Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mechanika ruchu Pojazdy samochodowe Wydanie 3

Mechanika ruchu Pojazdy samochodowe Wydanie 3

63.00zł
47.25zł
Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier 49.00zł 13.72zł
Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier

Tytuł: Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier
Autor: Jeanine Meyer
ISBN: 978-83-246-4107-9
Ilość stron: 312
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 13.72zł


Skuteczny sposób na HTML5.

Standard HTML5 umożliwia tworzenie nie tylko dynamicznych, multimedialnych stron WWW, ale także zaawansowanych aplikacji internetowych i gier. Do niedawna, żeby to osiągnąć, konieczna była instalacja dodatkowych rozszerzeń. Teraz można to zrealizować, korzystając tylko i wyłącznie z HTML-a, JavaScriptu i kaskadowych arkuszy stylów CSS… Jeśli chcesz szybko i przyjemnie poznać podstawowe założenia HTML5 oraz natychmiast wykorzystać je w praktyce, sięgnij po tę książkę. W charakterze materiału do analizy wykorzystuje ona popularne gry, takie jak "Wisielec", kości czy blackjack.

"Wprowadzenie do HTML5" pokaże Ci nowe, ekscytujące możliwości standardu HTML5 oraz sposoby integrowania HTML-a z JavaScriptem i CSS. Dzięki podanym przykładom zrozumiesz, jak te elementy wzajemnie się uzupełniają. Każdy rozdział jest poświęcony innej aplikacji i ma podobną strukturę. Na początku znajdują się wymagania, a następnie funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu niezbędne do konkretnej implementacji. W dalszej części szczegółowo omawiana jest sama implementacja.

Jeśli masz nieco większe doświadczenie w tworzeniu stron WWW, ta książka przybliży Ci sposoby wykorzystania JavaScriptu w połączeniu z dokumentami HTML oraz zapozna Cię z nowościami w HTML5, takimi jak obsługa zdarzeń, walidacja formularzy, wykorzystanie lokalnego magazynu danych czy elementy canvas, video i audio. Przykłady są wystarczająco proste, aby ich zrozumienie nie przysparzało problemów, ale na tyle inspirujące, by dać możliwość stworzenia ciekawych interaktywnych aplikacji WWW.

Połącz przyjemne z pożytecznym:

  • Poznaj JavaScript, CSS i HTML5
  • Naucz się rysować w przeglądarce internetowej
  • Korzystaj ze zdarzeń
  • Przechowuj dane w przeglądarce użytkownika
  • Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami!

Nauka jeszcze nigdy nie była tak wciągająca.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy (15)

  • Wprowadzenie (15)
  • Wymagania (16)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (18)
    • Podstawowe struktury i znaczniki HTML (18)
    • Programowanie w JavaScripcie (24)
  • Zbuduj aplikację i weź ją dla siebie (26)
  • Testowanie aplikacji i wrzucanie jej na serwer (32)
  • Podsumowanie (32)

Rozdział 2. Gra w kości (35)

  • Wprowadzenie (35)
  • Wymagania (38)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (38)
    • Przetwarzanie liczb pseudolosowych i wyrażenia matematyczne (38)
    • Zmienne i instrukcje przypisania (40)
    • Funkcje użytkownika (41)
    • Kontrola logiki kodu: instrukcje if i switch (42)
    • Rysowanie na elemencie canvas (45)
  • Zbuduj własną aplikację (53)
    • Rzut pojedynczą kością (55)
    • Rzut dwiema kośćmi (60)
    • Kompletna gra w kości (65)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (72)
  • Podsumowanie (73)

Rozdział 3. Odbijająca się piłka (75)

  • Wprowadzenie (75)
  • Wymagania (78)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (78)
    • Rysowanie piłki, ilustracji i gradientów (79)
  • Zbuduj aplikację i weź ją dla siebie (90)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (100)
  • Podsumowanie (100)

Rozdział 4. Armata i proca (103)

  • Wprowadzenie (103)
  • Wymagania (106)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (107)
    • Tablice i obiekty definiowane przez programistę (107)
    • Obroty i przesunięcia w operacjach rysowania (109)
    • Rysowanie odcinków (113)
    • Zdarzenia myszy: napinanie procy (114)
    • Modyfikowanie listy wyświetlanych elementów z użyciem metody splice() (116)
    • Odległość między punktami (117)
  • Zbuduj aplikację i weź ją dla siebie (117)
    • Strzał z armaty: ustawianie kąta i prędkości (122)
    • Proca: definiowanie parametrów lotu pocisku za pomocą myszy (128)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (136)
  • Podsumowanie (137)

Rozdział 5. Pamięć (139)

  • Wprowadzenie (139)
  • Podstawowe wymagania (143)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (144)
    • Reprezentowanie kart (144)
    • Wykorzystanie obiektu Date do obliczana czasu (146)
    • Obsługa pauzy (146)
    • Rysowanie tekstu (147)
    • Rysowanie wielokątów (149)
    • Mieszanie kart (150)
    • Kliknięcia w karty (151)
    • Zapobieganie oszustwom (152)
  • Zbuduj własną aplikację (153)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (166)
  • Podsumowanie (166)

Rozdział 6. Quiz (167)

  • Wprowadzenie (167)
  • Podstawowe wymagania (172)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (172)
    • Zapisywanie informacji w tablicach i ich odczytywanie (172)
    • Tworzenie elementów HTML w czasie działania programu (175)
    • Zmiana stylu CSS elementów za pomocą kodu JavaScript (177)
    • Używanie formularzy i ich pól do komunikacji z graczem (179)
    • Wyświetlanie wideo (180)
  • Zbuduj własną aplikację (182)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (193)
  • Podsumowanie (194)

Rozdział 7. Labirynt (195)

  • Wprowadzenie (195)
  • Wymagania podstawowe (201)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (201)
    • Reprezentacja ścian i pionka (201)
    • Wykorzystanie zdarzeń myszy do budowania ścian (202)
    • Obsługa klawiszy strzałek (203)
    • Detekcja kolizji: pionek i ściany (204)
    • Wykorzystanie lokalnego magazynu danych (207)
    • Kodowanie danych do zapisu w magazynie lokalnym (212)
    • Przyciski typu radio (214)
  • Zbuduj własną aplikację (214)
    • Druga wersja aplikacji "Labirynt" (224)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (231)
  • Podsumowanie (231)

Rozdział 8. Kamień, papier, nożyce (233)

  • Wprowadzenie (233)
  • Podstawowe wymagania (236)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (237)
    • Tworzenie graficznych przycisków do interakcji z graczem (237)
    • Generowanie ruchu komputera (241)
    • Zaczynamy (249)
  • Zbuduj własną aplikację (250)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (257)
  • Podsumowanie (257)

Rozdział 9. Wisielec (259)

  • Wprowadzenie (259)
  • Wymagania podstawowe (265)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (265)
    • Przechowywanie listy wyrazów w tablicy zdefiniowanej w zewnętrznym skrypcie (266)
    • Generowanie, pozycjonowanie elementów HTML, formatowanie elementów w postać przycisków i blokowanie przycisków (266)
    • Tworzenie rysunku na elemencie canvas (269)
    • Śledzenie stanu gry i rozstrzygnięcie wygranej lub przegranej (271)
    • Sprawdzenie, czy gracz odgadł, i ustawienie textContent (272)
  • Zbuduj własną aplikację (273)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (282)
  • Podsumowanie (282)

Rozdział 10. Blackjack (283)

  • Wprowadzenie (283)
  • Wymagania podstawowe (288)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (289)
  • Zbuduj własną aplikację (297)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (306)
  • Podsumowanie (307)
Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier
Tytuł książki: "Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier"
Autor: Jeanine Meyer
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 13.72zł
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier”, kupili także:
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
<b>TCP/IP od środka Protokoły Wydanie II</b>, <font color="navy">Kevin R. Fall, W. Richard Stevens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
TCP/IP od środka Protokoły Wydanie II, Kevin R. Fall, W. Richard Stevens, Wydawnictwo HELION
<b>PHP i jQuery Receptury</b>, <font color="navy">Vijay Joshi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i jQuery Receptury, Vijay Joshi, Wydawnictwo HELION
<b>ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie</b>, <font color="navy">Adam Freeman, Steven Sanderson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie, Adam Freeman, Steven Sanderson, Wydawnictwo HELION
<b>Wydajność Javy</b>, <font color="navy">Charlie Hunt, Binu John</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wydajność Javy, Charlie Hunt, Binu John, Wydawnictwo HELION
<b>Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3</b>, <font color="navy">Ben Frain</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3, Ben Frain, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matura Matematyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych

Matura Matematyka Oryginalne arkusze egzaminacyjne z lat ubiegłych

14.90zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION

sobota, 15 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami