Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Wzorce projektowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Liczby Ich dzieje rodzaje własności

Liczby Ich dzieje rodzaje własności

44.00zł
35.20zł
Wzorce projektowe Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku 59.00zł 44.25zł
Wzorce projektowe Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku

Autor: Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John M. Vlissides

ISBN: 978-83-283-3313-0

Ilość stron: 376

Data wydania: 02/2017

Projektowanie oprogramowania obiektowego nie jest łatwe, a przy założeniu, że powinno ono nadawać się do wielokrotnego użytku, staje się naprawdę skomplikowane. Aby stworzyć dobry projekt, najlepiej skorzystać ze sprawdzonych i efektywnych rozwiązań, które wcześniej były już stosowane.

W tej książce znajdziesz właśnie najlepsze doświadczenia z obszaru programowania obiektowego, zapisane w formie wzorców projektowych gotowych do natychmiastowego użycia!

W książce "Wzorce projektowe. Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku" opisano, czym są wzorce projektowe, a także w jaki sposób pomagają one projektować oprogramowanie obiektowe. Podręcznik zawiera studia przypadków, pozwalające poznać metody stosowania wzorców w praktyce.

Zamieszczono tu również katalog wzorców projektowych, podzielony na trzy kategorie: wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne. Dzięki temu przewodnikowi nauczysz się skutecznie korzystać z wzorców projektowych, ulepszać dokumentację i usprawniać konserwację istniejących systemów. Krótko mówiąc, poznasz najlepsze sposoby sprawnego opracowywania niezawodnego projektu.

  • Wzorce projektowe w architekturze MVC
  • Katalog wzorców projektowych
  • Projektowanie edytora dokumentów
  • Wzorce konstrukcyjne, strukturalne i operacyjne
  • Dziedziczenie klas i interfejsów
  • Określanie implementacji obiektów
  • Obsługa wielu standardów wyglądu i działania
  • Zastosowanie mechanizmów powtórnego wykorzystania rozwiązania

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie (15)
1.1. Czym jest wzorzec projektowy? (16)
1.2. Wzorce projektowe w architekturze MVC w języku Smalltalk (18)
1.3. Opisywanie wzorców projektowych (20)
1.4. Katalog wzorców projektowych (22)
1.5. Struktura katalogu (24)
1.6. Jak wzorce pomagają rozwiązać problemy projektowe? (26)
1.7. Jak wybrać wzorzec projektowy? (42)
1.8. Jak stosować wzorce projektowe? (43)

Rozdział 2. Studium przypadku - projektowanie edytora dokumentów (45)
2.1. Problemy projektowe (45)
2.2. Struktura dokumentu (47)
2.3. Formatowanie (52)
2.4. Ozdabianie interfejsu użytkownika (55)
2.5. Obsługa wielu standardów wyglądu i działania (59)
2.6. Obsługa wielu systemów okienkowych (63)
2.7. Działania użytkowników (69)
2.8. Sprawdzanie pisowni i podział słów (74)
2.9. Podsumowanie (86)

Rozdział 3. Wzorce konstrukcyjne (87)
BUDOWNICZY (BUILDER) (92)
FABRYKA ABSTRAKCYJNA (ABSTRACT FACTORY) (101)
METODA WYTWÓRCZA (110)
PROTOTYP (PROTOTYPE) (120)
SINGLETON (SINGLETON) (130)
Omówienie wzorców konstrukcyjnych (137)

Rozdział 4. Wzorce strukturalne (139)
ADAPTER (ADAPTER) (141)
DEKORATOR (DECORATOR) (152)
FASADA (FACADE) (161)
KOMPOZYT (COMPOSITE) (170)
MOST (BRIDGE) (181)
PEŁNOMOCNIK (PROXY) (191)
PYŁEK (FLYWEIGHT) (201)
Omówienie wzorców strukturalnych (213)

Rozdział 5. Wzorce operacyjne (215)
INTERPRETER (INTERPRETER) (217)
ITERATOR (ITERATOR) (230)
ŁAŃCUCH ZOBOWIĄZAŃ (CHAIN OF RESPONSIBILITY) (244)
MEDIATOR (MEDIATOR) (254)
METODA SZABLONOWA (TEMPLATE METHOD) (264)
OBSERWATOR (OBSERVER) (269)
ODWIEDZAJĄCY (VISITOR) (280)
PAMIĄTKA (MEMENTO) (294)
POLECENIE (COMMAND) (302)
STAN (STATE) (312)
STRATEGIA (STRATEGY) (321)
Omówienie wzorców operacyjnych (330)

Rozdział 6. Podsumowanie (335)
6.1. Czego można oczekiwać od wzorców projektowych? (335)
6.2. Krótka historia (339)
6.3. Społeczność związana ze wzorcami (340)
6.4. Zaproszenie (342)
6.5. Słowo na zakończenie (342)

Dodatek A: Słowniczek (343)
Dodatek B: Przewodnik po notacji (347)
B.1. Diagram klas (347)
B.2. Diagram obiektów (349)
B.3. Diagram interakcji (350)
Dodatek C: Klasy podstawowe (351)
C.1. List (351)
C.2. Iterator (354)
C.3. ListIterator (354)
C.4. Point (355)
C.5. Rect (355)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Wzorce projektowe Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku
Tytuł książki: "Wzorce projektowe Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku"
Autor: Erich Gamma, Richard Helm, Ralph Johnson, John M. Vlissides
Wydawnictwo: Helion
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Wzorce projektowe Elementy oprogramowania obiektowego wielokrotnego użytku”, kupili także:

C++ Algorytmy i struktury danych, Adam Drozdek, Wydawnictwo Helion

TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu, Kent Beck, Wydawnictwo Helion

Java 8 Przewodnik doświadczonego programisty, Cay S. Horstmann, Wydawnictwo Helion

MATLAB Praktyczny podręcznik modelowania, Waldemar Sradomski, Wydawnictwo Helion

Język C++ Standard ISO w praktyce, Wiesław Porębski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Teleinformatyka Wiedzieć więcej, Mark Norris, Wydawnictwo WKiŁ

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami