Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów

Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów

73.00zł
58.40zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie 44.90zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Autor: Michał Łebkowski

ISBN: 978-83-246-2185-9

Ilośc stron: 240

Data wydania: 06/2009

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników.

Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta.

A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek.

Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image’u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Rozdziały:

1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)

  • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
  • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
  • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
  • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
  • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)

  • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
  • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
  • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)

  • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
  • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
  • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
  • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
  • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
  • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
  • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
  • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
  • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
  • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
  • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
  • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

4. E-wizerunek w praktyce (197)

  • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
  • 4.2. BigChina.pl (207)
  • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie”, kupili także:
<b>Przepis Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację</b>, <font color="navy">Jon Gordon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Przepis Jak tchnąć energię w zespół oraz organizację, Jon Gordon, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Zinn i sztuka serwisowania roweru górskiego</b>, <font color="navy">Lennard Zinn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buk Rower</font>
Zinn i sztuka serwisowania roweru górskiego, Lennard Zinn, Wydawnictwo Buk Rower
<b>Tajniki języka JavaScript. Na drodze do biegłości</b>, <font color="navy">Kyle Simpson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tajniki języka JavaScript. Na drodze do biegłości, Kyle Simpson, Wydawnictwo HELION
<b>React dla zaawansowanych</b>, <font color="navy">Cassio de Sousa Antonio</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
React dla zaawansowanych, Cassio de Sousa Antonio, Wydawnictwo HELION
<b>Testuj oprogramowanie jak Google Metody automatyzacji</b>, <font color="navy">James A. Whittaker, Jason Arbon, Jeff Carollo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Testuj oprogramowanie jak Google Metody automatyzacji, James A. Whittaker, Jason Arbon, Jeff Carollo, Wydawnictwo HELION
<b>PowerPoint 2010 Praktyczny kurs</b>, <font color="navy">Alicja Żarowska-Mazur, Waldemar Węglarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
PowerPoint 2010 Praktyczny kurs, Alicja Żarowska-Mazur, Waldemar Węglarz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. Wydanie II poszerzone</b>, <font color="navy">Krzysztof J. Szmidt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening kreatywności. Podręcznik dla pedagogów, psychologów i trenerów grupowych. Wydanie II poszerzone, Krzysztof J. Szmidt, Wydawnictwo Sensus
<b>Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 2</b>, <font color="navy">Czesław Grabarczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 2, Czesław Grabarczyk, Wydawnictwo WNT
<b>Pokonaj stres z Kaizen</b>, <font color="navy">Jarosław Gibas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Pokonaj stres z Kaizen, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016

Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
CorelDRAW 12 Oficjalny podręcznik Steve Bain, Nick Wilkinson HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION

poniedziałek, 28 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami