Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Key Account Manager

Key Account Manager

45.00zł
38.25zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie 37.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II</b>, <font color="navy">Luke Sullivan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II, Luke Sullivan, Wydawnictwo Onepress
<b>Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem</b>, <font color="navy">Ryszard Knosala</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem, Ryszard Knosala, Wydawnictwo PWE
<b>Angular 2. Programowanie z użyciem języka TypeScript</b>, <font color="navy">Yakov Fain, Anton Moiseev</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Angular 2. Programowanie z użyciem języka TypeScript, Yakov Fain, Anton Moiseev, Wydawnictwo HELION
<b>Bezkontaktowe metody monitorowania aktywności psychofizjologicznej Wybór prac własnych</b>, <font color="navy">Łukasz Dziuda, Franciszek Skibniewski, Władysław Torbicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Bezkontaktowe metody monitorowania aktywności psychofizjologicznej Wybór prac własnych, Łukasz Dziuda, Franciszek Skibniewski, Władysław Torbicz, Wydawnictwo EXIT
<b>Możliwości i pułapki pomnażania pieniędzy</b>, <font color="navy">Paweł Zaremba-Śmietański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Możliwości i pułapki pomnażania pieniędzy, Paweł Zaremba-Śmietański, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania</b>, <font color="navy">Zed A. Shaw</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania, Zed A. Shaw, Wydawnictwo HELION
<b>Symfony2. Rozbudowa frameworka</b>, <font color="navy">Sébastien Armand</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Symfony2. Rozbudowa frameworka, Sébastien Armand, Wydawnictwo HELION
<b>Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą</b>, <font color="navy">Joanna Malinowska-Parzydło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą, Joanna Malinowska-Parzydło, Wydawnictwo Onepress
<b>Zero ograniczeń Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem</b>, <font color="navy">Joe Vitale, Ihaleakala Hew Len</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zero ograniczeń Sekret osiągnięcia bogactwa, zdrowia i harmonii ze światem, Joe Vitale, Ihaleakala Hew Len, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia bionieorganiczna

Chemia bionieorganiczna

59.90zł
44.93zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN

środa, 23 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami