Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit

Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit

81.90zł
61.43zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie 37.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Wielki słownik rosyjsko-polski</b>, <font color="navy">Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wielki słownik rosyjsko-polski, Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych</b>, <font color="navy">Radosław Gryczan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bootstrap. Tworzenie własnych stylów graficznych, Radosław Gryczan, Wydawnictwo HELION
<b>Język C++ Standardy kodowania 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk</b>, <font color="navy">Herb Sutter, Andrei Alexandrescu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Język C++ Standardy kodowania 101 zasad, wytycznych i zalecanych praktyk, Herb Sutter, Andrei Alexandrescu, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka część 4 Równania różniczkowe Funkcje zmiennej zespolonej Przekształcenia całkowe</b>, <font color="navy">Wojciech Żakowski, Wacław Leksiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka część 4 Równania różniczkowe Funkcje zmiennej zespolonej Przekształcenia całkowe, Wojciech Żakowski, Wacław Leksiński, Wydawnictwo WNT
<b>Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania</b>, <font color="navy">Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania, Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński, Wydawnictwo HELION
<b>Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży</b>, <font color="navy">Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży, Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword), Wydawnictwo Onepress
<b>Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu</b>, <font color="navy">Sally Hogshead</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zafascynuj ich! 7 metod na skuteczną perswazję i wzbudzanie zachwytu, Sally Hogshead, Wydawnictwo Onepress
<b>Naturalne związki organiczne Wydanie 3</b>, <font color="navy">Aleksander Kołodziejczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Naturalne związki organiczne Wydanie 3, Aleksander Kołodziejczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Promieniowanie termiczne i jego detekcja</b>, <font color="navy">Józef Wojas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Promieniowanie termiczne i jego detekcja, Józef Wojas, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION

wtorek, 21 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami