Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Poznaj Microsoft Visual Basic 2012 Zacznij Tu!

Poznaj Microsoft Visual Basic 2012 Zacznij Tu!

58.80zł
44.10zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie 37.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Zapomniana cywilizacja Niszczycielska rola gigantycznych rozbłysków Słońca w naszej przeszłości i przyszłości</b>, <font color="navy">Robert M. Schoch Ph.D.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Zapomniana cywilizacja Niszczycielska rola gigantycznych rozbłysków Słońca w naszej przeszłości i przyszłości, Robert M. Schoch Ph.D., Wydawnictwo Amber
<b>Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX</b>, <font color="navy">Marek Orlik, Małgorzata Jelińska-Kazimierczuk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX, Marek Orlik, Małgorzata Jelińska-Kazimierczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Fizyka z komputerem dla liceum i technikum</b>, <font color="navy">Maciej Zawadzki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fizyka z komputerem dla liceum i technikum, Maciej Zawadzki, Wydawnictwo HELION
<b>Autodesk Inventor Professional 2018PL / 2018+ / Fusion 360 Metodyka projektowania + CD</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Autodesk Inventor Professional 2018PL / 2018+ / Fusion 360 Metodyka projektowania + CD, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Excel 2010 krok po kroku</b>, <font color="navy">Curtis D. Frye</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Excel 2010 krok po kroku, Curtis D. Frye, Wydawnictwo RM
<b>Samochody osobowe Dzieje rozwoju</b>, <font color="navy">Andrzej Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Samochody osobowe Dzieje rozwoju, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>AVR Układy peryferyjne</b>, <font color="navy">Tomasz Francuz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
AVR Układy peryferyjne, Tomasz Francuz, Wydawnictwo HELION
<b>Światła, ujęcie, retusz Od pustego studia do gotowej fotografii</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Światła, ujęcie, retusz Od pustego studia do gotowej fotografii, Scott Kelby, Wydawnictwo HELION
<b>Sekrety Seksualnej Pewności Siebie. Jak stać się pewnym siebie z kobietami</b>, <font color="navy">Marcin Szabelski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sekrety Seksualnej Pewności Siebie. Jak stać się pewnym siebie z kobietami, Marcin Szabelski, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Druga twarz tlenu Wolne rodniki w przyrodzie Wydanie 2

Druga twarz tlenu Wolne rodniki w przyrodzie Wydanie 2

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW Jak się to robi Wydanie III Bartosz Danowski, Michał Makaruk HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

poniedziałek, 21 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami