Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

51.00zł
43.35zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie 44.90zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Autor: Michał Łebkowski

ISBN: 978-83-246-2185-9

Ilośc stron: 240

Data wydania: 06/2009

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników.

Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta.

A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek.

Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image’u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Rozdziały:

1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)

  • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
  • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
  • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
  • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
  • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)

  • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
  • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
  • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)

  • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
  • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
  • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
  • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
  • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
  • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
  • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
  • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
  • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
  • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
  • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
  • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

4. E-wizerunek w praktyce (197)

  • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
  • 4.2. BigChina.pl (207)
  • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie”, kupili także:
<b>Zagadkowa wiedza Dogonów</b>, <font color="navy">Laird Scranton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Zagadkowa wiedza Dogonów, Laird Scranton, Wydawnictwo Amber
<b>Programowanie mobilnych stron internetowych z wykorzystaniem systemów CMS</b>, <font color="navy">James Pearce</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie mobilnych stron internetowych z wykorzystaniem systemów CMS, James Pearce, Wydawnictwo HELION
<b>PostgreSQL</b>, <font color="navy">Zdzisław Dybikowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PostgreSQL, Zdzisław Dybikowski, Wydawnictwo HELION
<b>Moc Przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)</b>, <font color="navy">Joe Vitale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Moc Przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego), Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress
<b>Rynek energii w Polsce</b>, <font color="navy">Dorota Niedziółka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Rynek energii w Polsce, Dorota Niedziółka, Wydawnictwo Difin
<b>100 sposobów na Excel 2007 PL Tworzenie funkcjonalnych arkuszy</b>, <font color="navy">David Hawley, Raina Hawley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
100 sposobów na Excel 2007 PL Tworzenie funkcjonalnych arkuszy, David Hawley, Raina Hawley, Wydawnictwo HELION
<b>Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko</b>, <font color="navy">Jarek Szczepański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko, Jarek Szczepański, Wydawnictwo Onepress
<b>TED. Jak wygłosić mowę życia</b>, <font color="navy">Jeremey Donovan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
TED. Jak wygłosić mowę życia, Jeremey Donovan, Wydawnictwo Onepress
<b>Podniebny lot</b>, <font color="navy">R. K. Lilley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Podniebny lot, R. K. Lilley, Wydawnictwo Editio
 Koszyk
1 x Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna
38.17zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Technika cyfrowa. Zbiór zadań z rozwiązaniami Wydanie 2 Jerzy Tyszer, Grzegorz Mrugalski, Artur Pogiel, Dariusz Czysz BTC
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION

czwartek, 22 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami