Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Kubity i kot Schrödingera. Od maszyny Turinga do komputerów kwantowych

Kubity i kot Schrödingera. Od maszyny Turinga do komputerów kwantowych

38.00zł
30.40zł
Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań 47.00zł 33.37zł
Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań

Tytuł: Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań
Autor: Piotr Pilipczuk
ISBN: 978-83-246-3442-2
Ilość stron: 240
Data wydania: 04/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł


Moją intencją w czasie pisania tej książki było wydobywanie piękna coachingu spod masy nieporozumień, uogólnień, przekłamań i osądów.

Czym jest i czym nie jest coaching?

Coaching funkcjonuje w biznesie od lat 70. XX wieku, a jednak wciąż jest dziedziną nową. Na tyle nową, że nawet definicyjnie samo pojęcie i związane z nim słownictwo nie są do końca uporządkowane. Istniejące sprzeczności wynikają najprawdopodobniej z niewystarczająco sprecyzowanej wiedzy na ten temat oraz braku skrystalizowanych zasad, norm i reguł, które określałyby granice zainteresowań tej dziedziny. Kłopot polega na tym, że "pojemność" coachingu rozrosła się do gigantycznych rozmiarów — niestety, można w nim dziś znaleźć właściwie wszystko, co wiąże się z usługami mającymi wspierać rozwój zawodowy.

Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest nastawiona na to, by nauczyć kogokolwiek coachingu. Autor skupia się w niej przede wszystkim na płaszczyźnie sensu, nie zaś celu. Demaskuje fałszywe i szkodliwe twierdzenia, z którymi spotykają się czasami przyszli klienci - jak to, że coaching usunie wszystkie problemy, że nadaje się na każdą okazję, że jest dla każdego, że każdy może zostać coachem. Przedstawia temat również z perspektywy kandydata do tego zawodu, udowadniając, że droga do mistrzostwa nie jest prosta, jednak bycie coachem może przynosić wiele satysfakcji.

Mit czy nie mit?

  • Czy coaching to "taka terapia", tyle że w ramach firmy?
  • Czy coach jest tym, który musi wszystko wiedzieć?
  • Czy tylko psycholog może być dobrym coachem?
  • Czy hipnoza to skuteczna technika pracy w coachingu?
  • Czy w coachingu wszystkie chwyty są dozwolone?
  • Czy coaching kiedyś przeminie?

Tak czy nie? Przeczytaj, sprawdź i przekonaj się sam!

Rozdziały:

Część I (17)

  • Mit 1. Wszystko jest coachingiem (19)
  • Mit 2. Coaching jest dla każdego (21)
  • Mit 3. Coaching może robić każdy (23)
  • Mit 4. Coaching jest dobry na każdą okazję (25)
  • Mit 5. Coaching nie działa (26)
  • Mit 6. Coaching działa zawsze i błyskawicznie (28)
  • Mit 7. Coaching jest pojedynczą interwencją (30)
  • Mit 8. Coaching jest rozwiązywaniem problemów (33)
  • Mit 9. Coaching jest modą (35)
  • Mit 10. Coaching jest drogi/tani (37)
  • Mit 11. Coaching to tylko rozmowa (39)
  • Mit 12. Coaching to jakaś "magia" (42)
  • Mit 13. Coaching to "taka terapia", tylko że w ramach firmy (44)
  • Mit 14. Coaching to rodzaj szkolenia (46)
  • Mit 15. Coaching to narzędzie wpływu organizacji na pracowników (48)
  • Mit 16. Coaching jest najlepszą metodą dokonywania zmiany i wspierania rozwoju (50)
  • Mit 17. Celem coachingu jest realizacja licznych celów (51)
  • Mit 18. Coaching to poważna sprawa (53)
  • Mit 19. Coaching to jedynie zawód (54)
  • Mit 20. Coachem jest każdy (55)
  • Mit 21. Coach jest tym, który musi wszystko wiedzieć (57)
  • Mit 22. Coach nie słucha, coach mówi (59)
  • Mit 23. Coach "załatwia sprawę" (60)
  • Mit 24. Coach ma być zaangażowany w rozwiązywanie problemów klienta (61)
  • Mit 25. Coach wie lepiej niż klient (64)
  • Mit 26. Coach ma dokonać zmiany, nauczyć (66)
  • Mit 27. Coach odpowiada za wszystko (68)
  • Mit 28. Klient odpowiada za wszystko (70)
  • Mit 29. Nikt za nic nie odpowiada (72)
  • Mit 30. Profesjonalny coach "poradzi" sobie z każdym klientem (73)
  • Mit 31. Coach powinien dostarczyć płatnikowi plan coachingu, zanim rozpocznie pracę (75)
  • Mit 32. Tylko psycholog może być dobrym coachem (77)
  • Mit 33. Coach jest doskonałym człowiekiem (zna takie metody, to sobie pomaga pierwszemu) (78)
  • Mit 34. Coach powinien motywować swojego klienta do zmiany (80)
  • Mit 35. Coach musi chwalić swojego klienta (83)
  • Mit 36. Coach potrafi mówić tylko o coachingu (84)
  • Mit 37. Samopoczucie coacha nie ma znaczenia - liczy się tylko klient (85)
  • Mit 38. Samopoczucie klienta nie ma znaczenia - coach wie, co ma robić (87)
  • Mit 39. Można nie lubić swojego klienta (czyli: relacja jest mało ważna) (89)
  • Mit 40. Aby być coachem, wystarczy ukończyć jakiś kurs coachingu (91)
  • Mit 41. Trzeba ukończyć wiele kursów, by być dobrym coachem (92)
  • Mit 42. Można być coachem bez uczestnictwa w jakimkolwiek kursie coachingu (93)
  • Mit 43. Wystarczy przeczytać książkę (94)
  • Mit 44. Wszystkie chwyty dozwolone (96)
  • Mit 45. Wystarczą dobre chęci (99)
  • Mit 46. Wystarczy dobry kontakt (100)
  • Mit 47. Wystarczą narzędzia (101)
  • Mit 48. Wystarczy intuicja (102)
  • Mit 49. Wystarczy prowokacja (104)
  • Mit 50. Wystarczy jedna interwencja (106)
  • Mit 51. Hipnoza to skuteczna technika pracy w coachingu (107)
  • Mit 52. Zmiany w coachingu następują poza świadomością klienta (109)
  • Mit 53. Klient może pracować bez celu (111)
  • Mit 54. Klient może pracować bez efektu (113)
  • Mit 55. Klienci są słabi i nieporadni, dlatego potrzebują coacha (115)
  • Mit 56. Zatrudnij coacha, on wskaże ci najlepsze rozwiązanie (117)
  • Mit 57. Najlepszym coachem może być tylko przełożony (119)
  • Mit 58. Dobrym coachem może być tylko ktoś doświadczony w danym obszarze (w dziedzinie zawodowej klienta) (120)
  • Mit 59. Klient ma widzieć w coachu autorytet (121)
  • Mit 60. Warto pisać raport dla zleceniodawcy/sponsora (122)
  • Mit 61. Po coachingu ludzie zwalniają się z pracy (123)
  • Mit 62. Rezultaty coachingu są niemierzalne (125)
  • Mit 63. Warto ćwiczyć coaching na bliskich (127)
  • Mit 64. Empatia w coachingu to podstawa - jest najważniejsza (129)
  • Mit 65. W coachingu nie jest potrzebna etyka (131)
  • Mit 66. Coachingowa sesja e-mailowa jest tak samo efektywna (132)
  • Mit 67. Jedna szkoła jest lepsza od tej drugiej szkoły (134)
  • Mit 68. Lepsi od polskich są coachowie z zagranicy (136)
  • Mit 69. Istnieje jedno rozumienie coachingu i jedno słuszne podejście (137)
  • Mit 70. Coaching kiedyś przeminie (138)

Część II (139)

Niemit jedyny. Istnieje jeden coaching jako metoda (141)

Definicja coachingu (142)

  • Cechy charakterystyczne coachingu (147)

Cechy charakterystyczne coachingu jako dyscypliny (148)

  • Coaching holistyczny (151)
  • Cechy charakterystyczne coachingu holistycznego (151)
  • Coaching operacyjny (155)
  • Cechy charakterystyczne coachingu operacyjnego (155)
  • Bazowe Zasady Coacha (157)
  • Wyjaśnienia (160)

Dodatek (183)

Kodeks Coacha. Etyka zawodu coacha (185)

  • Wstęp (185)
  • Etapy profesjonalnej usługi coachingowej (197)

Piękno coachingu (201)

Głębia coachingu (207)

Istota coachingu (225)

Mistrzostwo w coachingu (233)

Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań
Tytuł książki: "Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań"
Autor: Piotr Pilipczuk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Współczesna mitologia coachingu 70 konkretnych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań”, kupili także:
<b>Zakochaj się w bieganiu!</b>, <font color="navy">Anna Szczypczyńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Zakochaj się w bieganiu!, Anna Szczypczyńska, Wydawnictwo Septem
<b>Nowoczesne kompendium fizyki</b>, <font color="navy">Horst Stöcker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nowoczesne kompendium fizyki, Horst Stöcker, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Metody inwigilacji i elementy informatyki śledczej + 2 DVD</b>, <font color="navy">Artur M. Kalinowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CSH</font>
Metody inwigilacji i elementy informatyki śledczej + 2 DVD, Artur M. Kalinowski, Wydawnictwo CSH
<b>Podstawy multimedialnych systemów baz danych</b>, <font color="navy">Andrzej Barczak, Andrzej Wiśniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vizja Press&IT</font>
Podstawy multimedialnych systemów baz danych, Andrzej Barczak, Andrzej Wiśniewski, Wydawnictwo Vizja Press&IT
<b>Urządzenia elektroniczne Część 1</b>, <font color="navy">Kazimierz Daniszewski, Sylwia Żyburt-Wasilewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Urządzenia elektroniczne Część 1, Kazimierz Daniszewski, Sylwia Żyburt-Wasilewska, Wydawnictwo WSiP
<b>Programowanie sterowników PLC w języku drabinkowym</b>, <font color="navy">Stanisław Flaga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Programowanie sterowników PLC w języku drabinkowym, Stanisław Flaga, Wydawnictwo BTC
<b>Przekładnie ślimakowe walcowe</b>, <font color="navy">Tadeusz Marciniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Przekładnie ślimakowe walcowe, Tadeusz Marciniak, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie</b>, <font color="navy">John McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Karty płatnicze w Polsce</b>, <font color="navy">Remigiusz Kaszubski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Karty płatnicze w Polsce, Remigiusz Kaszubski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN

Ekonometria i statystyka przestrzenna z wykorzystaniem programu R CRAN

46.00zł
39.10zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION

wtorek, 12 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami