Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

98.70zł
83.90zł
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu 39.90zł 29.93zł
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Tytuł: Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Tytuł oryginalny Visual Hammer: Nail your brand into the mind with the emotional power of a visual
Autor: Laura Ries, Al Ries
ISBN: 978-83-283-2071-0
Ilość stron: 208
Data wydania: 06/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii.

Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący).

W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:
• że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
• jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
• jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
• jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
• jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
• jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
• jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:
1. Kształt
2. Kolor
3. Produkt
4. Opakowanie
5. Akcja
6. Założyciel
7. Symbol
8. Założyciel
9. Symbol
10. Dziedzictwo

Spis treści:
INNE KSIĄŻKI LAURY RIES
INNE KSIĄŻKI LAURY RIES I ALA RIESA
WSTĘP DO WYDANIA POLSKIEGO
PRZEDMOWA Ala Riesa
1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc
2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel
3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy
4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością
5 PRODUKT Idealny młotek
6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej
7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz
8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek
9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego
10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety
11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza
12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii
13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
O autorze LAURA RIES


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Tytuł książki: "Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu"
Autor: Laura Ries, Al Ries
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu”, kupili także:

Weź sprawy w swoje ręce czyli o tym, że przyjmując odpowiedzialność, zmieniasz wszystko, John B. Izzo, Wydawnictwo GALAKTYKA

Nakarm swoje synapsy! Zadania poprawiające sprawność umysłową, Paulina Mechło, Paulina Polek, Wydawnictwo Sensus

Wyzwalacze. Nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie, Marshall Goldsmith, Mark Reiter, Wydawnictwo Onepress

Infografiki Praktyczne zastosowanie w biznesie, Mark Smiciklas, Wydawnictwo Helion

Superkompetencja Sześć fundamentów, dzięki którym osiągniesz pełnię swoich możliwości, Laura Stack, Wydawnictwo Onepress

Wzór na sukces. Wyrób w sobie dobre nawyki, Judith Williamson, Wstęp: Dr. J.B. Hill, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami