Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II

Marketing Podręcznik akademicki Wydanie II

79.00zł
Wykłady Druckera 49.90zł
Wykłady Druckera

Tytuł: Wykłady Druckera
Autor: William Cohen
ISBN: 978-83-7746-465-6
Ilość stron: 340
Data wydania: 09/2013
Format: 15.2x22.7cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł


Peter Drucker jest uznawany za ojca współczesnego zarządzania. Jego odważne i przemyślane nauki stanowią inspirację dla wielu liderów nawet po jego śmierci. Jednak był przede wszystkim utalentowanym i pełnym pasji nauczycielem. Sala wykładowa była dla niego świątynią i to właśnie w niej doskonalił wiele ze swoich prowokacyjnych i oryginalnych idei oraz dzielił się nimi ze studentami.

W 1975 roku młody były oficer Sił Powietrznych USA bez doświadczenia akademickiego rozpoczął pod kierunkiem Druckera studia doktoranckie z zarządzania na Uniwersytecie Claremont. Autor książki, William Cohen, przez cztery lata studiował pod jego okiem i jako pierwszy student tego programu uzyskał doktorat. Nauki Druckera dosłownie zmieniły jego życie. Po kilku latach Cohen powrócił do lotnictwa i awansował do stopnia generała dywizji. Ostatecznie został profesorem uniwersyteckim, konsultantem w dziedzinie zarządzania, autorem wielu książek i rektorem uniwersytetu – cały czas utrzymując przyjaźń ze swoim mistrzem.

Dzięki Cohenowi lepiej poznajemy Druckera – z całą jego mądrością, kreatywnością i humorem. Uczeń przedstawia nam wiele nauk oraz idei nieobecnych w niezliczonych książkach i artykułach ojca zarządzania, które dyskutował on ze swoimi studentami w trakcie wykładów oraz nieformalnych spotkań. Cohen wzbogaca te wypowiedzi anegdotami o osobowości mistrza, jego bezpretensjonalności oraz relacjach ze studentami. Pokazuje także, jak idee Druckera mogą być wykorzystane przez menedżerów do radzenia sobie ze współczesnymi wyzwaniami.

Dzięki tej książce także ci z nas, którzy nie mieli szczęścia być studentami Druckera, mogą zapoznać się z pewnymi jego przemyśleniami:
• Dlaczego problemy należy traktować z pozycji ignoranta?
• Dlaczego szefowie firm nie powinni zajmować najwyższego stanowiska dłużej niż przez sześć lat?
• Dlaczego niektóre podrzędne zadania powinny być wykonane przez szefa?
• Dlaczego wiara w swoje możliwości jest koniecznością?
• Dlaczego każdy z nas powinien być specjalistą także poza swoją wąską specjalnością zawodową?

Dowiadujemy się także o zapatrywaniach Druckera na to, jakie cechy są niezbędne do bycia skutecznym menedżerem, i dlaczego to, o czym „każdy wie”, jest często fałszywe. Poznajemy także jego zasady dotyczące samorozwoju.

Pouczająca i intrygująca, książka ta umożliwi każdemu skorzystanie z ponadczasowej mądrości niezwykle inspirującego człowieka, jakim był Peter Drucker.

Wykłady Druckera
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wykłady Druckera”, kupili także:

Volkswagen Golf IV i Bora Poradnik użytkownika Wydanie 7, Andrzej Wendrychowicz, Wydawnictwo WKiŁ

Korzystanie z usług Microsoft Office 365 Prowadzenie małej firmy w chmurze, Brett Hill, Wydawnictwo Microsoft Press

Podstawy eksploatacji maszyn i urządzeń, Stanisław Legutko, Wydawnictwo WSiP

Efekt wirusowy w biznesie Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek, Jonah Berger, Wydawnictwo MT Biznes

Ego to Twój wróg, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress
<b>Zdrowa architektura Nowy standard budownictwa zrównoważonego</b>, <font color="navy">Marta Promińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zdrowa architektura Nowy standard budownictwa zrównoważonego, Marta Promińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Samolubny gen, Richard Dawkins, Wydawnictwo Prószyński

Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie, Łukasz Garbal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Drgania układów mechanicznych, Tadeusz Majewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami