Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

Blitzmarketing Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

49.00zł
41.65zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie 37.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi</b>, <font color="navy">Robert Zych</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi, Robert Zych, Wydawnictwo Onepress
<b>Programowanie w środowisku systemu UNIX</b>, <font color="navy">Richard W. Stevens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Programowanie w środowisku systemu UNIX, Richard W. Stevens, Wydawnictwo WNT
<b>Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej</b>, <font color="navy">Sylwia Wojciechowska-Filipek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technologia informacyjna w usługach bankowości elektronicznej, Sylwia Wojciechowska-Filipek, Wydawnictwo Difin
<b>Bezpieczne korzystanie z Internetu</b>, <font color="navy">Dziak Przemysław, Figat Paweł, Kaczanowska Katarzyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wiedza i Praktyka</font>
Bezpieczne korzystanie z Internetu, Dziak Przemysław, Figat Paweł, Kaczanowska Katarzyna, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
<b>Merchandising Projektowanie przestrzeni sklepu</b>, <font color="navy">Tony Morgan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Merchandising Projektowanie przestrzeni sklepu, Tony Morgan, Wydawnictwo Arkady
<b>Zdrowie zaczyna się w brzuchu</b>, <font color="navy">Erica Sonnenburg , Justin Sonnenburg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Zdrowie zaczyna się w brzuchu, Erica Sonnenburg , Justin Sonnenburg, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Techniki i materiały Leksykon</b>, <font color="navy">Antonella Fuga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Techniki i materiały Leksykon, Antonella Fuga, Wydawnictwo Arkady
<b>Analiza statystyczna Microsoft Excel 2010 PL</b>, <font color="navy">Conrad Carlberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Analiza statystyczna Microsoft Excel 2010 PL, Conrad Carlberg, Wydawnictwo HELION
<b>Internet Ilustrowany przewodnik Wydanie 2</b>, <font color="navy">Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Internet Ilustrowany przewodnik Wydanie 2, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych

Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych

34.99zł
29.74zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
XML na poważnie Przemysław Kozienko, Krzysztof Gwiazda HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION

czwartek, 24 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami