Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo 44.90zł
Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo

Tytuł: Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo
Autor: Alexander Halavais
ISBN: 978-83-01-16971-8
Ilość stron: 264
Data wydania: 05/2012
Format: 14.5x21.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł


Wyszukiwanie informacji jest, zaraz po e-mailu, najpopularniejszym działaniem w Internecie. Co więcej, coraz bardziej jesteśmy przekonani, że jeśli czegoś wyszukiwarka nie znajdzie, to dana rzecz nie istnieje. Napisano wiele o tym, jak korzystać i ulepszać wyszukiwarki, jednak do tej pory mało powiedziano o społecznych i kulturalnych skutkach wyszukiwarek.

W niniejszej publikacji autor pyta nie tylko o to, jak działają wyszukiwarki, ale przede wszystkim bada techniki wykorzystywane do manipulacji nimi – od uzyskania lepszych rankingów do cenzury. Doskonała lektura dla każdego, kto chce się dowiedzieć, jak wyszukiwarki kształtują naszą tożsamość, w jakim stopniu polityka wpływa na sposób ich wykorzystywania, nadużywania i regulowania oraz co to oznacza dla prywatności i demokracji?

Rozszyfrowanie czarnej skrzynki wyszukiwarki powinno interesować nie tylko technologów i marketerów, ale każdego, kto chce rozumieć, jak pojmujemy ten od niedawna połączony w sieć świat. Wyszukiwarki zaczęły odgrywać główną rolę w ujarzmianiu i kontrolowaniu stale powiększającego się morza informacji, które są nam dostępne, a jednak ufamy im chętniej niż powinniśmy.

Bezpłatnie oddzielają, jak się wydaje, ziarna od plew i odpowiadają na nasze najbardziej wnikliwe, jak i najbardziej trywialne, pytania. Stały się obiektem wiary. Wiele wymagamy od wyszukiwarek, czego one żądają w zamian? Urządzenia te są jednocześnie najbardziej i najmniej widoczną częścią cyfrowej rewolucji sieci. Nowoczesna wyszukiwarka przejęła rolę, którą starożytni przedstawiciele wielu kultur przypisywali wyroczni: mianowicie źródła wiedzy na temat świata i tego, kim jesteśmy.

Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo
Tytuł książki: "Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo"
Autor: Alexander Halavais
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 44.90zł
Klienci, którzy kupili „Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo”, kupili także:

Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie taktyczne, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus

Im więcej dziur, tym mniej sera Matematyka zdumiewająco prosta, Holger Dambeck, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nerwy w las. Jak odnaleźć spokój i radość życia</b>, <font color="navy">Katarzyna Simonienko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Nerwy w las. Jak odnaleźć spokój i radość życia, Katarzyna Simonienko, Wydawnictwo Sensus

Koła zębate Tom 3 Sprawdzanie, Kazimierz Ochęduszko, Wydawnictwo WNT

Wizje czyli jak nauka zmieni świat w XXI wieku, Michio Kaku, Wydawnictwo Prószyński

Przełomowe innowacje, Clayton M. Christensen, Wydawnictwo Naukowe PWN

Godzina dziennie z mobile marketingiem, Rachel Pasqua, Noah Elkin, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi, Adam Stabryła, Wydawnictwo Naukowe PWN

Talenty w firmie czyli jak rekrutować i motywować najlepszych, Wojciech Daniecki, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami