczniejsza, bardziej intrygująca i wciągająca niż marketing, reklama lub jakikolwiek inny sposób komunikacji.

Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu”, kupili także:

Ekologia krajobrazu Wydanie 5, Andrzej Richling, Jerzy Solon, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak ujarzmić emocje? Trening Wydanie III, Matthew McKay, Patrick Fanning, Martha Davis, Wydawnictwo Onepress

Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2, Dante Treglia, Wydawnictwo Helion

Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu, Kevin Hogan; Dave Lakhani; Gary May; Mollie Marti; Eliot Hoppe; Larry, Wydawnictwo Onepress

Wskaźniki ekonomiczne Przewodnik dla inwestora, Richard Yamarone, Wydawnictwo Onepress

Wstęp do rachunku prawdopodobieństwa Część 2, William Feller, Wydawnictwo Naukowe PWN

Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży, Lidia Cierpiałkowska , Iwona Grzegorzewska , Aneta Borkowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Google Picasa Ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Nieliniowa optyka światłowodowa, Mirosław A. Karpierz, Ewa Weinert-Rączka, Wydawnictwo WNT

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami