Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
PicoBlaze Mikroprocesor w FPGA

PicoBlaze Mikroprocesor w FPGA

82.00zł
65.60zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie 44.90zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Autor: Michał Łebkowski

ISBN: 978-83-246-2185-9

Ilośc stron: 240

Data wydania: 06/2009

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników.

Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta.

A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek.

Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image’u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Rozdziały:

1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)

  • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
  • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
  • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
  • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
  • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)

  • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
  • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
  • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)

  • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
  • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
  • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
  • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
  • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
  • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
  • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
  • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
  • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
  • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
  • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
  • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

4. E-wizerunek w praktyce (197)

  • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
  • 4.2. BigChina.pl (207)
  • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie”, kupili także:
<b>Zarządzanie działem sprzedaży firmy</b>, <font color="navy">Krzysztof Cybulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie działem sprzedaży firmy, Krzysztof Cybulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>MS Project 2013 dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Cynthia Snyder, Nancy Muir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
MS Project 2013 dla bystrzaków, Cynthia Snyder, Nancy Muir, Wydawnictwo Septem
<b>Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku</b>, <font color="navy">Microsoft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Java Uniwersalne techniki programowania</b>, <font color="navy">Krzysztof Barteczko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Java Uniwersalne techniki programowania, Krzysztof Barteczko, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Serwis firmowy od pomysłu do gotowej witryny Poradnik menedżera</b>, <font color="navy">Grzegorz Krzemień</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Serwis firmowy od pomysłu do gotowej witryny Poradnik menedżera, Grzegorz Krzemień, Wydawnictwo HELION
<b>Chemia fizyczna Tom 3 Obliczenia fizykochemiczne Wydanie 3</b>, <font color="navy">Jadwiga Demichowicz-Pigoniowa, Andrzej Olszowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia fizyczna Tom 3 Obliczenia fizykochemiczne Wydanie 3, Jadwiga Demichowicz-Pigoniowa, Andrzej Olszowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>ZUS, L4, PIT Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych</b>, <font color="navy">Magdalena Skalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
ZUS, L4, PIT Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych, Magdalena Skalska, Wydawnictwo Onepress
<b>Kanon fotografii W poszukiwaniu indywidualnego stylu</b>, <font color="navy">Bruce Barnbaum</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Kanon fotografii W poszukiwaniu indywidualnego stylu, Bruce Barnbaum, Wydawnictwo HELION
<b>Bazy danych SQL teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Wiesław Dudek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Bazy danych SQL teoria i praktyka, Wiesław Dudek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy - Sysło

Algorytmy - Sysło

49.00zł
34.79zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION

czwartek, 18 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami