Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku

Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku

79.80zł
67.83zł
Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II 102.90zł
Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II

Autor: Praca zbiorowa

ISBN: 83-204-2662-6

Ilość stron: 674

Data wydania: 2001

Książka "Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II" uznawana jest w świecie za najlepszą pozycję dotyczącą grafiki komputerowej. Autorzy omawiają podstawy programowania grafiki komputerowej, sprzęt niezbędny do korzystania z niej oraz jej zastosowania. Przedstawiają najważniejsze algorytmy dla grafiki 2D i 3D, pakiet SPHIGS (uproszczoną wersję standardu PHIGS 3D) oraz metody interakcyjne.

Książka "Wprowadzenie do grafiki komputerowej" jest bogato ilustrowana i zawiera ponad 50 barwnych obrazów, otrzymanych metodami stosowanymi w grafice komputerowej. Jest przeznaczona dla studentów informatyki na wszystkich uczelniach wyższych.

Rozdziały:

- Wprowadzenie: grafika komputerowa

-  Pakiet SRGP

-  Podstawowe algorytmy rysowania prymitywów 2D w grafice rastrowej

- Sprzęt dla potrzeb grafiki komputerowej

- Przekształcenia geometryczne

- Rusztowanie w przestrzeni 3D

- Hierarchia obiektów i SPHIGS

- Urządzenia wejściowe, metody i zadania interakcji

- Reprezentowanie krzywych i powierzchni

- Modelowanie brył

- Światła achromatyczne i barwne

- Dążenie do wizualnego realizmu

- Wyznaczanie powierzchni widocznych

- Oświetlanie i cieniowanie

Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II”, kupili także:

Repetytorium maturzysty Fizyka, Anna Kukuła, Wydawnictwo Greg

Projektowanie metod dydaktycznych. Efektywne strategie edukacyjne. Wydanie II, Julie Dirksen, Wydawnictwo Helion

Internet Czas się bać, Wojciech Orliński, Wydawnictwo Agora

Filtracja obrazów i trajektorii przestrzennych za pomocą równań różniczkowych cząstkowych, Bartosz Jabłoński, Wydawnictwo EXIT

Algorytmy uczenia maszynowego. Zaawansowane techniki implementacji, Giuseppe Bonaccorso, Wydawnictwo Helion

Zakazana historia ludzkości Wydanie III, Kenyon J. Douglas, Wydawnictwo Amber

Równania i układy równań Wartości i wektory własne, Radosław Grzymkowski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Newton, Jerzy Kierul, Wydawnictwo PIW

Lean. Droga do minimalizmu, Tomasz Król, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami