Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
BMW serii 5 (typu E39)

BMW serii 5 (typu E39)

72.00zł
54.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie 37.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Volkswagen Golf V, Golf Plus, Jetta, Touran Wydanie IV</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Volkswagen Golf V, Golf Plus, Jetta, Touran Wydanie IV, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Cząstka na końcu Wszechświata Bozon Higgsa i nowa wizja rzeczywistości</b>, <font color="navy">Sean Carroll</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Cząstka na końcu Wszechświata Bozon Higgsa i nowa wizja rzeczywistości, Sean Carroll, Wydawnictwo Prószyński
<b>Vademecum organizacji gospodarki magazynowej</b>, <font color="navy">Zdzisław Dudziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Vademecum organizacji gospodarki magazynowej, Zdzisław Dudziński, Wydawnictwo ODDK
<b>PHP MySQL i Apache dla każdego wydanie III</b>, <font color="navy">Julie C. Meloni</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP MySQL i Apache dla każdego wydanie III, Julie C. Meloni, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka rynkologii</b>, <font color="navy">Jacek Kotarbiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sztuka rynkologii, Jacek Kotarbiński, Wydawnictwo Onepress
<b>Mistrz perswazji 500 zasad psychologii sprzedaży</b>, <font color="navy">Shlomo Vaknin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mistrz perswazji 500 zasad psychologii sprzedaży, Shlomo Vaknin, Wydawnictwo Onepress
<b>Wybrane zagadnienia z wytrzymałości materiałów</b>, <font color="navy">Witold Biały</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wybrane zagadnienia z wytrzymałości materiałów, Witold Biały, Wydawnictwo WNT
<b>SAP Scenariusze księgowe Moduł SAP-FI</b>, <font color="navy">Marcin Wojsa, Jerzy Auksztol, Magdalena Chomuszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
SAP Scenariusze księgowe Moduł SAP-FI, Marcin Wojsa, Jerzy Auksztol, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Skup się! Trening mindfulness dla zestresowanych pracą</b>, <font color="navy">Jarosław Chybicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Skup się! Trening mindfulness dla zestresowanych pracą, Jarosław Chybicki, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Zintegrowane systemy zarządzania + CD Wydanie II

Zintegrowane systemy zarządzania + CD Wydanie II

64.90zł
51.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami