Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
To czego się nie dowiemy Badanie granic nauki

To czego się nie dowiemy Badanie granic nauki

49.90zł
39.92zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie 44.90zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Autor: Michał Łebkowski

ISBN: 978-83-246-2185-9

Ilośc stron: 240

Data wydania: 06/2009

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników.

Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta.

A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek.

Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image’u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Rozdziały:

1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)

  • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
  • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
  • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
  • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
  • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)

  • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
  • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
  • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)

  • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
  • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
  • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
  • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
  • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
  • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
  • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
  • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
  • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
  • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
  • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
  • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

4. E-wizerunek w praktyce (197)

  • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
  • 4.2. BigChina.pl (207)
  • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie”, kupili także:
<b>Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 1</b>, <font color="navy">Andrzej Szymonik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw Część 1, Andrzej Szymonik, Wydawnictwo Difin
<b>Zbiór zadań wielopoziomowych z fizyki dla gimnazjum</b>, <font color="navy">Wojciech M. Kwiatek, Iwo Wroński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ZanKor</font>
Zbiór zadań wielopoziomowych z fizyki dla gimnazjum, Wojciech M. Kwiatek, Iwo Wroński, Wydawnictwo ZanKor
<b>Sieci domowe nieoficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Scott Lowe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sieci domowe nieoficjalny podręcznik, Scott Lowe, Wydawnictwo HELION
<b>Nowy poradnik majstra budowlanego</b>, <font color="navy">Panas Janusz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Nowy poradnik majstra budowlanego, Panas Janusz, Wydawnictwo Arkady
<b>Technik logistyk Transport i spedycja Część 1 Transport</b>, <font color="navy">Radosław Kacperczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Technik logistyk Transport i spedycja Część 1 Transport, Radosław Kacperczyk, Wydawnictwo Difin
<b>Robotyka w LEGO Technic Projektowanie i budowa własnych robotów</b>, <font color="navy">Mark Rollins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Robotyka w LEGO Technic Projektowanie i budowa własnych robotów, Mark Rollins, Wydawnictwo APN Promise
<b>Statystyka z programem Statistica</b>, <font color="navy">Małgorzata Rabiej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Statystyka z programem Statistica, Małgorzata Rabiej, Wydawnictwo HELION
<b>Fantastyczna czterdziestka! Poradnik pozytywnego życia</b>, <font color="navy">Agnieszka Ornatowska,Bogusław Stępień</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Fantastyczna czterdziestka! Poradnik pozytywnego życia, Agnieszka Ornatowska,Bogusław Stępień, Wydawnictwo Sensus
<b>Rachunkowość w przedsiębiorstwach rolniczych</b>, <font color="navy">Zofia Wyszkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rachunkowość w przedsiębiorstwach rolniczych, Zofia Wyszkowska, Wydawnictwo Difin
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

Egzamin 70-410: Instalowanie i konfigurowanie Windows Server 2012 R2 Wydanie II

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION

czwartek, 16 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami