Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Wzorce projektowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mieszanie układów wielofazowych

Mieszanie układów wielofazowych

32.55zł
26.37zł
Wzorce implementacyjne 39.90zł
Wzorce implementacyjne

Tytuł: Wzorce implementacyjne
Autor: Kent Beck
ISBN: 978-83-246-8644-5
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2014
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł


Sprawdzone rozwiązania Twoich problemów!

Przy nauce programowania warto uczyć się na cudzych błędach. Programiści tworzący aplikację codziennie natykają się na przeróżne problemy oraz zagadnienia do rozwiązania. Rzadko jednak zdarza się, żeby były one wyjątkowe i niespotykane wcześniej. Jeżeli masz problem, możesz być prawie pewien, że ktoś też już go miał - i w dodatku rozwiązał. Właśnie w ten sposób powstały wzorce, które w jasny sposób opisują sposoby rozwiązywania typowych problemów.

W tej książce znajdziesz 77 wzorców, które pozwolą Ci uniknąć wielu pułapek oraz rozwiązać najczęściej spotykane problemy. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób przechowywać stan oraz gdzie umieścić logikę Twojej aplikacji. Ponadto poznasz najefektywniejsze sposoby sterowania przebiegiem programu oraz wybierzesz rodzaj kolekcji odpowiedni do Twoich potrzeb.

Nauczysz się dobierać właściwe nazwy dla zmiennych i metod oraz przekonasz się, że można sprawnie opanować wysyp wyjątków. Książka ta jest obowiązkową lekturą każdego programisty. Dzięki niej Twoje życie stanie się prostsze, a Twoje oprogramowanie bardziej przejrzyste

Dzięki tej książce:
• poznasz 77 przydatnych wzorców
• wybierzesz odpowiedni typ kolekcji w zależności od problemu
• zaprojektujesz przejrzystą hierarchię klas
• zbudujesz lepszą i bardziej niezawodną aplikację

Poznaj najlepsze wzorce, które ulepszą Twoje oprogramowanie!

Spis treści:

Wstęp (11)

  • Podziękowania (12)

Rozdział 1. Wprowadzenie (13)

  • Przewodnik (15)
  • A teraz... (16)

Rozdział 2. Wzorce (17)

Rozdział 3. Teoria programowania (21)

  • Wartości (22)
    • Komunikatywność (22)
    • Prostota (23)
    • Elastyczność (24)
  • Zasady (25)
    • Lokalne konsekwencje (26)
    • Minimalizacja powtórzeń (26)
    • Połączenie logiki i danych (27)
    • Symetria (27)
    • Przekaz deklaratywny (28)
    • Tempo zmian (29)
  • Wnioski (30)

Rozdział 4. Motywacja (31)

Rozdział 5. Klasy (33)

  • Klasa (34)
  • Prosta nazwa klasy bazowej (35)
  • Kwalifikowana nazwa klasy pochodnej (36)
  • Interfejs abstrakcyjny (37)
  • Interfejs (38)
  • Klasa abstrakcyjna (39)
  • Interfejs wersjonowany (40)
  • Obiekt wartościowy (41)
  • Specjalizacja (43)
  • Klasa pochodna (44)
  • Implementator (46)
  • Klasa wewnętrzna (47)
  • Zachowanie zależne od instancji (48)
  • Konstrukcja warunkowa (48)
  • Delegacja (50)
  • Selektor dołączany (52)
  • Anonimowa klasa wewnętrzna (53)
  • Klasa biblioteczna (53)
  • Wniosek (54)

Rozdział 6. Stan (55)

  • Stan (56)
  • Dostęp (57)
  • Dostęp bezpośredni (58)
  • Dostęp pośredni (59)
  • Wspólny stan (60)
  • Stan zmienny (60)
  • Stan zewnętrzny (62)
  • Zmienna (62)
  • Zmienna lokalna (63)
  • Pole (65)
  • Parametr (66)
  • Parametr zbierający (67)
  • Parametr opcjonalny (68)
  • Zmienna lista argumentów (68)
  • Obiekt parametrów (69)
  • Stałe (70)
  • Nazwa sugerująca znaczenie (71)
  • Zadeklarowany typ (72)
  • Inicjalizacja (73)
  • Inicjalizacja wczesna (73)
  • Inicjalizacja leniwa (74)
  • Wniosek (75)

Rozdział 7. Zachowanie (77)

  • Przepływ sterowania (78)
  • Przepływ główny (78)
  • Komunikat (79)
  • Komunikat wybierający (80)
  • Dwukrotne przydzielanie (80)
  • Komunikat dekomponujący (sekwencjonujący) (81)
  • Komunikat odwracający (82)
  • Komunikat zapraszający (83)
  • Komunikat wyjaśniający (83)
  • Przepływ wyjątkowy (84)
  • Klauzula strażnika (84)
  • Wyjątek (86)
  • Wyjątki sprawdzane (87)
  • Propagacja wyjątków (87)
  • Wniosek (88)

Rozdział 8. Metody (89)

  • Metoda złożona (92)
  • Nazwa określająca przeznaczenie (93)
  • Widoczność metody (94)
  • Obiekt metody (96)
  • Metoda przesłonięta (98)
  • Metoda przeciążona (98)
  • Typ wynikowy metody (99)
  • Komentarz do metody (100)
  • Metoda pomocnicza (100)
  • Metoda komunikatu informacyjnego (101)
  • Konwersja (102)
  • Metoda konwertująca (102)
  • Konstruktor konwertujący (103)
  • Utworzenie (103)
  • Kompletny konstruktor (104)
  • Metoda wytwórcza (105)
  • Fabryka wewnętrzna (106)
  • Metoda dostępu do kolekcji (106)
  • Metoda określająca wartości logiczne (108)
  • Metoda zapytania (108)
  • Metoda równości (109)
  • Metoda pobierająca (110)
  • Metoda ustawiająca (111)
  • Bezpieczna kopia (112)
  • Wniosek (113)

Rozdział 9. Kolekcje (115)

  • Metafory (116)
  • Zagadnienia (117)
  • Interfejsy (119)
    • Tablice (klasa Array) (120)
    • Interfejs Iterable (120)
    • Interfejs Collection - kolekcje (121)
    • Interfejs List - listy (121)
    • Interfejs Set - zbiory (121)
    • Interfejs SortedSet - zbiory posortowane (122)
    • Interfejs Map - mapy (123)
  • Implementacje (123)
    • Implementacje interfejsu Collection (124)
    • Implementacje interfejsu List (125)
    • Implementacje interfejsu Set (125)
    • Implementacje interfejsu Map (126)
  • Klasa Collections (128)
    • Wyszukiwanie (128)
    • Sortowanie (128)
    • Kolekcje niezmienne (129)
    • Kolekcje jednoelementowe (129)
    • Kolekcje puste (129)
  • Rozszerzanie kolekcji (130)
  • Wniosek (131)

Rozdział 10. Rozwijanie platform (133)

  • Modyfikowanie platform bez zmian w aplikacjach (133)
  • Niezgodne aktualizacje (134)
  • Zachęcanie do wprowadzania zgodnych zmian (136)
    • Klasa biblioteczna (137)
    • Obiekty (137)
  • Wnioski (146)

Dodatek A. Pomiary wydajności (149)

  • Przykład (150)
  • API (150)
  • Implementacja (151)
  • Klasa MethodTimer (152)
  • Eliminacja narzutów czasowych (154)
  • Testy (154)
    • Porównywanie kolekcji (155)
    • Porównywanie kolekcji ArrayList i LinkedList (157)
    • Porównywanie zbiorów (158)
    • Porównywanie map (159)
  • Wnioski (160)

Bibliografia (163)

  • Ogólne zagadnienia programistyczne (163)
  • Filozofia (165)
  • Java (166)

Spis szablonów (167)

Skorowidz (169)

Wzorce implementacyjne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wzorce implementacyjne”, kupili także:

Gupi muzg W co tak naprawdę pogrywa twoja głowa?, Dean Burnett, Wydawnictwo Feeria

Mądrzej, szybciej, lepiej Sekret efektywności, Charles Duhigg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu. Pisz kod podatny na przyszłe zmiany. Edycja Java, Joost Visser, Wydawnictwo Helion

Getting Things Programmed. Droga do efektywności, Michał Bartyzel, Wydawnictwo Helion

C++ 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów, Scott Meyers, Wydawnictwo Helion

Kontrolowanie wewnętrznego krytyka Efektywne ćwiczenia praktyczne, Steve Andreas, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami