Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Omega od stycznia 1994 do lipca 2003

Opel Omega od stycznia 1994 do lipca 2003

66.15zł
56.23zł
Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków 24.90zł 18.68zł
Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków

Tytuł: Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków
Autor: Michał Wiszniewski
ISBN: 978-83-283-1491-7
Ilość stron: 104
Data wydania: 11/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 24.90zł 18.68zł


Napisz sobie swój własny program.

• Zanim rozpoczniesz pracę, czyli jak zainstalować odpowiednie programy
• Bez tych klocków ani rusz, czyli co składa się na język C i jak tego używać
• Im dalej w las, czyli jak stosować bardziej zaawansowane mechanizmy

Programowanie w języku C wcale nie jest tak trudne, jak mogłoby się wydawać. W rzeczywistości może je opanować nawet uczeń podstawówki, o ile tylko będzie pamiętać o zasadach logiki oraz o przeznaczeniu poszczególnych elementów języka. Dlaczego więc tak trudno samemu nauczyć się programować? Przyczyna często tkwi w opisie języka programowania - podręczniki do nauki czyta się tak, jakby ich autorzy zapomnieli, dla kogo piszą. Jeśli nie masz ochoty przedzierać się przez specjalistyczny żargon, ale chcesz programować, ta książka pomoże Ci osiągnąć cel.

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebuje początkujący programista - od wskazówek w kwestii instalacji odpowiednich programów, przez omówienie niezbędnych komend, stałych i zmiennych, aż do tablic i funkcji. Dowiesz się, jak działają pętle i operatory, do czego służą struktury i unie, jak działają kompilator, preprocesor i linker. Wreszcie zrozumiesz, o co chodzi z operacjami wyjścia i wejścia, a także nauczysz się zapewniać bezawaryjne działanie Twojego programu. I nagle okaże się, że odkrywasz całkiem nowy, fascynujący świat, a porozumienie z Twoim komputerem jest w gruncie rzeczy dziecinnie proste! Sprawdź to!

• Pierwszy program
• Idea bibliotek i funkcji
• Zmienne, stałe i funkcje
• Tablice i pętle
• Instrukcje warunkowe i operatory
• Podstawy logiki
• Operacje wejścia i wyjścia, podstawowa obsługa błędów
• Enum i typedef
• Struktury i unie
• Malloc i free oraz stos i sterta
• Operacje na plikach i parametry wejściowe programu
• Preprocesor, kompilator i linker
• Pliki nagłówkowe oraz static i extern

Programuj w języku C.

Spis treści:
Rozdział 1. O co tu chodzi? - opanujesz to w tydzień :) (5)
Rozdział 2. Rozpoczęcie pracy - zainstaluj odpowiednie programy (7)
Rozdział 3. Pierwszy program - już programujesz! (13)
Rozdział 4. Biblioteki i funkcje - jak to działa? (19)
Rozdział 5. Zmienne i stałe - niezbędne elementy (23)
Rozdział 6. Trochę więcej o funkcjach i zmiennych - zaczynamy rozwijać skrzydła (27)
Rozdział 7. Tablice - bardzo przydatna sprawa (33)
Rozdział 8. Instrukcje warunkowe - ważne i proste (37)
Rozdział 9. Operatory - tak naprawdę znasz to już od podstawówki (41)
Rozdział 10. Podstawy logiki. Nuda? Wcale nie! (45)
Rozdział 11. Pętle. Po co to? Po co to? Po co to? (51)
Rozdział 12. Operacje wejścia i wyjścia oraz podstawowa obsługa błędów. Nareszcie! (57)
Rozdział 13. enum i typedef - przydatne bajery (63)
Rozdział 14. Struktury i unie. Liczyłem, że coś takiego wymyślono (67)
Rozdział 15. Wskaźniki - pora na małe wyzwanie (71)
Rozdział 16. malloc i free oraz stos i sterta, czyli kilka słów o pamięci operacyjnej (75)
Rozdział 17. Operacje na plikach i parametry wejściowe programu - zawsze chciałem to zrobić (79)
Rozdział 18. Preprocesor, kompilator i linker - to tylko groźnie brzmi (83)
Rozdział 19. Pliki nagłówkowe oraz static i extern, czyli jak dzielić program i dlaczego? (89)
Rozdział 20. Na koniec: to dopiero początek wspaniałej przygody! :) (95)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 18,68zł

Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków
Tytuł książki: "Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków"
Autor: Michał Wiszniewski
Wydawnictwo: Helion
Cena: 24.90zł 18.68zł
Klienci, którzy kupili „Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków”, kupili także:

Najnowsza broń strzelecka w układzie bezkolbowym, Ryszard Woźniak, Wydawnictwo Bellona

Rusz głową! Gimnastyka mózgu dla dzieci Zabawne i mądre łamigłówki dla ciekawskich dzieciaków, Anne Lene Johnsen, Wydawnictwo Naukowe PWN

AutoCAD LT 2018 w projektowaniu mechaniki, Fabian Stasiak, Wydawnictwo ExpertBooks

Licencja na zaliczanie Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin, Marcin Matuszewski, Wydawnictwo Sensus

Medytacja nad naturą umysłu, Dalajlama, Khonton Peljor Lhundrub, Jose Ignacio Cabezon, Wydawnictwo Sensus

Nakarm swoje synapsy! Zadania poprawiające sprawność umysłową, Paulina Mechło, Paulina Polek, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami