Dzięki miarodajnej tematyce, praktycznym przykładom, zrozumiałemu stylowi i użytym w treści kolorom książka ta jest jednym z najpowszechniej uznawanych podręczników programowania, jakie ukazały się w ostatniej dekadzie.
Windows Presentation Foundation (WPF) to nowoczesna technologia, pozwalająca tworzyć zaawansowane aplikacje dla systemu Windows. Dzięki jej możliwościom sprawnie i bezproblemowo poradzisz sobie z każdym zadaniem — niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć tradycyjną aplikację albo niesamowity interfejs 3D, czy połączyć animacje i multimedia. Co więcej, WPF sprawdza się świetnie zarówno na tradycyjnych komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych oraz dużych ekranach telewizorów. Brzmi zachęcająco? Przekonaj się sam!
Jeśli sięgniesz po tę książkę, zdobędziesz kompletne źródło informacji na temat Windows Presentation Foundation. Na samym początku zapoznasz się z historią WPF, a następnie przejdziesz do odkrywania tajników XAML oraz podstaw tworzenia oprogramowania. Kolejne rozdziały zawierają bezcenną wiedzę na temat układów okien, zdarzeń, struktury aplikacji, wykorzystania pulpitu systemu Windows oraz korzystania z kontrolek. Ponadto dowiesz się stąd, jak wiązać dane, korzystać ze stylów, szablonów, skórek i tematów oraz pracować z materiałami multimedialnymi. A potem zdobędziesz zaawansowaną wiedzę na temat grafiki 3D, animacji oraz współpracy z technologiami innymi niż WPF. Książka ta jest wspaniałym kompendium wiedzy na temat WPF w wersji 4.5.
Dzięki tej książce: • poznasz platformę WPF w wersji 4.5 • wykorzystasz jej potencjał przy tworzeniu aplikacji dla systemu Windows • przekonasz się, jak pracować z materiałami multimedialnymi • zobaczysz pola, na których możliwa jest współpraca z innymi technologiami • opanujesz potencjał WPF
Doskonały przewodnik dla programistów WPF!
Adam Nathan — guru WPF, główny architekt oprogramowania w Startup Business Group firmy Microsoft. Wcześniej główny programista i architekt w serwisie Popfly (pierwszy projekt firmy Microsoft oparty na Silverlight). Jego książki zdobyły ogromną popularność i powszechnie uznawane są za lekturę obowiązkową.
Spis treści:
CZĘŚĆ I PODSTAWY Rozdział 1. Dlaczego WPF? (21) Rozdział 2. XAML bez tajemnic (31) Rozdział 3. Podstawy WPF (67)
CZĘŚĆ II TWORZENIE APLIKACJI WPF Rozdział 4. Sterowanie rozmiarem i pozycją elementów oraz transformacje (89) Rozdział 5. Układy z panelami (109) Rozdział 6. Zdarzenia wejściowe - klawiatura, mysz, piórko i dotknięcia (153) Rozdział 7. Struktura aplikacji i jej instalowanie (187) Rozdział 8. Użycie funkcji pulpitu Windows (225)
CZĘŚĆ III KONTROLKI Rozdział 9. Kontrolki zawartości (249) Rozdział 10. Kontrolki elementów (263) Rozdział 11. Kontrolki obrazu, tekstu i inne (317)
CZĘŚĆ IV ZAAWANSOWANE FUNKCJE Rozdział 12. Zasoby (347) Rozdział 13. Wiązanie danych (367) Rozdział 14. Style, szablony, skórki i tematy (421)
CZĘŚĆ V MULTIMEDIA Rozdział 15. Grafika dwuwymiarowa (475) Rozdział 16. Grafika trójwymiarowa (537) Rozdział 17. Animacja (605) Rozdział 18. Dźwięk, wideo i mowa (649)
CZĘŚĆ VI TEMATY ZAAWANSOWANE Rozdział 19. Współpraca z technologiami innymi niż WPF (667) Rozdział 20. Kontrolki użytkownika i kontrolki niestandardowe (711) Rozdział 21. Układy z niestandardowymi panelami (739) Rozdział 22. Powiadomienia tostowe (759)
Dodatek A Zabawa z odczytywaniem i zapisywaniem XAML Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 96,75zł
WPF 4.5. Księga eksperta
|