Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Wykłady Druckera 49.90zł
Wykłady Druckera

Tytuł: Wykłady Druckera
Autor: William Cohen
ISBN: 978-83-7746-465-6
Ilość stron: 340
Data wydania: 09/2013
Format: 15.2x22.7cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 49.90zł


Peter Drucker jest uznawany za ojca współczesnego zarządzania. Jego odważne i przemyślane nauki stanowią inspirację dla wielu liderów nawet po jego śmierci. Jednak był przede wszystkim utalentowanym i pełnym pasji nauczycielem. Sala wykładowa była dla niego świątynią i to właśnie w niej doskonalił wiele ze swoich prowokacyjnych i oryginalnych idei oraz dzielił się nimi ze studentami.

W 1975 roku młody były oficer Sił Powietrznych USA bez doświadczenia akademickiego rozpoczął pod kierunkiem Druckera studia doktoranckie z zarządzania na Uniwersytecie Claremont. Autor książki, William Cohen, przez cztery lata studiował pod jego okiem i jako pierwszy student tego programu uzyskał doktorat. Nauki Druckera dosłownie zmieniły jego życie. Po kilku latach Cohen powrócił do lotnictwa i awansował do stopnia generała dywizji. Ostatecznie został profesorem uniwersyteckim, konsultantem w dziedzinie zarządzania, autorem wielu książek i rektorem uniwersytetu – cały czas utrzymując przyjaźń ze swoim mistrzem.

Dzięki Cohenowi lepiej poznajemy Druckera – z całą jego mądrością, kreatywnością i humorem. Uczeń przedstawia nam wiele nauk oraz idei nieobecnych w niezliczonych książkach i artykułach ojca zarządzania, które dyskutował on ze swoimi studentami w trakcie wykładów oraz nieformalnych spotkań. Cohen wzbogaca te wypowiedzi anegdotami o osobowości mistrza, jego bezpretensjonalności oraz relacjach ze studentami. Pokazuje także, jak idee Druckera mogą być wykorzystane przez menedżerów do radzenia sobie ze współczesnymi wyzwaniami.

Dzięki tej książce także ci z nas, którzy nie mieli szczęścia być studentami Druckera, mogą zapoznać się z pewnymi jego przemyśleniami:
• Dlaczego problemy należy traktować z pozycji ignoranta?
• Dlaczego szefowie firm nie powinni zajmować najwyższego stanowiska dłużej niż przez sześć lat?
• Dlaczego niektóre podrzędne zadania powinny być wykonane przez szefa?
• Dlaczego wiara w swoje możliwości jest koniecznością?
• Dlaczego każdy z nas powinien być specjalistą także poza swoją wąską specjalnością zawodową?

Dowiadujemy się także o zapatrywaniach Druckera na to, jakie cechy są niezbędne do bycia skutecznym menedżerem, i dlaczego to, o czym „każdy wie”, jest często fałszywe. Poznajemy także jego zasady dotyczące samorozwoju.

Pouczająca i intrygująca, książka ta umożliwi każdemu skorzystanie z ponadczasowej mądrości niezwykle inspirującego człowieka, jakim był Peter Drucker.

Wykłady Druckera
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wykłady Druckera”, kupili także:

Drony dla bystrzaków, Mark LaFay, Wydawnictwo Septem

Efektywny JavaScript. 68 sposobów wykorzystania potęgi języka, David Herman, Wydawnictwo Helion

Przetwarzanie sygnałów w praktyce, Mark Owen, Wydawnictwo WKiŁ

Tworzywa sztuczne tom 2 Polimery specjalne i inżynieryjne, Włodzimierz Szlezyngier, Zbigniew K. Brzozowski, Wydawnictwo Fosze

MLM Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II poszerzone, Paweł Lenar, Wydawnictwo Onepress

Kurs tworzenia storyboardów, Giuseppe Cristiano, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn
<b>Skuteczna reklama na LinkedIn</b>, <font color="navy">Artur Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Skuteczna reklama na LinkedIn, Artur Jabłoński, Wydawnictwo Onepress

Bezstopniowe przekładnie cierne Ciągła regulacja przełożenia za pomocą tarcia tocznego, Czesław Koziarski, Wydawnictwo WNT

Lakiernictwo samochodowe, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami