Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Jak inwestować w produkty strukturyzowane

Jak inwestować w produkty strukturyzowane

129.00zł
103.20zł
Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań 47.00zł 33.37zł
Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań

Tytuł: Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań
Autor: Piotr Pilipczuk
ISBN: 978-83-246-3442-2
Ilość stron: 240
Data wydania: 04/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł


Moją intencją w czasie pisania tej książki było wydobywanie piękna coachingu spod masy nieporozumień, uogólnień, przekłamań i osądów.

Czym jest i czym nie jest coaching?

Coaching funkcjonuje w biznesie od lat 70. XX wieku, a jednak wciąż jest dziedziną nową. Na tyle nową, że nawet definicyjnie samo pojęcie i związane z nim słownictwo nie są do końca uporządkowane. Istniejące sprzeczności wynikają najprawdopodobniej z niewystarczająco sprecyzowanej wiedzy na ten temat oraz braku skrystalizowanych zasad, norm i reguł, które określałyby granice zainteresowań tej dziedziny. Kłopot polega na tym, że "pojemność" coachingu rozrosła się do gigantycznych rozmiarów — niestety, można w nim dziś znaleźć właściwie wszystko, co wiąże się z usługami mającymi wspierać rozwój zawodowy.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest nastawiona na to, by nauczyć kogokolwiek coachingu. Autor skupia się w niej przede wszystkim na płaszczyźnie sensu, nie zaś celu. Demaskuje fałszywe i szkodliwe twierdzenia, z którymi spotykają się czasami przyszli klienci - jak to, że coaching usunie wszystkie problemy, że nadaje się na każdą okazję, że jest dla każdego, że każdy może zostać coachem. Przedstawia temat również z perspektywy kandydata do tego zawodu, udowadniając, że droga do mistrzostwa nie jest prosta, jednak bycie coachem może przynosić wiele satysfakcji.

Mit czy nie mit?

  • Czy coaching to "taka terapia", tyle że w ramach firmy?
  • Czy coach jest tym, który musi wszystko wiedzieć?
  • Czy tylko psycholog może być dobrym coachem?
  • Czy hipnoza to skuteczna technika pracy w coachingu?
  • Czy w coachingu wszystkie chwyty są dozwolone?
  • Czy coaching kiedyś przeminie?

Tak czy nie? Przeczytaj, sprawdź i przekonaj się sam!

Rozdziały:

Część I (17)

  • Mit 1. Wszystko jest coachingiem (19)
  • Mit 2. Coaching jest dla każdego (21)
  • Mit 3. Coaching może robić każdy (23)
  • Mit 4. Coaching jest dobry na każdą okazję (25)
  • Mit 5. Coaching nie działa (26)
  • Mit 6. Coaching działa zawsze i błyskawicznie (28)
  • Mit 7. Coaching jest pojedynczą interwencją (30)
  • Mit 8. Coaching jest rozwiązywaniem problemów (33)
  • Mit 9. Coaching jest modą (35)
  • Mit 10. Coaching jest drogi/tani (37)
  • Mit 11. Coaching to tylko rozmowa (39)
  • Mit 12. Coaching to jakaś "magia" (42)
  • Mit 13. Coaching to "taka terapia", tylko że w ramach firmy (44)
  • Mit 14. Coaching to rodzaj szkolenia (46)
  • Mit 15. Coaching to narzędzie wpływu organizacji na pracowników (48)
  • Mit 16. Coaching jest najlepszą metodą dokonywania zmiany i wspierania rozwoju (50)
  • Mit 17. Celem coachingu jest realizacja licznych celów (51)
  • Mit 18. Coaching to poważna sprawa (53)
  • Mit 19. Coaching to jedynie zawód (54)
  • Mit 20. Coachem jest każdy (55)
  • Mit 21. Coach jest tym, który musi wszystko wiedzieć (57)
  • Mit 22. Coach nie słucha, coach mówi (59)
  • Mit 23. Coach "załatwia sprawę" (60)
  • Mit 24. Coach ma być zaangażowany w rozwiązywanie problemów klienta (61)
  • Mit 25. Coach wie lepiej niż klient (64)
  • Mit 26. Coach ma dokonać zmiany, nauczyć (66)
  • Mit 27. Coach odpowiada za wszystko (68)
  • Mit 28. Klient odpowiada za wszystko (70)
  • Mit 29. Nikt za nic nie odpowiada (72)
  • Mit 30. Profesjonalny coach "poradzi" sobie z każdym klientem (73)
  • Mit 31. Coach powinien dostarczyć płatnikowi plan coachingu, zanim rozpocznie pracę (75)
  • Mit 32. Tylko psycholog może być dobrym coachem (77)
  • Mit 33. Coach jest doskonałym człowiekiem (zna takie metody, to sobie pomaga pierwszemu) (78)
  • Mit 34. Coach powinien motywować swojego klienta do zmiany (80)
  • Mit 35. Coach musi chwalić swojego klienta (83)
  • Mit 36. Coach potrafi mówić tylko o coachingu (84)
  • Mit 37. Samopoczucie coacha nie ma znaczenia - liczy się tylko klient (85)
  • Mit 38. Samopoczucie klienta nie ma znaczenia - coach wie, co ma robić (87)
  • Mit 39. Można nie lubić swojego klienta (czyli: relacja jest mało ważna) (89)
  • Mit 40. Aby być coachem, wystarczy ukończyć jakiś kurs coachingu (91)
  • Mit 41. Trzeba ukończyć wiele kursów, by być dobrym coachem (92)
  • Mit 42. Można być coachem bez uczestnictwa w jakimkolwiek kursie coachingu (93)
  • Mit 43. Wystarczy przeczytać książkę (94)
  • Mit 44. Wszystkie chwyty dozwolone (96)
  • Mit 45. Wystarczą dobre chęci (99)
  • Mit 46. Wystarczy dobry kontakt (100)
  • Mit 47. Wystarczą narzędzia (101)
  • Mit 48. Wystarczy intuicja (102)
  • Mit 49. Wystarczy prowokacja (104)
  • Mit 50. Wystarczy jedna interwencja (106)
  • Mit 51. Hipnoza to skuteczna technika pracy w coachingu (107)
  • Mit 52. Zmiany w coachingu następują poza świadomością klienta (109)
  • Mit 53. Klient może pracować bez celu (111)
  • Mit 54. Klient może pracować bez efektu (113)
  • Mit 55. Klienci są słabi i nieporadni, dlatego potrzebują coacha (115)
  • Mit 56. Zatrudnij coacha, on wskaże ci najlepsze rozwiązanie (117)
  • Mit 57. Najlepszym coachem może być tylko przełożony (119)
  • Mit 58. Dobrym coachem może być tylko ktoś doświadczony w danym obszarze (w dziedzinie zawodowej klienta) (120)
  • Mit 59. Klient ma widzieć w coachu autorytet (121)
  • Mit 60. Warto pisać raport dla zleceniodawcy/sponsora (122)
  • Mit 61. Po coachingu ludzie zwalniają się z pracy (123)
  • Mit 62. Rezultaty coachingu są niemierzalne (125)
  • Mit 63. Warto ćwiczyć coaching na bliskich (127)
  • Mit 64. Empatia w coachingu to podstawa - jest najważniejsza (129)
  • Mit 65. W coachingu nie jest potrzebna etyka (131)
  • Mit 66. Coachingowa sesja e-mailowa jest tak samo efektywna (132)
  • Mit 67. Jedna szkoła jest lepsza od tej drugiej szkoły (134)
  • Mit 68. Lepsi od polskich są coachowie z zagranicy (136)
  • Mit 69. Istnieje jedno rozumienie coachingu i jedno słuszne podejście (137)
  • Mit 70. Coaching kiedyś przeminie (138)

Część II (139)

Niemit jedyny. Istnieje jeden coaching jako metoda (141)

Definicja coachingu (142)

  • Cechy charakterystyczne coachingu (147)

Cechy charakterystyczne coachingu jako dyscypliny (148)

  • Coaching holistyczny (151)
  • Cechy charakterystyczne coachingu holistycznego (151)
  • Coaching operacyjny (155)
  • Cechy charakterystyczne coachingu operacyjnego (155)
  • Bazowe Zasady Coacha (157)
  • Wyjaśnienia (160)

Dodatek (183)

Kodeks Coacha. Etyka zawodu coacha (185)

  • Wstęp (185)
  • Etapy profesjonalnej usługi coachingowej (197)

Piękno coachingu (201)

Głębia coachingu (207)

Istota coachingu (225)

Mistrzostwo w coachingu (233)

Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań
Tytuł książki: "Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań"
Autor: Piotr Pilipczuk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań”, kupili także:
<b>Nowoczesne kompendium matematyki</b>, <font color="navy">I.N. Bronsztejn, K.A. Siemiendiajew, G. Musiol, H. Muhlig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowoczesne kompendium matematyki, I.N. Bronsztejn, K.A. Siemiendiajew, G. Musiol, H. Muhlig, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Książeczka minimalisty Prosty przewodnik szczęśliwego człowieka</b>, <font color="navy">Leo Babauta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Książeczka minimalisty Prosty przewodnik szczęśliwego człowieka, Leo Babauta, Wydawnictwo Sensus
<b>Pocket PC podręcznik użytkownika</b>, <font color="navy">Piotr Czarny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pocket PC podręcznik użytkownika, Piotr Czarny, Wydawnictwo HELION
<b>Zapomnij o pieniądzach i bogać się</b>, <font color="navy">Bob Proctor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zapomnij o pieniądzach i bogać się, Bob Proctor, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotografowanie mody Praktyczny podręcznik</b>, <font color="navy">Eliot Siegel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Fotografowanie mody Praktyczny podręcznik, Eliot Siegel, Wydawnictwo Arkady
<b>Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV</b>, <font color="navy">David Harel, Yishai Feldman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV, David Harel, Yishai Feldman, Wydawnictwo WNT
<b>Trening umysłu dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Tracy Packiam Alloway</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Trening umysłu dla bystrzaków, Tracy Packiam Alloway, Wydawnictwo Onepress
<b>Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego Zasady i przykład opracowania</b>, <font color="navy">Henryk Cieślak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego Zasady i przykład opracowania, Henryk Cieślak, Wydawnictwo ODDK
<b>Skoda Felicia</b>, <font color="navy">Mario René Cedrych</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Skoda Felicia, Mario René Cedrych, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Kompendium gimnazjalisty Matematyka Fizyka Chemia

Kompendium gimnazjalisty Matematyka Fizyka Chemia

24.99zł
21.24zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION

środa, 12 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami