Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo 44.90zł
Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo

Tytuł: Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo
Autor: Alexander Halavais
ISBN: 978-83-01-16971-8
Ilość stron: 264
Data wydania: 05/2012
Format: 14.5x21.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Wyszukiwanie informacji jest, zaraz po e-mailu, najpopularniejszym działaniem w Internecie. Co więcej, coraz bardziej jesteśmy przekonani, że jeśli czegoś wyszukiwarka nie znajdzie, to dana rzecz nie istnieje. Napisano wiele o tym, jak korzystać i ulepszać wyszukiwarki, jednak do tej pory mało powiedziano o społecznych i kulturalnych skutkach wyszukiwarek.

W niniejszej publikacji autor pyta nie tylko o to, jak działają wyszukiwarki, ale przede wszystkim bada techniki wykorzystywane do manipulacji nimi – od uzyskania lepszych rankingów do cenzury. Doskonała lektura dla każdego, kto chce się dowiedzieć, jak wyszukiwarki kształtują naszą tożsamość, w jakim stopniu polityka wpływa na sposób ich wykorzystywania, nadużywania i regulowania oraz co to oznacza dla prywatności i demokracji?

Rozszyfrowanie czarnej skrzynki wyszukiwarki powinno interesować nie tylko technologów i marketerów, ale każdego, kto chce rozumieć, jak pojmujemy ten od niedawna połączony w sieć świat. Wyszukiwarki zaczęły odgrywać główną rolę w ujarzmianiu i kontrolowaniu stale powiększającego się morza informacji, które są nam dostępne, a jednak ufamy im chętniej niż powinniśmy.

Bezpłatnie oddzielają, jak się wydaje, ziarna od plew i odpowiadają na nasze najbardziej wnikliwe, jak i najbardziej trywialne, pytania. Stały się obiektem wiary. Wiele wymagamy od wyszukiwarek, czego one żądają w zamian? Urządzenia te są jednocześnie najbardziej i najmniej widoczną częścią cyfrowej rewolucji sieci. Nowoczesna wyszukiwarka przejęła rolę, którą starożytni przedstawiciele wielu kultur przypisywali wyroczni: mianowicie źródła wiedzy na temat świata i tego, kim jesteśmy.

Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo
Tytuł książki: "Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo"
Autor: Alexander Halavais
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo”, kupili także:

Pneumatyczne pomiary długości, Andrzej Zelczak, Wydawnictwo WKiŁ

Pewność siebie Jak mała zmiana może zrobić wielką różnicę, Paul McGee, Wydawnictwo Sensus

Siła przyzwyczajenia 95% zachowań konsumentów pomijanych przez specjalistów od marketingu, Neale Martin, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Skuteczna transformacja firmy w 90 dni, Behnam N. Tabrizi, Wydawnictwo Onepress

Nowoczesny trening funkcjonalny Trenuj efektywniej i zmniejsz ryzyko kontuzji, Michael Boyle, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone</b>, <font color="navy">Marek Skała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie 3 rozszerzone, Marek Skała, Wydawnictwo Onepress

ABC systemu Windows 7 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Metody teorii grup w chemii, Władimir Starodub, Artur Michalik, Wydawnictwo WNT

Zarządzanie pracownikami, klientami wewnętrznymi w organizacjach projakościowych, Marek Bugdol, Wydawnictwo Difin

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami