Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
AI Podejście pragmatyczne Wprowadzenie do uczenia maszynowego opartego na chmurze

AI Podejście pragmatyczne Wprowadzenie do uczenia maszynowego opartego na chmurze

69.90zł
55.92zł
Wskaźniki marketingowe Wydanie 4 90.30zł
Wskaźniki marketingowe Wydanie 4

Tytuł: Wskaźniki marketingowe Wydanie 4
Autor: Robert Kozielski
ISBN: 978-83-264-1323-0
Ilość stron: 584
Data wydania: 02/2011 (wydanie 4)
Oprawa: Twarda
Format: 176 x 250 mm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 90.30zł


Książka zawiera dokładne omówienie 68 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapyobliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniomz rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczaniawskaźników i ich interpretacji.

Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców,niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie,czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jakwszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książkata to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwezastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej.

Rozdziały:

Rozdział 1. Pomiar marketingu - filozofia, systemy i najważniejsze pytania
Marketing i organizacja ucząca się a przewaga konkurencyjna jutra
Pomiar marketingu a możliwości budowania przewagi konkurencyjnej
Systemy pomiaru efektów i działań rynkowych
Wskaźnik pomiaru - cechy i kryteria doboru

Rozdział 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym
Wprowadzenie
Udział w rynku
Dynamika wzrostu sprzedaży
Wskaźnik satysfakcji klientów
Wskaźnik utrzymania klientów
Wskaźnik lojalności klientów
Wskaźnik utraty klientów
Target group index
Wskaźnik alokacji środków marketingowych
Analiza ryzyka marketingowego
Wskaźnik RFM
Wartość życiowa klienta (customer lifetime value - CLV)
Wskaźnik wartości marki wyznaczony metodą DCF
Net promoter score
Share of wallet

Rozdział 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów
Wprowadzenie
12-miesięczny trend sprzedaży
Dystrybucja numeryczna
Dystrybucja ważona
Braki towarów
Udział marki w sklepach prowadzących sprzedaż danej marki
Średni stan zapasów
Stan zapasów w dniach
Udział w miejscu na półce
Rotacja produktu na półce
Zakupy numeryczne
Zakupy ważone
Średnia sprzedaż marki w punkcie sprzedaży
Indeks cenowy
Zamiar (intencja) zakupu
Próbny zakup
Powtórny zakup
Stosowanie marki
Wskaźnik penetracji rynku
Wskaźnik pokrycia rynku
Wskaźnik kontroli sprzedaży
Średnia wartość zamówienia
Wskaźnik skuteczności sił sprzedaży
Stopa kanibalizacji

Rozdział 4. Komunikacja marketingowa
Wprowadzenie
Spontaniczna świadomość marki
Pierwsza wymieniona marka
Wspomagana świadomość marki
Spontaniczna świadomość reklamy
Wspomagana świadomość reklamy
Zasięg reklamy
Efektywny zasięg reklamy
Częstotliwość reklamy
Efektywna częstotliwość reklamy
Wskaźnik intensywności kampanii reklamowej (GRP)
Wskaźnik OTS/OTH
Wskaźnik kosztu dotarcia do audytorium reklamy (CPP)
Wskaźnik kosztu dotarcia do tysiąca odbiorców (CPT)
Zasięg przypadkowy
Współczynnik szumu reklamowego
Współczynnik zapytań (reakcji klientów)
Wskaźnik kosztu sprzedaży (CPS)
Wskaźnik zamówień (konwersji)
Współczynnik dopasowania
Share of voice

Rozdział 5. E-commerce
Wprowadzenie
Wskaźnik zapotrzebowania marki na serwis internetowy
Wskaźnik lepkości (śliskości) serwisu
Wskaźnik skupienia
Współczynnik świeżości
Wskaźnik personalizacji
Wskaźnik tempa zakupu
Wskaźnik skuteczności połączenia
Wskaźnik CTR
Wskaźniki kosztowe - CPA, CPC, CPM

Rozdział 6. Studia przypadków - wskaźniki marketingowe w działaniu
Wprowadzenie
Firma Sunny - rynek B2C
Firma B2B Solutions - rynek B2B

Rozwiązania zadań
Pytania testowe
Odpowiedzi do pytań testowych
Alfabetyczna lista wskaźników marketingowych
Alfabetyczna lista angielskich nazw wskaźników marketingowych

Wskaźniki marketingowe Wydanie 4
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wskaźniki marketingowe Wydanie 4”, kupili także:
<b>Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jaime Levy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Wydanie II, Jaime Levy, Wydawnictwo Helion

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie, Al Ries, Jack Trout, Wydawnictwo Onepress

Rachunkowość międzynarodowa, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo ODDK
<b>To nie smutek, to depresja. Poradnik dla rodziców nastolatków w kryzysie</b>, <font color="navy">Monika Kotlarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
To nie smutek, to depresja. Poradnik dla rodziców nastolatków w kryzysie, Monika Kotlarek, Wydawnictwo Sensus

Analiza funkcjonalna Wydanie 2, Walter Rudin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Dynamika pneumatycznego koła jezdnego, Ryszard Andrzejewski, Wydawnictwo WNT
<b>Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3</b>, <font color="navy">Joanna Wrycza-Bekier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3, Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo Onepress
<b>KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej</b>, <font color="navy">Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej, Joanna Berendt, Monika Panas, Vesna Lorenc, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie logistyczne, John J. Coyle, Edward J. Bardi, C. John Langley Jr., Wydawnictwo PWE

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami