Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II

Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II

79.00zł
59.25zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie 44.90zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Autor: Michał Łebkowski

ISBN: 978-83-246-2185-9

Ilośc stron: 240

Data wydania: 06/2009

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników.

Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta.

A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek.

Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image’u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Rozdziały:

1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)

  • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
  • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
  • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
  • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
  • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)

  • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
  • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
  • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)

  • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
  • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
  • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
  • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
  • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
  • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
  • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
  • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
  • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
  • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
  • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
  • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

4. E-wizerunek w praktyce (197)

  • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
  • 4.2. BigChina.pl (207)
  • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie”, kupili także:
<b>Weź sprawy w swoje ręce czyli o tym, że przyjmując odpowiedzialność, zmieniasz wszystko</b>, <font color="navy">John B. Izzo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Weź sprawy w swoje ręce czyli o tym, że przyjmując odpowiedzialność, zmieniasz wszystko, John B. Izzo, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki</b>, <font color="navy">Jonathan LeBlanc,  Tim Messerschmidt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web Najlepsze praktyki, Jonathan LeBlanc, Tim Messerschmidt, Wydawnictwo APN Promise
<b>Podręcznik ceramika Obszerne informacje na temat narzędzi, materiałów i technik</b>, <font color="navy">Steve Mattison</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Podręcznik ceramika Obszerne informacje na temat narzędzi, materiałów i technik, Steve Mattison, Wydawnictwo Arkady
<b>Prawo Internetu dla praktyków</b>, <font color="navy">Rafał Golat</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Prawo Internetu dla praktyków, Rafał Golat, Wydawnictwo ODDK
<b>Komputerowe wspomaganie podejmowania decyzji w procesie dowodzenia</b>, <font color="navy">Barbara Mażbic-Kulma, Andrzej Kałuszko, Krzysztof Krakowski, Henryk Sp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Komputerowe wspomaganie podejmowania decyzji w procesie dowodzenia, Barbara Mażbic-Kulma, Andrzej Kałuszko, Krzysztof Krakowski, Henryk Sp, Wydawnictwo EXIT
<b>Praktyka czyni mistrza. Wzorce, inspiracje i praktyki rzemieślników programowania</b>, <font color="navy">Dave Hoover , Adewale Oshineye</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Praktyka czyni mistrza. Wzorce, inspiracje i praktyki rzemieślników programowania, Dave Hoover , Adewale Oshineye, Wydawnictwo HELION
<b>Naprawa komputera osobistego Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.12.3</b>, <font color="navy">Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Naprawa komputera osobistego Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.12.3, Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP
<b>Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje</b>, <font color="navy">Loretta Jones, Peter Atkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje, Loretta Jones, Peter Atkins, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zen współczesnych Twoja wewnętrzna harmonia i oświecenie</b>, <font color="navy">Chris Prentiss</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zen współczesnych Twoja wewnętrzna harmonia i oświecenie, Chris Prentiss, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT

czwartek, 17 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami