Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie 37.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Na lewo od Oriona</b>, <font color="navy">Guy Consolmagno</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Na lewo od Oriona, Guy Consolmagno, Wydawnictwo Naukowe PWN

Świadome i nieświadome przetwarzanie emocji w mózgu Modelowanie w ramach teorii detekcji sygnałów, Remigiusz Szczepanowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Android w praktyce Projektowanie aplikacji, Roman Wantoch-Rekowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych Język, edukacja, semiotyka, Mirosław Filiciak, Grzegorz Ptaszek, Wydawnictwo WAiP

Pojazdy pancerne Armii Czerwonej 1939-1945, David Porter, Wydawnictwo Bellona
<b>Najkrótsza historia Europy</b>, <font color="navy">John Hirst</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Najkrótsza historia Europy, John Hirst, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży, Zig Ziglar, Wydawnictwo Onepress

Projektowanie oprogramowania dla zupełnie początkujących. Owoce programowania. Wydanie V, Tony Gaddis, Wydawnictwo Helion
<b>Liczby które kłamią O nadużywaniu oraz przekręcaniu matematyki i statystyki</b>, <font color="navy">Hugh Barker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Liczby które kłamią O nadużywaniu oraz przekręcaniu matematyki i statystyki, Hugh Barker, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami