Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Excel 2013 Analiza i modelowanie danych biznesowych

Microsoft Excel 2013 Analiza i modelowanie danych biznesowych

98.70zł
69.09zł
Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat 59.00zł 43.07zł
Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat

Tytuł: Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN: 978-83-01-19460-4
Ilość stron: 282
Data wydania: 08/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.07zł


Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego.

Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.

W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.

Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.

Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat
Tytuł książki: "Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat"
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.07zł
Klienci, którzy kupili „Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat”, kupili także:
<b>Cena altruizmu. George Price i poszukiwanie źródeł moralności</b>, <font color="navy">Oren Harman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Cena altruizmu. George Price i poszukiwanie źródeł moralności, Oren Harman, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Użytkowanie urządzeń elektronicznych E.20.1 Podręcznik do nauki zawodu Technik Elektronik Szkoła ponadgimnazjalna</b>, <font color="navy">Piotr Golonko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Użytkowanie urządzeń elektronicznych E.20.1 Podręcznik do nauki zawodu Technik Elektronik Szkoła ponadgimnazjalna, Piotr Golonko, Wydawnictwo WSiP
<b>Sass. Nowoczesne arkusze stylów</b>, <font color="navy">Bartosz Chucherko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sass. Nowoczesne arkusze stylów, Bartosz Chucherko, Wydawnictwo HELION
<b>Myślenie. Podręcznik użytkownika Wydanie II</b>, <font color="navy">Bartosz Brożek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Myślenie. Podręcznik użytkownika Wydanie II, Bartosz Brożek, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Biblia w malarstwie</b>, <font color="navy">Bożena Fabiani</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biblia w malarstwie, Bożena Fabiani, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuka życia 23 lekcje coachingowe</b>, <font color="navy">Bob Proctor , Sandra Gallagher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Sztuka życia 23 lekcje coachingowe, Bob Proctor , Sandra Gallagher, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej

Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej

49.90zł
36.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION

poniedziałek, 20 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami