Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Jak naprawdę działają rynki Fakty i mity

Jak naprawdę działają rynki Fakty i mity

89.00zł
71.20zł
Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań 47.00zł 33.37zł
Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań

Tytuł: Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań
Autor: Piotr Pilipczuk
ISBN: 978-83-246-3442-2
Ilość stron: 240
Data wydania: 04/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł


Moją intencją w czasie pisania tej książki było wydobywanie piękna coachingu spod masy nieporozumień, uogólnień, przekłamań i osądów.

Czym jest i czym nie jest coaching?

Coaching funkcjonuje w biznesie od lat 70. XX wieku, a jednak wciąż jest dziedziną nową. Na tyle nową, że nawet definicyjnie samo pojęcie i związane z nim słownictwo nie są do końca uporządkowane. Istniejące sprzeczności wynikają najprawdopodobniej z niewystarczająco sprecyzowanej wiedzy na ten temat oraz braku skrystalizowanych zasad, norm i reguł, które określałyby granice zainteresowań tej dziedziny. Kłopot polega na tym, że "pojemność" coachingu rozrosła się do gigantycznych rozmiarów — niestety, można w nim dziś znaleźć właściwie wszystko, co wiąże się z usługami mającymi wspierać rozwój zawodowy.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest nastawiona na to, by nauczyć kogokolwiek coachingu. Autor skupia się w niej przede wszystkim na płaszczyźnie sensu, nie zaś celu. Demaskuje fałszywe i szkodliwe twierdzenia, z którymi spotykają się czasami przyszli klienci - jak to, że coaching usunie wszystkie problemy, że nadaje się na każdą okazję, że jest dla każdego, że każdy może zostać coachem. Przedstawia temat również z perspektywy kandydata do tego zawodu, udowadniając, że droga do mistrzostwa nie jest prosta, jednak bycie coachem może przynosić wiele satysfakcji.

Mit czy nie mit?

  • Czy coaching to "taka terapia", tyle że w ramach firmy?
  • Czy coach jest tym, który musi wszystko wiedzieć?
  • Czy tylko psycholog może być dobrym coachem?
  • Czy hipnoza to skuteczna technika pracy w coachingu?
  • Czy w coachingu wszystkie chwyty są dozwolone?
  • Czy coaching kiedyś przeminie?

Tak czy nie? Przeczytaj, sprawdź i przekonaj się sam!

Rozdziały:

Część I (17)

  • Mit 1. Wszystko jest coachingiem (19)
  • Mit 2. Coaching jest dla każdego (21)
  • Mit 3. Coaching może robić każdy (23)
  • Mit 4. Coaching jest dobry na każdą okazję (25)
  • Mit 5. Coaching nie działa (26)
  • Mit 6. Coaching działa zawsze i błyskawicznie (28)
  • Mit 7. Coaching jest pojedynczą interwencją (30)
  • Mit 8. Coaching jest rozwiązywaniem problemów (33)
  • Mit 9. Coaching jest modą (35)
  • Mit 10. Coaching jest drogi/tani (37)
  • Mit 11. Coaching to tylko rozmowa (39)
  • Mit 12. Coaching to jakaś "magia" (42)
  • Mit 13. Coaching to "taka terapia", tylko że w ramach firmy (44)
  • Mit 14. Coaching to rodzaj szkolenia (46)
  • Mit 15. Coaching to narzędzie wpływu organizacji na pracowników (48)
  • Mit 16. Coaching jest najlepszą metodą dokonywania zmiany i wspierania rozwoju (50)
  • Mit 17. Celem coachingu jest realizacja licznych celów (51)
  • Mit 18. Coaching to poważna sprawa (53)
  • Mit 19. Coaching to jedynie zawód (54)
  • Mit 20. Coachem jest każdy (55)
  • Mit 21. Coach jest tym, który musi wszystko wiedzieć (57)
  • Mit 22. Coach nie słucha, coach mówi (59)
  • Mit 23. Coach "załatwia sprawę" (60)
  • Mit 24. Coach ma być zaangażowany w rozwiązywanie problemów klienta (61)
  • Mit 25. Coach wie lepiej niż klient (64)
  • Mit 26. Coach ma dokonać zmiany, nauczyć (66)
  • Mit 27. Coach odpowiada za wszystko (68)
  • Mit 28. Klient odpowiada za wszystko (70)
  • Mit 29. Nikt za nic nie odpowiada (72)
  • Mit 30. Profesjonalny coach "poradzi" sobie z każdym klientem (73)
  • Mit 31. Coach powinien dostarczyć płatnikowi plan coachingu, zanim rozpocznie pracę (75)
  • Mit 32. Tylko psycholog może być dobrym coachem (77)
  • Mit 33. Coach jest doskonałym człowiekiem (zna takie metody, to sobie pomaga pierwszemu) (78)
  • Mit 34. Coach powinien motywować swojego klienta do zmiany (80)
  • Mit 35. Coach musi chwalić swojego klienta (83)
  • Mit 36. Coach potrafi mówić tylko o coachingu (84)
  • Mit 37. Samopoczucie coacha nie ma znaczenia - liczy się tylko klient (85)
  • Mit 38. Samopoczucie klienta nie ma znaczenia - coach wie, co ma robić (87)
  • Mit 39. Można nie lubić swojego klienta (czyli: relacja jest mało ważna) (89)
  • Mit 40. Aby być coachem, wystarczy ukończyć jakiś kurs coachingu (91)
  • Mit 41. Trzeba ukończyć wiele kursów, by być dobrym coachem (92)
  • Mit 42. Można być coachem bez uczestnictwa w jakimkolwiek kursie coachingu (93)
  • Mit 43. Wystarczy przeczytać książkę (94)
  • Mit 44. Wszystkie chwyty dozwolone (96)
  • Mit 45. Wystarczą dobre chęci (99)
  • Mit 46. Wystarczy dobry kontakt (100)
  • Mit 47. Wystarczą narzędzia (101)
  • Mit 48. Wystarczy intuicja (102)
  • Mit 49. Wystarczy prowokacja (104)
  • Mit 50. Wystarczy jedna interwencja (106)
  • Mit 51. Hipnoza to skuteczna technika pracy w coachingu (107)
  • Mit 52. Zmiany w coachingu następują poza świadomością klienta (109)
  • Mit 53. Klient może pracować bez celu (111)
  • Mit 54. Klient może pracować bez efektu (113)
  • Mit 55. Klienci są słabi i nieporadni, dlatego potrzebują coacha (115)
  • Mit 56. Zatrudnij coacha, on wskaże ci najlepsze rozwiązanie (117)
  • Mit 57. Najlepszym coachem może być tylko przełożony (119)
  • Mit 58. Dobrym coachem może być tylko ktoś doświadczony w danym obszarze (w dziedzinie zawodowej klienta) (120)
  • Mit 59. Klient ma widzieć w coachu autorytet (121)
  • Mit 60. Warto pisać raport dla zleceniodawcy/sponsora (122)
  • Mit 61. Po coachingu ludzie zwalniają się z pracy (123)
  • Mit 62. Rezultaty coachingu są niemierzalne (125)
  • Mit 63. Warto ćwiczyć coaching na bliskich (127)
  • Mit 64. Empatia w coachingu to podstawa - jest najważniejsza (129)
  • Mit 65. W coachingu nie jest potrzebna etyka (131)
  • Mit 66. Coachingowa sesja e-mailowa jest tak samo efektywna (132)
  • Mit 67. Jedna szkoła jest lepsza od tej drugiej szkoły (134)
  • Mit 68. Lepsi od polskich są coachowie z zagranicy (136)
  • Mit 69. Istnieje jedno rozumienie coachingu i jedno słuszne podejście (137)
  • Mit 70. Coaching kiedyś przeminie (138)

Część II (139)

Niemit jedyny. Istnieje jeden coaching jako metoda (141)

Definicja coachingu (142)

  • Cechy charakterystyczne coachingu (147)

Cechy charakterystyczne coachingu jako dyscypliny (148)

  • Coaching holistyczny (151)
  • Cechy charakterystyczne coachingu holistycznego (151)
  • Coaching operacyjny (155)
  • Cechy charakterystyczne coachingu operacyjnego (155)
  • Bazowe Zasady Coacha (157)
  • Wyjaśnienia (160)

Dodatek (183)

Kodeks Coacha. Etyka zawodu coacha (185)

  • Wstęp (185)
  • Etapy profesjonalnej usługi coachingowej (197)

Piękno coachingu (201)

Głębia coachingu (207)

Istota coachingu (225)

Mistrzostwo w coachingu (233)

Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań
Tytuł książki: "Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań"
Autor: Piotr Pilipczuk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań”, kupili także:
<b>Fotografia ślubna Emocje uchwycone światłem</b>, <font color="navy">David A. Ziser</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia ślubna Emocje uchwycone światłem, David A. Ziser, Wydawnictwo HELION
<b>Ekonometria przestrzenna III Modele wielopoziomowe - teoria i zastosowania</b>, <font color="navy">Edyta Łaszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Ekonometria przestrzenna III Modele wielopoziomowe - teoria i zastosowania, Edyta Łaszkiewicz, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami</b>, <font color="navy">Ryan Holiday</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress
<b>Photoshop Pikantne efekty specjalne</b>, <font color="navy">Corey Barker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop Pikantne efekty specjalne, Corey Barker, Wydawnictwo HELION
<b>Makro- i mikroekonomia Podstawowe problemy współczesności</b>, <font color="navy">Stefan Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Makro- i mikroekonomia Podstawowe problemy współczesności, Stefan Marciniak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zasady rachunkowości zarządczej</b>, <font color="navy">Andrzej Piosik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zasady rachunkowości zarządczej, Andrzej Piosik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>PADS w praktyce Nowoczesny pakiet CAD dla elektroników</b>, <font color="navy">Maciej Olech</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
PADS w praktyce Nowoczesny pakiet CAD dla elektroników, Maciej Olech, Wydawnictwo BTC
<b>Podróż do granic wszechświata</b>, <font color="navy">John Gribbin, Mary Gribbin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Podróż do granic wszechświata, John Gribbin, Mary Gribbin, Wydawnictwo Prószyński
<b>Śmiertelny atom</b>, <font color="navy">Elżbieta Stasik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Novae Res</font>
Śmiertelny atom, Elżbieta Stasik, Wydawnictwo Novae Res
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Bezzałogowe platformy w cyberprzestrzeni

Bezzałogowe platformy w cyberprzestrzeni

42.00zł
37.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION

poniedziałek, 28 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami