Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » HTML XHTML CSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Word 2010 Praktyczny kurs

Word 2010 Praktyczny kurs

24.90zł
18.18zł
Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier 49.00zł 13.72zł
Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier

Tytuł: Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier
Autor: Jeanine Meyer
ISBN: 978-83-246-4107-9
Ilość stron: 312
Data wydania: 08/2012
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 13.72zł


Skuteczny sposób na HTML5.

Standard HTML5 umożliwia tworzenie nie tylko dynamicznych, multimedialnych stron WWW, ale także zaawansowanych aplikacji internetowych i gier. Do niedawna, żeby to osiągnąć, konieczna była instalacja dodatkowych rozszerzeń. Teraz można to zrealizować, korzystając tylko i wyłącznie z HTML-a, JavaScriptu i kaskadowych arkuszy stylów CSS… Jeśli chcesz szybko i przyjemnie poznać podstawowe założenia HTML5 oraz natychmiast wykorzystać je w praktyce, sięgnij po tę książkę. W charakterze materiału do analizy wykorzystuje ona popularne gry, takie jak "Wisielec", kości czy blackjack.

"Wprowadzenie do HTML5" pokaże Ci nowe, ekscytujące możliwości standardu HTML5 oraz sposoby integrowania HTML-a z JavaScriptem i CSS. Dzięki podanym przykładom zrozumiesz, jak te elementy wzajemnie się uzupełniają. Każdy rozdział jest poświęcony innej aplikacji i ma podobną strukturę. Na początku znajdują się wymagania, a następnie funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu niezbędne do konkretnej implementacji. W dalszej części szczegółowo omawiana jest sama implementacja.

Jeśli masz nieco większe doświadczenie w tworzeniu stron WWW, ta książka przybliży Ci sposoby wykorzystania JavaScriptu w połączeniu z dokumentami HTML oraz zapozna Cię z nowościami w HTML5, takimi jak obsługa zdarzeń, walidacja formularzy, wykorzystanie lokalnego magazynu danych czy elementy canvas, video i audio. Przykłady są wystarczająco proste, aby ich zrozumienie nie przysparzało problemów, ale na tyle inspirujące, by dać możliwość stworzenia ciekawych interaktywnych aplikacji WWW.

Połącz przyjemne z pożytecznym:

  • Poznaj JavaScript, CSS i HTML5
  • Naucz się rysować w przeglądarce internetowej
  • Korzystaj ze zdarzeń
  • Przechowuj dane w przeglądarce użytkownika
  • Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami!

Nauka jeszcze nigdy nie była tak wciągająca.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy (15)

  • Wprowadzenie (15)
  • Wymagania (16)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (18)
    • Podstawowe struktury i znaczniki HTML (18)
    • Programowanie w JavaScripcie (24)
  • Zbuduj aplikację i weź ją dla siebie (26)
  • Testowanie aplikacji i wrzucanie jej na serwer (32)
  • Podsumowanie (32)

Rozdział 2. Gra w kości (35)

  • Wprowadzenie (35)
  • Wymagania (38)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (38)
    • Przetwarzanie liczb pseudolosowych i wyrażenia matematyczne (38)
    • Zmienne i instrukcje przypisania (40)
    • Funkcje użytkownika (41)
    • Kontrola logiki kodu: instrukcje if i switch (42)
    • Rysowanie na elemencie canvas (45)
  • Zbuduj własną aplikację (53)
    • Rzut pojedynczą kością (55)
    • Rzut dwiema kośćmi (60)
    • Kompletna gra w kości (65)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (72)
  • Podsumowanie (73)

Rozdział 3. Odbijająca się piłka (75)

  • Wprowadzenie (75)
  • Wymagania (78)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (78)
    • Rysowanie piłki, ilustracji i gradientów (79)
  • Zbuduj aplikację i weź ją dla siebie (90)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (100)
  • Podsumowanie (100)

Rozdział 4. Armata i proca (103)

  • Wprowadzenie (103)
  • Wymagania (106)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (107)
    • Tablice i obiekty definiowane przez programistę (107)
    • Obroty i przesunięcia w operacjach rysowania (109)
    • Rysowanie odcinków (113)
    • Zdarzenia myszy: napinanie procy (114)
    • Modyfikowanie listy wyświetlanych elementów z użyciem metody splice() (116)
    • Odległość między punktami (117)
  • Zbuduj aplikację i weź ją dla siebie (117)
    • Strzał z armaty: ustawianie kąta i prędkości (122)
    • Proca: definiowanie parametrów lotu pocisku za pomocą myszy (128)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (136)
  • Podsumowanie (137)

Rozdział 5. Pamięć (139)

  • Wprowadzenie (139)
  • Podstawowe wymagania (143)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (144)
    • Reprezentowanie kart (144)
    • Wykorzystanie obiektu Date do obliczana czasu (146)
    • Obsługa pauzy (146)
    • Rysowanie tekstu (147)
    • Rysowanie wielokątów (149)
    • Mieszanie kart (150)
    • Kliknięcia w karty (151)
    • Zapobieganie oszustwom (152)
  • Zbuduj własną aplikację (153)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (166)
  • Podsumowanie (166)

Rozdział 6. Quiz (167)

  • Wprowadzenie (167)
  • Podstawowe wymagania (172)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (172)
    • Zapisywanie informacji w tablicach i ich odczytywanie (172)
    • Tworzenie elementów HTML w czasie działania programu (175)
    • Zmiana stylu CSS elementów za pomocą kodu JavaScript (177)
    • Używanie formularzy i ich pól do komunikacji z graczem (179)
    • Wyświetlanie wideo (180)
  • Zbuduj własną aplikację (182)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (193)
  • Podsumowanie (194)

Rozdział 7. Labirynt (195)

  • Wprowadzenie (195)
  • Wymagania podstawowe (201)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (201)
    • Reprezentacja ścian i pionka (201)
    • Wykorzystanie zdarzeń myszy do budowania ścian (202)
    • Obsługa klawiszy strzałek (203)
    • Detekcja kolizji: pionek i ściany (204)
    • Wykorzystanie lokalnego magazynu danych (207)
    • Kodowanie danych do zapisu w magazynie lokalnym (212)
    • Przyciski typu radio (214)
  • Zbuduj własną aplikację (214)
    • Druga wersja aplikacji "Labirynt" (224)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (231)
  • Podsumowanie (231)

Rozdział 8. Kamień, papier, nożyce (233)

  • Wprowadzenie (233)
  • Podstawowe wymagania (236)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (237)
    • Tworzenie graficznych przycisków do interakcji z graczem (237)
    • Generowanie ruchu komputera (241)
    • Zaczynamy (249)
  • Zbuduj własną aplikację (250)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (257)
  • Podsumowanie (257)

Rozdział 9. Wisielec (259)

  • Wprowadzenie (259)
  • Wymagania podstawowe (265)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (265)
    • Przechowywanie listy wyrazów w tablicy zdefiniowanej w zewnętrznym skrypcie (266)
    • Generowanie, pozycjonowanie elementów HTML, formatowanie elementów w postać przycisków i blokowanie przycisków (266)
    • Tworzenie rysunku na elemencie canvas (269)
    • Śledzenie stanu gry i rozstrzygnięcie wygranej lub przegranej (271)
    • Sprawdzenie, czy gracz odgadł, i ustawienie textContent (272)
  • Zbuduj własną aplikację (273)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (282)
  • Podsumowanie (282)

Rozdział 10. Blackjack (283)

  • Wprowadzenie (283)
  • Wymagania podstawowe (288)
  • Funkcje HTML5, CSS i JavaScriptu (289)
  • Zbuduj własną aplikację (297)
  • Testowanie aplikacji i wrzucenie jej na serwer (306)
  • Podsumowanie (307)
Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier
Tytuł książki: "Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier"
Autor: Jeanine Meyer
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 13.72zł
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier”, kupili także:
<b>C# od podszewki Wydanie II</b>, <font color="navy">Jon Skeet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C# od podszewki Wydanie II, Jon Skeet, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 Programowanie aplikacji</b>, <font color="navy">Zachary Kessin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Programowanie aplikacji, Zachary Kessin, Wydawnictwo HELION
<b>Joomla! Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Jennifer Marriott, Elin Waring</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Joomla! Oficjalny podręcznik, Jennifer Marriott, Elin Waring, Wydawnictwo HELION
<b>Mistrz PHP Pisz nowoczesny kod</b>, <font color="navy">Davey Shafik, Lorna Mitchell, Matthew Turland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mistrz PHP Pisz nowoczesny kod, Davey Shafik, Lorna Mitchell, Matthew Turland, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie WWW Księga pomysłów #2</b>, <font color="navy">Patrick McNeil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie WWW Księga pomysłów #2, Patrick McNeil, Wydawnictwo HELION
<b>Tablice informatyczne PHP5</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne PHP5, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym
1 x Ilustrowany słownik budowlany polsko-angielsko-niemiecki
1 x Słownik chemiczny polsko-angielski Wydanie II
1 x ASAP. Jak nauczyć się języka obcego tak szybko, jak to możliwe
1 x Człowiek. Biografia
1 x Atlas funkcjonalny mózgu
1 x Komputerowa analiza obrazu biomedycznego Wstęp do morfometrii i patologii ilościowej
1 x Angielsko-polski słownik medyczny Słownik podręczny
1 x Hiszpański dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany
1 x Podręczny słownik medyczny polsko-rosyjski i rosyjsko-polski
1 x Animal Rationale Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes
1 x Diagnostyka obrazowa Podstawy teoretyczne i metodyka badań
1 x Jednakowo odmienni. Dlaczego możemy zmieniać swoje geny
1 x Efektywność energetyczna w działalności gospodarczej
1 x Bezpieczeństwo i Higiena Pracy przy pracach elektrycznych. Vademecum
1 x Efektywność inwestycji w odnawialne źródła energii Analiza kosztów i korzyści
1 x Metodyka kształcenia kursowego Wybrane zagadnienia Wydanie 2
1 x Angielsko-polski słownik elektryczny Słownik podręczny
1 x Empatia Najpiękniejszy rozkwit miłości Nowa jakość życia Wydanie II
1 x Adaptacyjna rozproszona interpretacja elektrokardiogramu
1 x Bez ograniczeń Jak rządzi nami mózg
1 x Słownik polsko-rosyjski Biznes i gospodarka
1 x Metodyczne aspekty modelowania matematycznego maszyn indukcyjnych
1 x Instalacje elektryczne w budownictwie jednorodzinnym Wydanie 3
1 x Homo przypadkiem Sapiens
1 x Słownik naukowo-techniczny polsko-francuski
1 x Fizjologia człowieka Krótkie wykłady
1 x Instalacje elektryczne Podręcznik do kształcenia w zawodach technik elektryk i elektryk
1 x Jak szybko opanować język obcy
1 x Egzamin kwalifikacyjny grupa 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne Kurs przygotowawczy Wydanie VIII
1 x Biogazownie Rynek, konkurencyjność, analiza efektywności
1 x Podręczny słownik medyczny łacińsko-polski i polsko-łaciński
1 x Energia ze źródeł odnawialnych i jej wykorzystanie
1 x Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju
1 x Dendrochronologia
1 x IQ ćwiczenia na inteligencję
1 x Niemiecki dla bystrzaków. Poziom średnio zaawansowany
1 x Polsko-angielski słownik informatyczny z wymową Słownik podręczny
1 x Milion lat w jeden dzień. Fascynująca historia życia codziennego od jaskini do globalnej wioski
1 x Jak Grecy odkryli mózg? Wielki transfer myśli w świetle (neuro)nauki współczesnej
1 x Podręczny słownik medyczny polsko-niemiecki i niemiecko-polski
1 x Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie III
1 x Podręczny słownik medyczny angielsko-polski i polsko-angielski
1 x Bonobo i ateista. W poszukiwaniu humanizmu wśród naczelnych
1 x Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII
1 x Mały słownik techniczny niemiecko-polski i polsko-niemiecki
1 x Francuski dla bystrzaków
1 x Bezpieczeństwo energetyczne: między teorią a praktyką
1 x Dobór przewodów i kabli elektrycznych niskiego napięcia
1 x Słownik naukowo-techniczny niemiecko-polski Wzdanie XIV
1 x Polsko-angielski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny
1 x Niemiecko-polski słownik budowlany
1 x 7 rodzajów inteligencji Odkryj je w sobie i rozwijaj
1 x Nowy słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski + CD
1 x Elektryczne ogrzewanie i ochrona przed mrozem w budynkach mieszkalnych
1 x Ochrona przeciwporażeniowa oraz dobór przewodów i ich zabezpieczeń w instalacjach elektrycznych niskiego napięcia
1 x Kolektory słoneczne i fotoogniwa w Twoim domu
1 x Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy
1 x Angielsko-polski słownik biznesu z wymową
1 x Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny
1 x Słownik budowlany polsko angielski angielsko polski
1 x Fizyczne metody diagnostyki medycznej i terapii
1 x Polsko-angielski słownik matematyczny Słownik podręczny
1 x Responsive Web Design z jQuery
1 x HTML5 Canvas Receptury
3,095.43zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik

Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik

149.00zł
119.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION

piątek, 19 styczeń 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami