Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Gry programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Nagniatanie ślizgowe

Nagniatanie ślizgowe

30.00zł
24.30zł
Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych 42.00zł 37.80zł
Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych

Tytuł: Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych
Autor: Dawid Barnaś
ISBN: 978-83-7837-048-2
Ilość stron: 134
Data wydania: 12/2016
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 37.80zł


Spis treści:

1. Wstęp

2. Bryła Sztywna
2.1. Lokalny i globalny układ odniesienia
2.2. Ruch bryły sztywnej
2.3. Iloczyn wektorowy i macierz antysymetryczna
2.4. Siły działające na bryły sztywne
2.5. Całowanie równań ruchu
2.6. Kod
2.7. Obiekty statyczne

3. Wykrywanie kolizji
3.1. Faza szeroka
3.2. Faza wąska - Separating Axes Theorem (SAT)
3.3. Kolizje między różnymi typami obiektów

4. Metoda impulsowa

5. Obsługa kolizji
5.1. Obliczanie impulsu
5.2. Zapadanie się obiektów
5.3. Tarcie
5.4. Sequential Impulse
5.5. Ciepły start (warm starting)
5.6. Kod

6. Więzy (constraints) i stawy
6.1. Stabilizacja Baumgarte'a (Baumgarte Stabilization)
6.2. Wyliczanie impulsu
6.3. Sequential Impulse
6.4. Wyznaczanie macierzy Jacobiego
6.5. Więzy - stała względna orientacja (Orientation constraint)
6.6. Więzy - stała odległość (distance constraint)
6.7. Więzy - staw kulkowy (ball-socket joint)
6.8. Więzy - suwak (slider constraint)
6.9. Więzy - złączenie obiektów (weld constraint)
6.10. Więzy - zatrzymanie względnego ruchu obiektów (non-penetration consttraint)
6.11. Miękkie więzy (soft constraints)
6.12. Kod

7. Przykłady użycia
7.1. Stosy obiektów
7.2. Tarcie
7.3. Odbicie
7.4. Kołyska Newtona
7.5. Most
7.6. Wyrzutnia
7.7. Katapulta
7.8. Pojazd terenowy

8. Podsumowanie

9. Dodatek A

10. Bibliografia

11. Streszczenie


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,80zł

Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych
Tytuł książki: "Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych"
Autor: Dawid Barnaś
Wydawnictwo: EXIT
Cena: 42.00zł 37.80zł
Klienci, którzy kupili „Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych”, kupili także:

OpenGL Receptury dla programisty, Muhammad Mobeen Movania, Wydawnictwo Helion

Struktury równoległe dla jednokierunkowych i dynamicznych sieci neuronowych, Jarosław Bilski, Wydawnictwo EXIT

Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym, Bartosz Antosik, Wydawnictwo WKiŁ

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL, Karol Sobiesiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zadania z matematyki wyższej Część 2 Wydanie III, Leitner Roman, Matuszewski Wojciech, Rojek Zdzisław, Wydawnictwo Naukowe PWN

Elektrownie Wydanie VII, Maciej Pawlik, Franciszek Strzelczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami