Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
GPS i inne satelitarne systemy nawigacyjne

GPS i inne satelitarne systemy nawigacyjne

38.85zł
29.14zł
Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci? 39.90zł 28.33zł
Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?

Tytuł: Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?
Autor: Sergiusz Trzeciak
ISBN: 978-83-283-0715-5
Ilość stron: 216
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł


Nie ma Cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!”

Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów.

Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej.

Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.

Spis treści:

CZĘŚĆ I BUDOWANIE WIZERUNKU PUBLICZNEGO W INTERNECIE

Rozdział 1. Czym jest wizerunek publiczny? (21)

Rozdział 2. Dlaczego przy budowie wizerunku warto używać narzędzi oferowanych przez internet? (23)

  • 2.1. Przekaz (25)
  • 2.2. Stała obecność (25)
  • 2.3. Interaktywność (26)
  • 2.4. Szybkość (26)
  • 2.5. Intensywny rozwój (27)

Rozdział 3. Strategia budowania wizerunku w internecie (29)

  • 3.1. Cele (29)
  • 3.2. Grupa docelowa (30)
  • 3.3. Przekaz do odbiorców (34)
    • 3.3.1. Oczekiwania (34)
    • 3.3.2. Wiarygodność, kompetencje i atrybuty marki osobistej (36)
    • 3.3.3. Działania konkurencji (37)
    • 3.3.4. Hasło/motto działalności (39)
    • 3.3.5. Przekaz ukierunkowany do wybranych odbiorców (40)

CZĘŚĆ II NARZĘDZIA BUDOWANIA WIZERUNKU PUBLICZNEGO W INTERNECIE

Rozdział 4. Strona internetowa (45)

  • 4.1. Jak wybrać i zarejestrować domenę internetową? (45)
  • 4.2. Jak przygotować koncepcję strony internetowej? (50)
  • 4.3. Jakie materiały powinny znaleźć się na stronie internetowej? (52)
    • 4.3.1. Zdjęcia (53)
    • 4.3.2. Teksty (54)
    • 4.3.3. Filmy i nagrania audio (56)
  • 4.4. Jakie elementy funkcjonalne powinny się znaleźć na stronie internetowej? (56)
    • 4.4.1. Centrum medialne (56)
    • 4.4.2. Formularz kontaktowy (57)
    • 4.4.3. Linki do profili na portalach społecznościowych (59)
    • 4.4.4. Biuletyn (newsletter) (59)
    • 4.4.5. Kalendarz (60)
    • 4.4.6. Wersje językowe strony (60)
    • 4.4.7. Wyszukiwarka (61)
    • 4.4.8. Podcasty (61)
    • 4.4.9. System rejestracji i logowania (62)
    • 4.4.10. Polityka prywatności (62)
  • 4.5. Jakie warunki powinna spełniać strona internetowa? (62)
    • 4.5.1. Estetyka i spójność wizerunkowa (62)
    • 4.5.2. Zawartość strony (64)
    • 4.5.3. Aktualność strony (65)
    • 4.5.4. Funkcjonalność strony (66)
    • 4.5.5. Elementy ułatwiające nawigację (68)
    • 4.5.6. Użyteczne moduły (70)
    • 4.5.7. Kompatybilność strony w przeglądarkach (72)
    • 4.5.8. Mobilna wersja strony (72)
  • 4.6. Jak wybrać właściwy system zarządzania treścią strony? (72)
  • 4.7. Ile kosztuje strona internetowa? (74)
  • 4.8. Jak dokonać wyboru firmy, która przygotuje stronę internetową? (79)
  • 4.9. Jak pozycjonować stronę w internecie i jak ją wypromować? (84)
  • 4.10. Jak reagować na antystrony? (89)

Rozdział 5. Społeczności internetowe (93)

  • 5.1. Czym są społeczności internetowe? (93)
  • 5.2. Podstawowe narzędzia tworzenia społeczności internetowych: chat, lista dyskusyjna, forum (95)
  • 5.3. Blog (97)
    • 5.3.1. Cel (100)
    • 5.3.2. Grupa docelowa (100)
    • 5.3.3. Tematyka (100)
    • 5.3.4. Redakcja (101)
    • 5.3.5. Masa krytyczna (101)
    • 5.3.6. Standardowa matryca bloga (101)
    • 5.3.7. Standardowy wpis (103)
    • 5.3.8. Wybór platformy blogowej (103)
    • 5.3.9. Promocja bloga (104)
  • 5.4. Serwisy społecznościowe (107)
    • 5.4.1. Rodzaje serwisów społecznościowych (107)
    • 5.4.2. Działania w ramach serwisów społecznościowych (109)
    • 5.4.3. Facebook (110)
    • 5.4.4. LinkedIn (116)
    • 5.4.5. Google+ (119)
    • 5.4.6. Twitter (124)
    • 5.4.7. YouTube (126)
    • 5.4.8. Tworzenie profilu w serwisie społecznościowym i zarządzanie nim (128)
  • 5.5. Wikipedia (131)

Rozdział 6. Narzędzia ułatwiające pracę nad wizerunkiem w internecie (135)

  • 6.1. Google Alerts (135)
  • 6.2. Hootsuite (138)

Rozdział 7. Wizerunek publiczny w korespondencji elektronicznej (141)

  • 7.1. Wiadomość mailowa (141)
    • 7.1.1. Odpowiedni adres e-mail (141)
    • 7.1.2. Treść e-maila (142)
    • 7.1.3. Zarządzanie korespondencją (148)
    • 7.1.4. Korespondencja seryjna (149)
  • 7.2. Biuletyn (newsletter) (150)

CZĘŚĆ III BUDOWANIE WIZERUNKU W INTERNECIE NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH GRUP

Rozdział 8. Eksperci (155)

  • 8.1. Cel (155)
  • 8.2. Grupy docelowe (155)
  • 8.3. Przekaz (156)
  • 8.4. Narzędzia (157)
  • 8.5. Przykład (157)

Rozdział 9. Naukowcy i wykładowcy akademiccy (159)

  • 9.1. Cel (159)
  • 9.2. Grupy docelowe (159)
  • 9.3. Przekaz (159)
  • 9.4. Narzędzia (160)
  • 9.5. Przykład (161)

Rozdział 10. Prawnicy (163)

  • 10.1. Cel (163)
  • 10.2. Grupy docelowe (163)
  • 10.3. Przekaz (164)
  • 10.4. Narzędzia (164)
  • 10.5. Przykład (166)

Rozdział 11. Doradcy finansowi i podatkowi (167)

  • 11.1. Cel (167)
  • 11.2. Grupy docelowe (167)
  • 11.3. Przekaz (167)
  • 11.4. Narzędzia (168)
  • 11.5. Przykład (170)

Rozdział 12. Lekarze (171)

  • 12.1. Cel (171)
  • 12.2. Grupy docelowe (171)
  • 12.3. Przekaz (172)
  • 12.4. Narzędzia (172)
  • 12.5. Przykład (174)

Rozdział 13. Politycy (175)

  • 13.1. Cel (175)
  • 13.2. Grupy docelowe (175)
  • 13.3. Przekaz (176)
  • 13.4. Narzędzia (176)
  • 13.5. Przykład (177)

Rozdział 14. Dziennikarze, publicyści, pisarze (179)

  • 14.1. Cel (179)
  • 14.2. Grupy docelowe (179)
  • 14.3. Przekaz (180)
  • 14.4. Narzędzia (180)
  • 14.5. Przykład (181)

Rozdział 15. Freelancerzy (między innymi graficy i fotograficy) (183)

  • 15.1. Cel (183)
  • 15.2. Grupy docelowe (183)
  • 15.3. Przekaz (184)
  • 15.4. Narzędzia (184)
  • 15.5. Przykład (185)

Rozdział 16. Trenerzy, doradcy, coache (187)

  • 16.1. Cel (187)
  • 16.2. Grupy docelowe (187)
  • 16.3. Przekaz (187)
  • 16.4. Narzędzia (188)
  • 16.5. Przykład (188)

Rozdział 17. Trenerzy personalni (189)

  • 17.1. Cel (189)
  • 17.2. Grupy docelowe (189)
  • 17.3. Przekaz (190)
  • 17.4. Narzędzia (190)
  • 17.5. Przykład (191)

Rozdział 18. Artyści, aktorzy, piosenkarze (193)

  • 18.1. Cel (193)
  • 18.2. Grupy docelowe (193)
  • 18.3. Przekaz (194)
  • 18.4. Narzędzia (194)
  • 18.5. Przykład (195)

Rozdział 19. Hobbyści (197)

  • 19.1. Cel (197)
  • 19.2. Grupy docelowe (197)
  • 19.3. Przekaz (198)
  • 19.4. Narzędzia (198)
  • 19.5. Przykład (200)

Podsumowanie (201)

Strategia budowania wizerunku publicznego w internecie (203)

Wybrane strony internetowe (207)

Wykaz literatury (209)

Dr Sergiusz Trzeciak. Twoje cele. Moja pasja (211)

Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?
Tytuł książki: "Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?"
Autor: Sergiusz Trzeciak
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Wizerunek publiczny w internecie. Kim jesteś w sieci?”, kupili także:
<b>Sekrety Seksualnej Pewności Siebie. Jak stać się pewnym siebie z kobietami</b>, <font color="navy">Marcin Szabelski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sekrety Seksualnej Pewności Siebie. Jak stać się pewnym siebie z kobietami, Marcin Szabelski, Wydawnictwo Sensus
<b>Sztuka uwodzenia słowami 250 pytań i odpowiedzi na temat podrywania kobiet</b>, <font color="navy">Marcin Szabelski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sztuka uwodzenia słowami 250 pytań i odpowiedzi na temat podrywania kobiet, Marcin Szabelski, Wydawnictwo Sensus
<b>Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn Wydanie II</b>, <font color="navy">Krzysztof Król</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Księga związków, podrywu i seksu dla mężczyzn Wydanie II, Krzysztof Król, Wydawnictwo Sensus
<b>Sygnał i szum Sztuka prognozowania w erze technologii</b>, <font color="navy">Nate Silver</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sygnał i szum Sztuka prognozowania w erze technologii, Nate Silver, Wydawnictwo Onepress
<b>Power Pivot dla Excela. Zaawansowane możliwości</b>, <font color="navy">Bill Jelen, Rob Collie</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Power Pivot dla Excela. Zaawansowane możliwości, Bill Jelen, Rob Collie, Wydawnictwo HELION
<b>Logika Talmudu</b>, <font color="navy">Andrew Schumann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Logika Talmudu, Andrew Schumann, Wydawnictwo Copernicus Center Press
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

niedziela, 21 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami