Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Fotowoltaika w teorii i praktyce

Fotowoltaika w teorii i praktyce

82.00zł
65.60zł
Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych 42.00zł 35.70zł
Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych

Tytuł: Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych
Autor: Dawid Barnaś
ISBN: 978-83-7837-048-2
Ilość stron: 134
Data wydania: 12/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 35.70zł


Spis treści:

1. Wstęp

2. Bryła Sztywna
2.1. Lokalny i globalny układ odniesienia
2.2. Ruch bryły sztywnej
2.3. Iloczyn wektorowy i macierz antysymetryczna
2.4. Siły działające na bryły sztywne
2.5. Całowanie równań ruchu
2.6. Kod
2.7. Obiekty statyczne

3. Wykrywanie kolizji
3.1. Faza szeroka
3.2. Faza wąska - Separating Axes Theorem (SAT)
3.3. Kolizje między różnymi typami obiektów

4. Metoda impulsowa

5. Obsługa kolizji
5.1. Obliczanie impulsu
5.2. Zapadanie się obiektów
5.3. Tarcie
5.4. Sequential Impulse
5.5. Ciepły start (warm starting)
5.6. Kod

6. Więzy (constraints) i stawy
6.1. Stabilizacja Baumgarte'a (Baumgarte Stabilization)
6.2. Wyliczanie impulsu
6.3. Sequential Impulse
6.4. Wyznaczanie macierzy Jacobiego
6.5. Więzy - stała względna orientacja (Orientation constraint)
6.6. Więzy - stała odległość (distance constraint)
6.7. Więzy - staw kulkowy (ball-socket joint)
6.8. Więzy - suwak (slider constraint)
6.9. Więzy - złączenie obiektów (weld constraint)
6.10. Więzy - zatrzymanie względnego ruchu obiektów (non-penetration consttraint)
6.11. Miękkie więzy (soft constraints)
6.12. Kod

7. Przykłady użycia
7.1. Stosy obiektów
7.2. Tarcie
7.3. Odbicie
7.4. Kołyska Newtona
7.5. Most
7.6. Wyrzutnia
7.7. Katapulta
7.8. Pojazd terenowy

8. Podsumowanie

9. Dodatek A

10. Bibliografia

11. Streszczenie

Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych
Tytuł książki: "Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych"
Autor: Dawid Barnaś
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 35.70zł
Klienci, którzy kupili „Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych”, kupili także:
<b>Zadania z matematyki wyższej Część 2 Wydanie III</b>, <font color="navy">Leitner Roman, Matuszewski Wojciech, Rojek Zdzisław</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zadania z matematyki wyższej Część 2 Wydanie III, Leitner Roman, Matuszewski Wojciech, Rojek Zdzisław, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Napęd hydrostatyczny Tom 1 Elementy Wydanie IV</b>, <font color="navy">Stefan Stryczek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Napęd hydrostatyczny Tom 1 Elementy Wydanie IV, Stefan Stryczek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Balistyka dla snajperów Praktyczny poradnik</b>, <font color="navy">Jerzy A. Ejsmont</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Balistyka dla snajperów Praktyczny poradnik, Jerzy A. Ejsmont, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elektrownie Wydanie VII</b>, <font color="navy">Maciej Pawlik, Franciszek Strzelczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Elektrownie Wydanie VII, Maciej Pawlik, Franciszek Strzelczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wstęp do matematyki Wydanie II</b>, <font color="navy">978-83-01-19084-2</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do matematyki Wydanie II, 978-83-01-19084-2, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Metody pozyskiwania i przykłady wykorzystania sygnału okoruchowego</b>, <font color="navy">Piotr Augustyniak, Jacek Chodak, Zbigniew Mikrut, Elżbieta Pociask</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Metody pozyskiwania i przykłady wykorzystania sygnału okoruchowego, Piotr Augustyniak, Jacek Chodak, Zbigniew Mikrut, Elżbieta Pociask, Wydawnictwo EXIT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo EXIT
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Mikrokontrolery 8051 w praktyce

Mikrokontrolery 8051 w praktyce

61.00zł
48.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami