Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Ciemna materia i dinozaury

Ciemna materia i dinozaury

48.00zł
36.00zł
Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie 49.00zł
Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Tytuł: Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Tytuł oryginalny Emotional design
Autor: Donald A. Norman
ISBN: 978-83-213-4870-4
Ilość stron: 264
Data wydania: 03/2015
Oprawa: Miękka
Format: 13.5x20.5cm
Wydawnictwo: Arkady
Cena: 49.00zł


Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego tanie wino smakuje lepiej, jesli pije je się w ładnych kieliszkach? Dlaczego sprzedaż Macintosha wzrosła, gdy Apple wprowadził na rynek kolorowy komputer iMac?

Nowe badania nad emocjami i percepcją pokazały, że atrakcyjne rzeczy naprawdę działają lepiej, co Donald Norman wyczerpująco przedstawia w swojej fascynującej książce.

W książce Norman wyjaśnia, dlaczego produkty, których uzywamy, nie powinny wprowadzać w błąd, irytować i frustrować. Tłumaczy, dlaczego muszą być też atrakcyjne, przyjemne i zabawne.

Znakomita lektura światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej.

Dlaczego wydajemy grube pieniądze na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają?

Lektura nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Dobre wzornictwo jest dla nas dobre. Tak podejrzewaliśmy. Teraz, dzięki Noramnowi, zdalismy sobie sprawę, że naprawdę jest dla nas dobre.

Spis treści:

Prolog. Trzy imbryki

Część I. Znaczenie rzeczy
1. Atrakcyjne przedmioty działają lepiej
2. Różne oblicza enmocji i wzornictwa

Część II. Wzornictwo w praktyce
3. Projektowanie dla trzech poziomów percepcji: pierwotnego, behawioralnego i refleksyjnego
4. Zabawa i gry
5. Luszie, miejsca i rzeczy
6. Emocjonalne maszyny
7. Przyszłość robotów

Epilog. Wszyscy jesteśmy projektantami

Refleksje osobiste i podziekowania

Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie”, kupili także:

Pięciodniowy sprint. Rozwiązywanie trudnych problemów i testowanie pomysłów, Jake Knapp, John Zeratsky, Braden Kowitz, Wydawnictwo Helion

Mechanika ogólna - Leyko Tom 1 Statyka i kinematyka, Jerzy Leyko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mechanika ogólna - Leyko Tom 2 Dynamika, Jerzy Leyko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak pisać i redagować Poradnik redaktora Wzory tekstów użytkowych, Anna Majewska-Tworek, Tomasz Piekot, Ewa Wolańska, Adam Wolański, Moni, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy konstrukcji maszyn Wydanie 2, Zbigniew Osiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Szczęśliwy X Matematyka na co dzień, Steven Strogatz, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami