Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Cyberbezpieczeństwo jako podstawa bezpiecznego państwa i społeczeństwa w XXI wieku

Cyberbezpieczeństwo jako podstawa bezpiecznego państwa i społeczeństwa w XXI wieku

60.00zł
51.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie 37.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Tajemnica wyspy Flatey</b>, <font color="navy">Viktor Arnar Ingólfsson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Tajemnica wyspy Flatey, Viktor Arnar Ingólfsson, Wydawnictwo Editio
<b>Inwestowanie a irracjonalny umysł Podejmuj racjonalne decyzje w nieracjonalnym świecie inwestowania</b>, <font color="navy">Robert Koppel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Inwestowanie a irracjonalny umysł Podejmuj racjonalne decyzje w nieracjonalnym świecie inwestowania, Robert Koppel, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Jak się uczymy 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów</b>, <font color="navy">Daniel L. Schwartz , Jessica M. Tsang</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Jak się uczymy 26 naukowo potwierdzonych mechanizmów, Daniel L. Schwartz , Jessica M. Tsang, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Notebook łatwy start dla seniorów</b>, <font color="navy">Gunter Born</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Notebook łatwy start dla seniorów, Gunter Born, Wydawnictwo NAKOM
<b>MCTS Egzamin 70-432 Implementacja i obsługa Microsoft SQL Server 2008 Training Kit</b>, <font color="navy">Mike Hotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
MCTS Egzamin 70-432 Implementacja i obsługa Microsoft SQL Server 2008 Training Kit, Mike Hotek, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Pojazdy pancerne Armii Czerwonej 1939-1945</b>, <font color="navy">David Porter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bellona</font>
Pojazdy pancerne Armii Czerwonej 1939-1945, David Porter, Wydawnictwo Bellona
<b>Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie III</b>, <font color="navy">Henryk Markiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Bezpieczeństwo w elektroenergetyce Wydanie III, Henryk Markiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Psychologia ekonomiczna</b>, <font color="navy">Zaleśkiewicz Tomasz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Psychologia ekonomiczna, Zaleśkiewicz Tomasz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Doładowanie silników Wydanie 4</b>, <font color="navy">Janusz Mysłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Doładowanie silników Wydanie 4, Janusz Mysłowski, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Zbiór prostych zadań z chemii dla uczniów gimnazjum

Zbiór prostych zadań z chemii dla uczniów gimnazjum

25.20zł
22.68zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION

środa, 21 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami