Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Ocena bezpieczeństwa sieci Poznaj swoją sieć Wydanie III

Ocena bezpieczeństwa sieci Poznaj swoją sieć Wydanie III

79.80zł
63.84zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie 37.00zł
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie

Autor: Al Ries, Jack Trout

ISBN: 978-83-246-0512-5

Ilość stron: 216

Data wydania: 11/2007

Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej.

Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.

Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.

Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:

  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton

Rozdziały:

Rozdział 1. 2500 lat wojny (23)

Rozdział 2. Zasada siły (35)

Rozdział 3. O wyższości defensywy (41)

Rozdział 4. Nowa epoka konkurencji (47)

Rozdział 5. Charakterystyka pola bitwy (51)

Rozdział 6. Kwadrat strategiczny (57)

Rozdział 7. Zasady defensywnych działań wojennych (63)

Rozdział 8. Zasady ofensywnych działań wojennych (75)

Rozdział 9. Zasady prowadzenia oskrzydlających działań wojennych (89)

Rozdział 10. Zasady prowadzenia wojny partyzanckiej (105)

Rozdział 11. Wojna coli (121)

Rozdział 12. Wojna piwna (139)

Rozdział 13. Wojna burgerowa (155)

Rozdział 14. Wojna komputerowa (167)

Rozdział 15. Strategia i taktyka (185)

Rozdział 16. Dowódca marketingowy (201)

Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie”, kupili także:
<b>Motocyklowe instalacje elektryczne Wydanie 2</b>, <font color="navy">Rafał Dmowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Motocyklowe instalacje elektryczne Wydanie 2, Rafał Dmowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Współczesne metody naprawcze w obiektach budowlanych</b>, <font color="navy">Mieczysław Kamiński, Józef Jasiczak, Wiesław Buczkowski, Tomasz Błaszc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DWE</font>
Współczesne metody naprawcze w obiektach budowlanych, Mieczysław Kamiński, Józef Jasiczak, Wiesław Buczkowski, Tomasz Błaszc, Wydawnictwo DWE
<b>Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury</b>, <font color="navy">Aidas Bendoraitis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury, Aidas Bendoraitis, Wydawnictwo HELION
<b>Rachunkowość budżetu, jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Anna Zysnarska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Rachunkowość budżetu, jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych Wydanie 2, Anna Zysnarska, Wydawnictwo ODDK
<b>C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów</b>, <font color="navy">Scott Meyers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów, Scott Meyers, Wydawnictwo HELION
<b>Fotografowanie ludzi O tworzeniu prawdziwych portretów</b>, <font color="navy">Chris Orwig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografowanie ludzi O tworzeniu prawdziwych portretów, Chris Orwig, Wydawnictwo HELION
<b>Laboratorium z komputerowej analizy układów elektronicznych</b>, <font color="navy">Andrzej Dobrowolski, Jakub Kaźmierczak, Piotr Komur, Andrzej Malinowsk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WAT</font>
Laboratorium z komputerowej analizy układów elektronicznych, Andrzej Dobrowolski, Jakub Kaźmierczak, Piotr Komur, Andrzej Malinowsk, Wydawnictwo WAT
<b>Technika w rolnictwie Część 1 Podręcznik</b>, <font color="navy">Andrzej Kulka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Technika w rolnictwie Część 1 Podręcznik, Andrzej Kulka, Wydawnictwo REA
<b>Super stawy Sprawność sportowa w każdym wieku</b>, <font color="navy">Pavel Tsatsouline</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Super stawy Sprawność sportowa w każdym wieku, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Obliczenia biochemiczne

Obliczenia biochemiczne

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Python rozmówki Brad Dayley HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami