Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Logistyka w biznesie międzynarodowym

Logistyka w biznesie międzynarodowym

49.00zł
37.24zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie 37.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Podstawy konstrukcji maszyn Tom 3 Skoć, Spałek  Przekładnie mechaniczne</b>, <font color="navy">Antoni Skoć , Jacek Spałek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy konstrukcji maszyn Tom 3 Skoć, Spałek Przekładnie mechaniczne, Antoni Skoć , Jacek Spałek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Metody pozyskiwania i przykłady wykorzystania sygnału okoruchowego</b>, <font color="navy">Piotr Augustyniak, Jacek Chodak, Zbigniew Mikrut, Elżbieta Pociask</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Metody pozyskiwania i przykłady wykorzystania sygnału okoruchowego, Piotr Augustyniak, Jacek Chodak, Zbigniew Mikrut, Elżbieta Pociask, Wydawnictwo EXIT
<b>Superdrwal. Książka o rąbaniu</b>, <font color="navy">Frank Philbrick, Stephen Philbrick</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Superdrwal. Książka o rąbaniu, Frank Philbrick, Stephen Philbrick, Wydawnictwo Septem
<b>Sieci komputerowe Od ogółu do szczegółu z internetem w tle Wydanie III</b>, <font color="navy">James F. Kurose, Keith W. Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sieci komputerowe Od ogółu do szczegółu z internetem w tle Wydanie III, James F. Kurose, Keith W. Ross, Wydawnictwo HELION
<b>Redagowanie tekstów</b>, <font color="navy">Jo Billingham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Redagowanie tekstów, Jo Billingham, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wordpress Tworzenie własnych motywów</b>, <font color="navy">Alan Cole, Raena Jackson Armitage, Brandon R. Jones, Jeffrey Way</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wordpress Tworzenie własnych motywów, Alan Cole, Raena Jackson Armitage, Brandon R. Jones, Jeffrey Way, Wydawnictwo HELION
<b>Wprowadzenie do biomatematyki</b>, <font color="navy">J.D. Murray</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wprowadzenie do biomatematyki, J.D. Murray, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tajemnicze miejsca świata Od Atlantydy do Loch Ness</b>, <font color="navy">Roberto Giacobo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Tajemnicze miejsca świata Od Atlantydy do Loch Ness, Roberto Giacobo, Wydawnictwo Arkady
<b>Algorytmy i struktury danych Helion</b>, <font color="navy">Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Algorytmy i struktury danych Helion, Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Zastosowanie metod ilościowych w finansach i ubezpieczeniach

Zastosowanie metod ilościowych w finansach i ubezpieczeniach

59.00zł
48.38zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION

sobota, 17 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami