Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » C# » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  Ruby Rails
  Turbo Pascal
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

Wprowadzenie do Microsoft Windows VISTA

50.40zł
12.60zł
Windows 8 Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML Wydanie VI 129.00zł 32.25zł
Windows 8 Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML Wydanie VI

Tytuł: Windows 8 Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML Wydanie VI
Autor: Charles Petzold
ISBN: 978-83-246-7383-4
Ilość stron: 1088
Data wydania: 11/2013 (wydanie VI)
Oprawa: Twarda
Format: 164x239
Wydawnictwo: HELION
Cena: 129.00zł 32.25zł


Przewodnik programisty Windows 8!

Sztandarowy produkt giganta z Redmond - Windows 8 - na dobre zagościł na rynku komputerowym. Już po pierwszym uruchomieniu rzuca się w oczy nowy interfejs użytkownika. Kafelki, bo o nich mowa, wzbudziły skrajne emocje. Część użytkowników wyjątkowo polubiła nowy wygląd ekranu, a inni mają problemy z przyzwyczajeniem się do niego. Jedno jest pewne - twórcy aplikacji powinni podążać za trendami wyznaczonymi przez Windows 8 i tworzyć spójne, przejrzyste aplikacje, wykorzystujące potencjał platformy.

Właśnie trzymasz w rękach najlepszą książkę poświęconą programowaniu dla platformy Windows. Jej najnowsze wydanie zostało zaktualizowane o wszystkie nowości, które pojawiły się w Windows 8. W trakcie lektury dowiesz się, co to jest XAML, poznasz jego składnię oraz możliwości. W kolejnych rozdziałach nauczysz się obsługiwać zdarzenia, tworzyć animacje, korzystać z wywołań asynchronicznych oraz wykonywać operacje natywne. Druga część książki zawiera informacje o funkcjach specjalnych: obsłudze urządzeń dotykowych, kamer, drukarek i rysików. Książka ta jest kompletnym przewodnikiem dla wszystkich programistów C# i osób zainteresowanych tym językiem.

Sięgnij po tę książkę i:

  • poznaj nowości systemu Windows 8
  • zobacz, jak tworzyć interfejs użytkownika Metro
  • projektuj aplikacje na ekrany dotykowe
  • odnieś sukces na rynku aplikacji dla platformy Windows 8

Twórz najlepsze aplikacje dla systemu Windows 8.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. PODSTAWY

Rozdział 1. Znaczniki i kod (21)

  • Pierwszy projekt (21)
  • Graficzne pozdrowienia (27)
  • Manipulowanie tekstem (30)
  • Multimedia również (38)
  • Alternatywne programy realizowane za pomocą kodu (39)
  • Wstawianie grafik za pomocą kodu (43)
  • To nawet nie strona (45)

Rozdział 2. Składnia XAML (49)

  • Pędzel gradientu w kodzie (49)
  • Składnia element-właściwość (52)
  • Właściwości ContentProperty (55)
  • Właściwość ContentProperty elementu TextBlock (59)
  • Współdzielenie pędzli (oraz innych zasobów) (61)
  • Zasoby są współdzielone (65)
  • Grafika wektorowa (65)
  • Rozciąganie tekstu za pomocą elementu Viewbox (75)
  • Style (78)
  • Trochę o wiązaniu danych (83)

Rozdział 3. Podstawowa obsługa zdarzeń (87)

  • Zdarzenie Tapped (87)
  • Obsługa zdarzeń routowanych (90)
  • Przesłanianie ustawienia Handled (96)
  • Wejście, wyrównanie i tła (98)
  • Zmiany rozmiaru i orientacji (101)
  • Wiązanie danych dla elementów Run? (106)
  • Odmierzanie czasu i animacja (108)

Rozdział 4. Prezentacja z wykorzystaniem elementów Panel (117)

  • Element Border (118)
  • Elementy Rectangle i Ellipse (121)
  • Element StackPanel (123)
  • Stosy poziome (125)
  • Program WhatSize z wiązaniem danych (i elementem Converter) (128)
  • Wykorzystanie elementu ScrollViewer (132)
  • Osobliwość czy normalność? (138)
  • Tworzenie e-booka (140)
  • Bardziej wyszukane elementy StackPanel (143)
  • Pochodne klasy UserControl (145)
  • Tworzenie bibliotek Windows Runtime (147)
  • Alternatywa z zawijaniem (150)
  • Element Canvas i właściwości załączone (153)
  • Właściwość ZIndex (157)
  • Osobliwości elementu Canvas (158)

Rozdział 5. Interakcje z kontrolkami (161)

  • Specyfika kontrolek (161)
  • Suwak do zakresów (163)
  • Grid (167)
  • Orientacja i współczynniki proporcji (173)
  • Slider i konwerter sformatowanego tekstu (176)
  • Wskazówki ekranowe i konwersja (177)
  • Szkicowanie za pomocą suwaków (179)
  • Różne odmiany przycisków (181)
  • Definiowanie właściwości zależności (189)
  • Znaczniki RadioButton (198)
  • Wprowadzanie danych z klawiatury a elementy TextBox (205)
  • Dotyk i kontrolka Thumb (208)

Rozdział 6. WinRT i MVVM (215)

  • Model MVVM w skrócie (215)
  • Powiadomienia wiązań danych (216)
  • Warstwa ViewModel w programie ColorScroll (218)
  • Skróty składniowe (223)
  • Właściwość DataContext (226)
  • Wiązania i TextBox (228)
  • Przyciski a wzorzec MVVM (233)
  • Klasa DelegateCommand (235)

Rozdział 7. Wywołania asynchroniczne (243)

  • Wątki i interfejs użytkownika (243)
  • Korzystanie z klasy MessageDialog (244)
  • Wywołania zwrotne jako funkcje lambda (250)
  • Operator await (251)
  • Anulowanie operacji asynchronicznej (253)
  • Sposoby wykonywania plikowych operacji wejścia-wyjścia (255)
    • Lokalny magazyn aplikacji (256)
    • Okna dialogowe do wskazywania plików (256)
    • Dostęp masowy (257)
  • Okna do wskazywania plików i operacje wejścia-wyjścia (257)
  • Obsługa wyjątków (262)
  • Konsolidacja wywołań asynchronicznych (263)
  • Uproszczona obsługa plikowych operacji wejścia-wyjścia (265)
  • Problemy związane z cyklem życia aplikacji (267)
  • Własne metody asynchroniczne (272)

Rozdział 8. Paski aplikacji i wyskakujące okna (283)

  • Implementacja menu kontekstowych (283)
  • Wyskakujące okna dialogowe (287)
  • Paski aplikacji (290)
  • Styl przycisków paska aplikacji (293)
  • Wewnątrz czcionki Segoe UI Symbol (298)
  • Kontrolki pól wyboru i przełączników na paskach aplikacji (304)
  • Pasek aplikacji Notatnika (308)
  • Wprowadzenie do programu XAML Cruncher (314)
  • Ustawienia aplikacji a warstwa ViewModel (329)
  • Element Page aplikacji XAML Cruncher (332)
  • Parsowanie znaczników XAML (337)
  • Plikowe operacje wejścia-wyjścia w XAML (339)
  • Okno dialogowe ustawień (343)
  • Więcej niż Windows Runtime (348)

Rozdział 9. Animacje (349)

  • Przestrzeń nazw Windows.UI.Xaml.Media.Animation (349)
  • Podstawy animacji (350)
  • Zmienne animacje (354)
  • Inne animacje wartości typu double (359)
  • Animowanie właściwości załączanych (366)
  • Funkcje łagodzące (369)
  • Animacje AII-XAML (378)
  • Animowanie własnych klas (382)
  • Animacje kluczowych klatek (386)
  • Animacje właściwości klasy Object (390)
  • Predefiniowane animacje i przejścia (392)

Rozdział 10. Transformacje (397)

  • Przegląd informacji o transformacjach (397)
  • Obroty (ręczne i animowane) (400)
  • Wizualna komunikacja z użytkownikiem (405)
  • Translacje (407)
  • Grupy transformacji (411)
  • Skalowanie (416)
  • Tworzenie zegara analogowego (418)
  • Pochylenie (424)
  • Tworzenie efektów startowych (427)
  • Podstawy matematyczne transformacji (428)
  • Transformacja Composite (436)
  • Transformacje z wykorzystaniem klasy Geometry (438)
  • Transformacje z wykorzystaniem klasy Brush (440)
  • Gdzie się podział mój element? (444)
  • Transformacje rzutów - projekcje (447)
  • Obliczanie macierzy Matrix3D (454)

Rozdział 11. Trzy szablony (465)

  • Dane w przyciskach (466)
  • Podejmowanie decyzji (475)
  • Kontrolki kolekcji i rzeczywiste zastosowanie szablonu DataTemplate (479)
  • Kolekcje i interfejsy (489)
  • Dotyk i zaznaczanie (491)
  • Panele i wirtualizacja (496)
  • Własne panele (500)
  • Tworzenie wykresu słupkowego z wykorzystaniem szablonu (513)
  • Kontrolka FlipView (515)
  • Szablon ControlTemplate (518)
  • Menedżer stanu wizualizacji (528)
  • Korzystanie z pliku generic.xaml (535)
  • Części szablonu (536)
  • Własne kontrolki (544)
  • Szablony i kontenery elementów (550)

Rozdział 12. Strony i nawigacja (555)

  • Problemy z rozdzielczością ekranu (555)
  • Problemy ze skalowaniem (560)
  • Widok przyciągnięty (564)
  • Zmiana orientacji (569)
  • Prosta nawigacja pomiędzy stronami (572)
  • Stos powrotu (577)
  • Zdarzenia nawigacji i przywracanie stron (579)
  • Zapisanie i odtworzenie stanu aplikacji (583)
  • Akceleratory nawigacji i przyciski myszy (587)
  • Przekazywanie i zwracanie danych (590)
  • Standardowe szablony Visual Studio (596)
  • Modele widoku i kolekcje (602)
  • Grupowanie elementów (620)

CZĘŚĆ II. FUNKCJE SPECJALNE

Rozdział 13. Dotyk itd. (629)

  • Przegląd zdarzeń Pointer (630)
  • Pierwsze podejście do malowania palcami (633)
  • Przechwytywanie wskaźnika (636)
  • Edycja z użyciem menu wyskakującego (644)
  • Odczyt siły nacisku (647)
  • Wygładzanie przewężeń (651)
  • Jak zapisać swoje rysunki? (660)
  • Realistyczne i surrealistyczne rysowanie palcami (660)
  • Pianino dotykowe (663)
  • Manipulacje, palce i elementy (668)
  • Obsługa inercji (676)
  • Kontrolka XYSlider (680)
  • Centrowane skalowanie i obroty (686)
  • Obroty jednym palcem (690)

Rozdział 14. Mapy bitowe (697)

  • Bity pikseli (698)
  • Przezroczystość i wstępnie pomnożona alfa (704)
  • Pędzel z okrągłym gradientem (709)
  • Ładowanie i zapisywanie plików obrazów (716)
  • Zmiana głębi kolorów (727)
  • Zapisywanie rysunku namalowanego palcami (734)
  • Wybór koloru HSL (759)
  • Rysowanie odwrotne (770)
  • Dostęp do biblioteki obrazów (775)
  • Użycie kamery (784)

Rozdział 15. Operacje natywne (791)

  • Wprowadzenie do P/Invoke (792)
  • Mała pomoc (797)
  • Informacja o strefie czasowej (798)
  • Komponent Windows Runtime dla DirectX (819)
  • DirectWrite a czcionki (821)
  • Konfiguracje i platformy (832)
  • Interpretacja metryki czcionki (835)
  • Rysowanie w obiekcie SurfaceImageSource (841)

Rozdział 16. Tekst sformatowany (855)

  • Czcionki prywatne (856)
  • Użycie elementu Glyphs (860)
  • Pliki czcionek w magazynie lokalnym (862)
  • Rozszerzenia typograficzne (866)
  • Elementy RichTextBlock oraz Paragraph (867)
  • Zaznaczanie w RichTextBlock (871)
  • Obsługa nadmiarowego tekstu w RichTextBlock (871)
  • Problemy ze stronicowaniem (878)
  • Edycja tekstu sformatowanego w RichEditBox (885)
  • Własne mechanizmy wprowadzania tekstu (895)

Rozdział 17. Współdzielenie i drukowanie (901)

  • Ustawienia i okna wyskakujące (902)
  • Współdzielenie danych poprzez schowek (906)
  • Panel Udostępnianie (911)
  • Proste drukowanie (912)
  • Marginesy drukowalne i niedrukowalne (918)
  • Proces stronicowania (922)
  • Własne właściwości drukowania (929)
  • Drukowanie miesięcznego planu pracy (935)
  • Drukowanie zakresu stron (944)
  • Gdzie można wykonywać czasochłonne zadania? (955)
  • Drukowanie grafiki z FingerPaint (956)

Rozdział 18. Sensory i GPS (959)

  • Orientacja (959)
  • Przyspieszenie, siła, grawitacja i wektory (964)
  • Podążaj za kulką (974)
  • Dwie północe (979)
  • Inklinometr = przyspieszeniomierz + kompas (981)
  • OrientationSensor = przyspieszeniomierz + kompas (986)
  • Azymut i wysokość (991)
  • Mapy oraz kafelki map Bing (1004)

Rozdział 19. Pióro (nazywane również rysikiem) (1019)

  • Kolekcje InkManager (1020)
  • Atrybuty atramentu (1023)
  • Usuwanie i inne rozszerzenia (1029)
  • Zaznaczanie pociągnięć (1035)
  • Żółty notatnik (1043)
Windows 8 Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML Wydanie VI
Tytuł książki: "Windows 8 Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML Wydanie VI"
Autor: Charles Petzold
Wydawnictwo: HELION
Cena: 129.00zł 32.25zł
Klienci, którzy kupili „Windows 8 Programowanie aplikacji z wykorzystaniem C# i XAML Wydanie VI”, kupili także:
<b>Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie</b>, <font color="navy">James Kent Lewis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie, James Kent Lewis, Wydawnictwo HELION
<b>Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury</b>, <font color="navy">George Taskos</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury, George Taskos, Wydawnictwo HELION
<b>CSS Leksykon kieszonkowy Wydanie IV</b>, <font color="navy">Eric A. Meyer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS Leksykon kieszonkowy Wydanie IV, Eric A. Meyer, Wydawnictwo HELION
<b>Zend Framework 3. Poradnik programisty</b>, <font color="navy">Adam Omelak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zend Framework 3. Poradnik programisty, Adam Omelak, Wydawnictwo HELION
<b>Tajemnicza liczba e i inne sekrety matematyki</b>, <font color="navy">Bogdan Miś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Tajemnicza liczba e i inne sekrety matematyki, Bogdan Miś, Wydawnictwo WNT
<b>PHP7. Praktyczny kurs</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP7. Praktyczny kurs, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Projektowanie nieliniowych układów sterowania

Projektowanie nieliniowych układów sterowania

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION

sobota, 17 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami