Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II 102.90zł
Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II

Autor: Praca zbiorowa

ISBN: 83-204-2662-6

Ilość stron: 674

Data wydania: 2001

Książka "Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II" uznawana jest w świecie za najlepszą pozycję dotyczącą grafiki komputerowej. Autorzy omawiają podstawy programowania grafiki komputerowej, sprzęt niezbędny do korzystania z niej oraz jej zastosowania. Przedstawiają najważniejsze algorytmy dla grafiki 2D i 3D, pakiet SPHIGS (uproszczoną wersję standardu PHIGS 3D) oraz metody interakcyjne.

Książka "Wprowadzenie do grafiki komputerowej" jest bogato ilustrowana i zawiera ponad 50 barwnych obrazów, otrzymanych metodami stosowanymi w grafice komputerowej. Jest przeznaczona dla studentów informatyki na wszystkich uczelniach wyższych.

Rozdziały:

- Wprowadzenie: grafika komputerowa

-  Pakiet SRGP

-  Podstawowe algorytmy rysowania prymitywów 2D w grafice rastrowej

- Sprzęt dla potrzeb grafiki komputerowej

- Przekształcenia geometryczne

- Rusztowanie w przestrzeni 3D

- Hierarchia obiektów i SPHIGS

- Urządzenia wejściowe, metody i zadania interakcji

- Reprezentowanie krzywych i powierzchni

- Modelowanie brył

- Światła achromatyczne i barwne

- Dążenie do wizualnego realizmu

- Wyznaczanie powierzchni widocznych

- Oświetlanie i cieniowanie

Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wprowadzenie do grafiki komputerowej Wydanie II”, kupili także:

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę, Robert I. Sutton, Wydawnictwo Onepress

Pochodne instrumenty kredytowe Systematyka wycena zastosowanie, Izabela Pruchnicka-Grabias, Wydawnictwo CEDEWU

Elementy nowoczesnej architektury Pojmowanie współczesnych budynków, Antony Radford , Amit Srivastava, Wydawnictwo Arkady
<b>Statystyczny drogowskaz Tom 1+2+3 KOMPLET</b>, <font color="navy">Sylwia Bedyńska, Marzena Cypryańska, Monika Książek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SEDNO</font>
Statystyczny drogowskaz Tom 1+2+3 KOMPLET, Sylwia Bedyńska, Marzena Cypryańska, Monika Książek, Wydawnictwo SEDNO

Pojazdy Wojska Polskiego 1914-1939, Tomasz Szczerbicki, Wydawnictwo Vesper

Fascynująca matematyka, Anne Rooney, Wydawnictwo Bellona

Bright Line Eating. Jak stać się szczupłym, szczęśliwym i wolnym człowiekiem, Susan Peirce Thompson, Wydawnictwo Septem

Zadania z matematyki wyższej Część 1 Wydanie VII, Roman Leitner, Wojciech Matuszewski, Zdzisław Rojek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Światło w fotografii Magia i nauka Wydanie IV</b>, <font color="navy">Steven Biver , Paul Fuqua , Hunter Fil</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Światło w fotografii Magia i nauka Wydanie IV, Steven Biver , Paul Fuqua , Hunter Fil, Wydawnictwo GALAKTYKA

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami