Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie 44.90zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Autor: Michał Łebkowski

ISBN: 978-83-246-2185-9

Ilośc stron: 240

Data wydania: 06/2009

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników.

Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta.

A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek.

Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image’u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Rozdziały:

1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)

  • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
  • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
  • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
  • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
  • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)

  • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
  • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
  • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)

  • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
  • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
  • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
  • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
  • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
  • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
  • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
  • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
  • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
  • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
  • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
  • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

4. E-wizerunek w praktyce (197)

  • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
  • 4.2. BigChina.pl (207)
  • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie”, kupili także:

Inteligencja praktyczna Sztuka i nauka zdrowego rozsądku, Karl Albrecht, Wydawnictwo Onepress

Budowa pojazdów samochodowych Kwalifikacja MG.12 Podręcznik do kształcenia w zawodach, Piotr Zając , Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ

Abc eLearningu System LAMS, Adam Stecyk, Wydawnictwo Difin

Układy cyfrowe wiedzieć więcej, Barry Wilkinson, Wydawnictwo WKiŁ

Medycyna sportowa, Patrick J. McMahon,Derek Armfield, Michael W. Collins, Adam C. Crowl, Wydawnictwo PZWL

Twój pierwszy pracownik Zatrudniaj w małej firmie w Polsce, Marcin Pietraszek, Wydawnictwo Onepress

Konstrukcje murowe według Eurokodu 6 i norm związanych Tom 2 + CD, Łukasz Drobiec, Radosław Jasiński, Adam Piekarczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Flash akademia matematycznych sztuczek wydanie II, Keith Peters, Manny Tan, Jamie MacDonald, Wydawnictwo Helion

Stalowe słupy powłokowe, Sławomir Labocha, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami