Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Relacje inwestorskie Ewolucja funkcjonowanie wyzwania

Relacje inwestorskie Ewolucja funkcjonowanie wyzwania

49.90zł
Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat 59.00zł
Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat

Tytuł: Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN: 978-83-01-19460-4
Ilość stron: 282
Data wydania: 08/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego.

Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów.

W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.

Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.

Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat
Tytuł książki: "Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat"
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Zachowania konsumentów Małgorzata Bartosik-Purgat”, kupili także:

Cena altruizmu. George Price i poszukiwanie źródeł moralności, Oren Harman, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Myślenie. Podręcznik użytkownika Wydanie II, Bartosz Brożek, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Sass. Nowoczesne arkusze stylów, Bartosz Chucherko, Wydawnictwo Helion

Biblia w malarstwie, Bożena Fabiani, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka życia 23 lekcje coachingowe, Bob Proctor , Sandra Gallagher, Wydawnictwo MT Biznes

Użytkowanie urządzeń elektronicznych E.20.1 Podręcznik do nauki zawodu Technik Elektronik Szkoła ponadgimnazjalna, Piotr Golonko, Wydawnictwo WSiP

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami