Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

Windows PowerShell 5.0 Krok po kroku Wydanie 3

126.00zł
100.80zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie 44.90zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Autor: Michał Łebkowski

ISBN: 978-83-246-2185-9

Ilośc stron: 240

Data wydania: 06/2009

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników.

Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta.

A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek.

Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image’u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Rozdziały:

1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)

  • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
  • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
  • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
  • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
  • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)

  • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
  • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
  • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)

  • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
  • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
  • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
  • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
  • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
  • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
  • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
  • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
  • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
  • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
  • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
  • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

4. E-wizerunek w praktyce (197)

  • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
  • 4.2. BigChina.pl (207)
  • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie”, kupili także:

Rysunek techniczny maszynowy i komputerowy zapis konstrukcji, Damian Skupnik, Ryszard Markiewicz, Wydawnictwo Nauka i Technika

Steve Jobs Sekrety innowacji Zupełnie inaczej - reguły przełomowego sukcesu, Carmine Gallo, Wydawnictwo Znak

Początkujący menedżer. Wydanie VII, Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik, Wydawnictwo Onepress

Jak naprawić sprzęt elektroniczny. Poradnik dla nieelektronika. Wydanie II, Michael Jay Geier, Wydawnictwo Helion

Doktryna jakości Rzecz o skutecznym zarządzaniu, Andrzej Jacek Blikle, Wydawnictwo Onepress

Eclipse 4 Programowanie wtyczek na przykładach, Dr Alex Blewitt, Wydawnictwo Helion
<b>Projektowanie frameworków w .NET. Wytyczne, konwencje, idiomy i wzorce. Wydanie III</b>, <font color="navy">Krzysztof Cwalina, Jeremy Barton, Brad Abrams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projektowanie frameworków w .NET. Wytyczne, konwencje, idiomy i wzorce. Wydanie III, Krzysztof Cwalina, Jeremy Barton, Brad Abrams, Wydawnictwo Helion
<b>Superpamięć w 31 dni. Triki, ćwiczenia, neurorozrywki. Wydanie II</b>, <font color="navy">Paulina Mechło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Superpamięć w 31 dni. Triki, ćwiczenia, neurorozrywki. Wydanie II, Paulina Mechło, Wydawnictwo Sensus

Pojazdy pancerne Aliantów 1939-1945, David Porter, Wydawnictwo Bellona

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami